וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקיעה 200 אלף שקלים כדי להשיג את הישבן הגדול בעולם - וזה נגמר באסון

11.5.2023 / 0:03

ג'וג'ו פאררי חלמה להיראות כמו קים קרדשיאן וקארדי בי אך הניתוח האחרון שעשתה בישבן שלה כמעט חיסל אותה: "אני לא יכולה לזוז. הישבן שלי נפול. אני מתחרטת שעשיתי את זה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ג'וג'ו פרארי רוקדת טוורקינג/juujuferrari

ג'וג'ו פאררי הוציאה סכום של יותר מ-52 אלף דולר (200 אלף שקלים) על טיפולים קוסמטיים כדי להשיג לעצמה את הישבן הגדול בעולם, אך היום היא מתחרטת. משפיענית הרשת בת ה-35 סיפרה לסאן הבריטי שתמיד רצתה גזרת "שעון חול" כמו של האלילה שלה, קים קרדשיאן, וכעת היא מאוד מאוכזבת מהתוצאה הסופית.

לאחר שהזריקו לה כמעט ליטר שלם של חומרי מילוי - כולל סיליקון תעשייתי, שעלול להיות קטלני - לכל עכוז שלה בנובמבר האחרון, ג'וג'ו נותרה עם ישבן צנוח. היא אומרת שכעת היא מתקשה לבצע פעילות גופנית בסיסית ומצטערת על ששינתה את "הישבן הנחמד והעגול שהתאים לגופי" לאחד שהוא "גרוטסקי" ו"לא פרופורציונלי".

ג'וג'ו, מסאו פאולו, ברזיל, טוענת שהיא מופצצת ב"תגובות מעליבות" באינסטגרם (שם יש לה כמעט 6 מיליון עוקבים) שהשפיעו עליה כל כך עד שהיא עורכת את התמונות שלה כדי לגרום לה להיראות פחות נפוחה. "השנאה מגוונת", היא אמרה, "נשים בדרך כלל תוקפות אותי ואומרות שהישבן שלי גרוטסקי ולא שגרתי. גם אמהות מטרידות אותי ואומרות שאני לא אמא טובה כי אני אוהבת להיראות 'לוהטת'. אני לא יכולה לסבול יותר ביקורת והערות על הישבן שלי אז החלטתי לגרום לו להיראות קטן יותר ולהקטין את הקימורים שלי באמצעות פוטושופ".

הכל בגלל קים קרדשיאן וקארדי בי

ג'וג'ו השתוקקה לשנות את המראה שלה מאז שנות העשרה, כאשר השוותה את עצמה בקביעות לחברותיה לכיתה ולא הרגישה "עסיסית או סקסית" כמוהן. בתחילה, היא קיוותה להיראות "כמו בובת ברבי אבל עם ישבן גדול יותר" לפני שקיבלה השראה מהכוכבות החושניות, קים קרדשיאן וקארדי בי.

היא לא לבד

הוציאה 100 אלף דולר על הגדלת ישבן והרסה אותו ע"י יותר מדי סקס

לכתבה המלאה

חוסר הביטחון של ג'וג'ו הוביל אותה להוציא כ-100 אלף דולר (מעל ל-3.5 מיליון דולרים) על ניתוחים פלסטיים ופרוצדורות קוסמטיות מגיל 20 ועד היום. בין רשימת השינויים הנרחבת שלה ניתן למצוא הגדלת חזה, שאיבת שומן, הליכים להגדלת הישבן שלה ובוטוקס.

היא אמרה: "תמיד האמנתי שכוח הפיתוי של אישה נמצא בישבן שלה ומכיוון שהיה לי אחד קטן, לא הייתי מספיק סקסית. רציתי שיהיה לי אחד מהישבנים הגדולים בעולם - אבל זה קצת יצא משליטה".

בעוד שג'וג'ו הרגישה בתחילה מועצמת מהמראה שהשתנה מאוד, היא כעת מלאת חרטה - במיוחד על הרמת הישבן הברזילאית שעברה (BBL). הניתוח, הכולל קצירת שומן מאזורים אחרים בגוף והעברתו לישבן, ידוע כבעל סיכון גבוה, כשהסיכון למוות מניתוח BBL גבוה לפחות פי 10 בהשוואה לפרוצדורות קוסמטיות רבות אחרות - ויש לו את שיעור התמותה הגבוה ביותר מבין כל ההליכים הקוסמטיים.

ללא ידיעתה של ג'וג'ו, הזרקת ה-BBL הראשונה כללה "סיליקון תעשייתי" ו"הידרוג'ל" מסוכנים שסופגים מים. היא אמרה: "כשעברתי את ההזרקות סבלתי מכאבים, הישבן שלי הרגיש כבד, הייתי עייפה, לא יכולתי ללכת אחר כך ואז העור שלי נקרע. בזמנו, מי שעשה את הזריקות אמר לי שלא יהיו לי סיכונים, אז אני מרגישה שהוליכו אותי שולל. הסיליקון התעשייתי בסופו של דבר הותיר את הישבן שלי רפוי וכל לחי ישבן נמשכה מטה".

עוד ניתוחים ביזאריים

הוציאה 45 אלף דולר כדי להפוך לשדה - ולא תאמינו איך היא נראתה לפני

הוציאה 65 אלף דולר על ניתוחים כדי להיראות כמו ג'סיקה ראביט

החרטה

עם הזמן, בליטות סגולות כואבות החלו להופיע על ישבנה של ג'וג'ו. היא סיפרה: "בהתחלה לא הרגשתי הבדל גדול וחשבתי שהישבן שלי נעשה יותר בולט ומוגדר, למרות שלא יכולתי ללכת במשך ארבעה ימים. ככל שהזמן עבר התחלתי להתחרט על ההליך שעשיתי כי היה לי ישבן יפה ועגול שהתאים לגוף שלי לפני כן".

מאז ג'וג'ו נאלצה לעבור הליכים נוספים כדי לתקן את הישבן הצונח שלה. בהתחשב בתקלות הפרוצדורליות הקודמות, היא אמרה: "נשארתי עם ישבן שהיה מאוד לא פרופורציונלי לגוף שלי. אני צריכה להשתמש בחוטי הזהב המחזקים האלה כדי להיות מסוגלת ללבוש ביקיני ובגדים צמודים ולהסתיר שהישבן שלי צנח".

לא רק האסתטיקה הושפעה. ג'וג'ו אומרת שגם היכולת שלה לבצע משימות יומיומיות בסיסיות נפגעה. "אני לא יכולה לעשות הרבה פעילויות", היא אמרה, "יש לי כאבים כשאני הולכת לחדר הכושר וריצה על הליכון היא די מסובכת בגלל משקל הישבן שלי. אני אצטרך לעבור טיפולים מתמשכים למשך שארית חיי וצריכה להיזהר לא לקבל שום סוג של זיהום. אני מתחרטת על ביצוע ההליכים כעת ואצטרך לחיות עם ההשלכות של הבחירות שלי".

האם לארבעה נהגה לפרסם תמונות לוהטות שלה באינטרנט והיה לה דף OnlyFans עד שהתגובות על המראה שלה יצאו משליטה. "סבלתי מתקיפות רבות ברשתות החברתיות ואני קורבן של בריונות ברשת", אמרה, "זה היה בעיקר מנשים. גברים הגיבו בחיוב לתמונות שלי, אבל בגלל שאני מתלבשת בסגנון סקסי יותר - גם הם נהיו חסרי כבוד. אחרי לידת הילד הרביעי שלי, התחלתי לקבל יותר הודעות פוגעניות ולא מכבדות".

ג'וג'ו, ששוקלת להסיר את כל חומרי ההזרקה שלה, קוראת כעת לאחרים לא לעשות את אותן טעויות. היא אמרה: "אני מזהירה נשים וגברים לא לעקוב אחר כל סוג של מראה 'אופנתי' כמו שאני עשיתי כשרציתי להיראות כמו קים קרדשיאן. זה לא שווה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully