וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתה ילד סיסמא? כך תגלה האם אתה הילד המועדף על ההורים

11.4.2023 / 0:09

טרנד חדש שרץ בטיקטוק טוען שיש דרך לדעת האם אתה הילד המועדף על ההורים - בעזרת הסיסמא שבה ההורים משתמשים לתכנים המקוונים שלהם. כך תגלו אם אתם המועדפים

מי הילד המועדף בבית?/Alex Griswold

טרנד טיקטוק ויראלי מציג תיאוריה די משכנעת שתעזור לכם להבין מי מבין האחים הוא הילד האהוב על ההורים שלכם.

התיאוריה שהוצגה על ידי משפיעני הרשת אלכס גריסוולד ואשתו מליסה, המתארים את עצמם כ"הורי האינטרנט האהובים עליכם", טוענת שהדרך לבדוק מי הילד המועדף היא לבדוק מה הסיסמה שהוריו משתמשים בה כדי לגשת לתכנים המקוונים שלהם. בסרטון שצבר מעל 1.5 מיליון צפיות, הסביר אלכס את תיאוריית "ילד הסיסמה": "אוקיי, אז בילד הסיסמה אני מתכוון שכשאתה מנסה לצפות בנטפליקס של ההורים שלך, אבל הוא מנותק, אז אתה שואל 'מה הסיסמה?' ואז הם אומרים את השם שלך או של אחד מהאחים שלך אז מי שזה שמו הוא הילד האהוב".

האם אתם ילדי סיסמה?

אנשים רבים פנו לתגובות כדי לחלוק את מחשבותיהם על הרעיון, כמו גם את החוויות האישיות שלהם. אחד אמר: "אני בן יחיד ואני אפילו לא ילד הסיסמה". אחר הוסיף: "אחותי היא ילדת הסיסמה אבל אני זה שהם מגיעים אליו כשהם שוכחים סיסמה". אדם אחר התלוצץ ש"שום דבר לא כואב יותר מהרגע שכלב מחליף אותך כילד סיסמה". רביעי חשף: "הייתי ילד הסיסמא עד שאחי נולד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הסרטון צבר גם המוני סרטוני תגובה שעוסקים בביטוי "ילד סיסמה". בעוד שיש כאלה שהתלהבו שהם ילדי הסיסמה, אחרים ציינו שהם אולי לא ילדי הסיסמאות של אביהם - אבל הם בהחלט של אימם (או להפך).

הטרנד זכה לוויראליות כזו שאפילו ה-Urban Dictionary התייחס ברצינות למונח. לפי האתר, "ילד סיסמה" הוא "סלנג המתייחס לילד שהורה משתמש בשמו כסיסמה המקוונת שלו, מה שמרמז שהוא הילד האהוב עליו".

אז האם אתם ילדי סיסמה? זה הזמן לבדוק עם ההורים. אם אתם ההורים - זמן להחליף סיסמה. חבל שאחד הילדים ייעלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully