וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירבה לתת לבתה החורגת עוגה ליום הולדתה בגלל ש"היא כבדה לגילה"

9.4.2023 / 0:07

אמא חורגת לילדה בת 5 רצתה שהילדה תקבל "בחירה בריאה יותר", וגרמה לאמא הביולוגית להתפוצץ. זה נגמר בפוסט ברשת, ובתגובות היו שכינו אותה "מרשעת" ושהיא תגרום לילדה הפרעות אכילה

חמש עובדות על ימי הולדת/מערכת "אסור לפספס"

אמא כונתה ברחבי הרשת "מרשעת" אחרי שלא אפשרה לבתה החורגת עוגה ביום הולדת 5 שלה, בגלל שלטענתה היא "כבדה" יותר ממה שבנות בגילה אמורות להיות. אחרי שהיא קבעה שבתה החורגת צריכה לבחור באופציה "בריאה יותר", כמו גלידה דלת שומן, האמא הביולוגית האשימה אותה בשיימינג על בסיס משקל ושמנופוביה ודרשה התנצלות.

האם החורגת קיוותה להשיג עצה ותמיכה ברשת כשהיא פרסמה את הסיטואציה ב-Reddit אבל החברים בפורום טענו שהיא טעתה ושהיא יצאה מרושעת. האיא החורגת בת ה-34 הסבירה בפוסט שבתה של בעלה ממערכת יחסים קודמת באה להיות איתם ביום הולדתה, והיא רצתה ללמד אותה על הבחירה באפשרות "הבריאה יותר".

עוגת יום הולדת קלאסית. בבושקה הפקות,
מה בסך הכל הילדה רצתה?/בבושקה הפקות

היא הסבירה: "יום הולדתה של גוון (לא שמה האמיתי) יצא על אחד מסופי השבוע שהיא איתנו, בזמן שדיברנו על איזה עוגה היא רוצה, שאלתי אותה על הבחירה הבריאה יותר. היא אוכלת יותר מדי זבל בבית, וזה לא טוב לילדה שגדלה. היא הסכימה, והסכמנו יחד לקנות גלידה דלת שומן, כך שעדיין יהיה לה מתוק. זה הסוג שהיא אוהבת כשהיא באה לכאן, כך שהיא הייתה מאושרת".

להפתעתה היא קיבלה שיחת טלפון זועמת מאמה של גוון למחרת. היא הסבירה לה שבתה בכתה כי היא "רצתה עוגה ולא רצתה "לקבל החלטה רעה" מול אימה החורגת. היא הוסיפה: "היא האשימה אותי בשיימינג של שמנים, ושאני חייבת לבתה עוגה והתנצלות".

לפחות לא זה

אם חורגת חשפה קעקוע מרושע שמשפיל את ילדיה החורגים

לכתבה המלאה

זה מה שהיא כתבה

האימא החורגת

צודקת. צריך לאכול בריא
טועה. תנו לילדה מה שהיא רוצה
2810 משתתפים

הפוסט שלה הוצף בתגובות שקטלו אותה על כך שהיא לא אפשרה לבתה החורגת לאכול עוגה, ועל כך שהיא מסדרת לה בעיות משקל לכל החיים. אחד האנשים קיטלג אותה כמרשעת ואמר שכל מה שהיא עשתה היה לא נכון. "היא בת 5, תני לילדה עוגה ליום ההולדת, ואז תעשו הליכה. לידיעתך, עיסוק בבחירה הטובה או הרעה רק יגרמו לה בעיות משקל כל החיים", הוסיף שני ושלישי כתב: "היא בת 5! תני לה לאכול עוגה ותפסיקי לדבר על בחירות בריאות. ההורים צריכים לדאוג שכל הארוחות בריאות, ושיהיה מבחר של חטיפים".

רביעי סיכם: "זה יום הולדתה, לבקש ממנה לבחור נכון זה מניפולטיבי. את אומרת לה שהיא טועה ואת רוצה שאת תהיי שמחה. את מסדרת לה בעיות עם אכילה והתמודדות כואבת עם המשקל כל חייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully