וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי ניתוח פלסטי באף - כדי שלילדים שלי יהיה אף יפה

2.4.2023 / 0:08

צעירה מארגנטינה הפכה ויראלית אחרי שסיפרה בסרטון טיקטוק שעשתה ניתוח אף כדי להעביר אותו בתורשה לילדיה העתידיים את האף החדש שלה - ולא את הישן. מאוחר יותר התברר מה באמת עומד מאחורי הסרטון הזה

עברתי ניתוח פלסטי כדי שהילדים שלי ירשו את האף החדש שלי/@fioreciminello_/TicTok

"עשיתי ניתוח פלסטי באף - כדי שהילדים שלי ירשו אותו", כתבה פיורה חימינג'ו, בת ה-19, בסרטון ויראלי שפורסם בטיקטוק וצבר כחצי מיליון צפיות, בו היא נראית שוכבת על מיטת המטופלים כשהאף שלה חבוש. תושבת ארגנטינה שיתפה את תוצאות ניתוח האף שלה ועוררה לעג, כשהסרטון שלה צבר מאות תגובות שצוחקות על טיפשותה.

מאוחר יותר סיפרה פיורה ל-The Post שזו הייתה בדיחה ושהיא לא באמת עברה ניתוח אף. היא טענה שעברה בסדך הכל ניתוח פשוט לתיקון סטיית מחיצה שאינו נחשב הליך קוסמטי. "הסרטון של ניתוח האף היה מזויף, רק רציתי לצחוק על הניתוח שלי", אמרה וציינה שהאף שלה היום נראה כמו תמיד - ותוכלו לשפוט זאת בעצמכם בצפייה בסרטונים הישנים והחדשים שלה.

צפו בסרטון שעשה הרבה מאוד רעש:

פיורה, שמתהדרת ביותר מ-162,000 עוקבים באפליקציה, קיבלה תגובות קשות לסרטון - מה שגרם לה להשבית את האופציה להגיב לה. לפי ה-Sun, הצופים יצאו נגד יוצרת התוכן הצעירה על כך שטענה שהשינויים באף שלה יועברו לילדיה באופן גנטי. "צבעתי את השיער שלי לבלונדיני כדי שגם הילדים שלי יצאו בלונדינים", לעגה אחת המשתמשות ואחר הוסיף: "הכותרת הולכת להיות טובה: אישה מאשימה את המנתח שלה בהונאה כי ילדיה לא נולדו עם האף שהוא נתן לה". אחרת כתבה בהומור: "בגלל זה לא עשיתי קעקוע, אני לא רוצה שהילדים שלי יוולדו עם קעקועים".

מצאו את ההבדלים:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

זה האף הישן שלה:

וזה החדש:

אנחנו לא מאמינים שאנחונו צריכים להבהיר את זה - אבל כמובן שתוצאות של ניתוחים פלסטיים לא יכולות לעבור לצאצאים, גם המרכז לכירורגיה פלסטית בחוף המערבי פרסם פוסט שנועד להבהיר את מה שהיא תפיסה מוטעית נפוצה כך מתברר. "לניתוחים פלסטיים אין את היכולת לשנות את ה-DNA של התאים שלנו", כתב מנתח הפלסטי המוסמך ד"ר יולי גורודסקי, "זה לא משנה את הסימנים האפיגנטיים שמעבירים מידע".

הטיקטוקר ואמן הקעקועים ג'יימי לו מספר על מטופלת שרצתה קעקוע - כדי להעבירו בתורשה:

כן, תופתעו לשמוע שרבים מאמינים שניתן להעביר הליכים קוסמטיים בתורשה. הטיקטוקר ואמן הקעקועים ג'יימי לו, לו יש 1.7 מיליון עוקבים, נזכר בתקופה שבה לקוחה בהריון רצתה לעשות קעקוע כדי שלתינוק שלה "יהיה קעקוע". בסרטון שצבר 2.3 מיליון צפיות, לו המזועזע טען שהאישה כנראה קראה על זה באינטרנט ורצתה שהילד שלה יהיה "אלטרנטיבי וחמוד". למעשה, האמן ציין בכיתוב שזה קרה לו יותר מפעם או פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully