וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב שיניים בציפויי חרסינה - להחזיר את החיוך ובגדול

בשיתוף zap doctors

23.3.2023 / 9:03

למצב השיניים יש השפעה בריאותית, הרבה מעבר לאסתטיקה ויופי. חשוב לכן לתת לבריאות הפה מענה רפואי, בלי לוותר על הטאצ' הסופי

ציפוי שיניים. ShutterStock
כדי להשלים את המראה היפה ולהעניק לפה ולשיניים מראה טבעי, בריא ורענן, ניתן לשלב גם ציפוי חרסינה/ShutterStock

המראה הכללי של הפה מושפע מגודל, צורת השן, הצבע או הגוון, כמו גם מהאופן שבו מסודרות השיניים בחלל הפה. כך, שיניים עקומות, שבורות, סדוקות או צהובות, עלולות לגרום לנו להימנע מחיוכים, להיחבא אל הכלים ואף להימנע ממפגשים חברתיים. כך גם כשמדובר במראה הלסת, בעובי השפתיים ועוד ענייני פנים.

אבל לא רק אסתטיקה ויופי - מצבים אלה יכולים להוות סכנה לבריאות הפה, ולכן חשוב להכיר אפשרויות טיפול אפקטיביות שמסוגלות להשיג תוצאה רצויה, עם דגש על ציפויי חרסינה.

כל הטיפולים לשיניים יפות ובריאות

בין הטיפולים הרבים שיכולים לסייע למצב הפה והשיניים, ניתן למצוא את תחום האורתודונטיה שביכולתו לשנות את צורת הפה הכללית ואת האופן שבו השיניים משתלבות זו עם זו, כמו גם את זווית השיניים, לקרב שיניים רחוקות, להחזיר למקומן שיניים בולטות ועוד.

דרך נוספת לטיפול היא שתלים דנטליים, שמטרתם להחליף שיניים חסרות. כתרים נועדו לכסות את השן, בהתאם לחלקה הגלוי שנמצא מעל קו החניכיים. כך ניתן להסוות שיניים מעוותות ולחזק שיניים פגועות.

כדי להשלים את המראה היפה ולהעניק לפה ולשיניים מראה טבעי, בריא ורענן, ניתן לשלב גם ציפוי חרסינה המורכב על חזית השיניים. הציפויים מעוצבים וצבועים בהתאמה אישית, כדי להסוות את הפגמים ולהפיק תוצאה סופית מיטבית וכאמור, טבעית.

מרפאת השיניים פרפקשן (Perfection), המציעה שירותים של שיקום הפה על גבי שתלים, טיפולים אסתטיים ומגוון טיפולים כירורגיים, משלבת ציפויי חרסינה מסוגים שונים כדי שכל אחד ואחת יוכלו לזכות בחיוך.

רופא שיניים. ShutterStock
כדי להשיג תוצאות מצוינות חשוב שיהיה שיתוף פעולה עם מעבדות מהמובילות והמתקדמות בארץ ובעולם/ShutterStock

מה זה ציפוי שיניים?

מדובר בציפוי של חומר חרסינה המורכב בהתאמה לצורת השן ומחובר לדופן החיצונית שלה. זאת, באמצעות טכנולוגיה של הרכבה או הדבקה, ללא צורך בעקירה או שתלים, אלא אם המצב הבריאותי מחייב טיפולים אלה ואחרים. כך ניתן להעניק לשן הגנה מיטבית המאפשרת חזרה לאורח חיים נורמטיבי, בין אם מדובר באכילה, שתייה וביצוע כל הפעולות היומיומיות בהתאם.

היתרונות המרכזיים של ציפויי חרסינה הם היעדר הצורך לשייף או להשחיז את השן, עמידות לאורך זמן ממושך (גם של הגוון) ואיכות החומרים שבהם עושים שימוש. זאת, בנוסף ליכולת לבצע עבודה מדויקת וטבעית יותר.

מהו תהליך יצירת הציפוי וההרכבה?

התהליך במרפאת פרפקשן כולל לקיחת מידות כבר במפגש הראשון עם המטופל, בו מתקיים תיאום ציפיות ומתבצעת הדמיה. בשלב הבא מתבצע תהליך השיוף והרכבת ההדמיה של השיניים הזמניות. לאחר עשרה ימים מורכבים הציפויים הקבועים, זאת לאחר שהתהליך אושר על ידי המעבדה, הרופא והמטופל כמובן.

כדי להשיג תוצאות מצוינות חשוב שיהיה שיתוף פעולה עם מעבדות מהמובילות והמתקדמות בארץ ובעולם, אשר מייצרות ציפויים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר, וכך גם לגבי הגוון שנבחר.

בנוסף לעבודתו המקצועית אמור רופא השיניים לוודא כי עבודת ההכנה אינה פוגעת בשן וכי הציפויים שמתקבלים אכן מתאימים לטיפול ולתוצאה הרצויה.

האם כל אחד יכול לקבל ציפוי חרסינה?

במקרים של שיניים עקומות מאוד, או שיניים שעברו טיפול שורש, או במטופלים הסובלים מעששת קשה, לא ניתן לעשות שימוש בציפוי שיניים מסוג זה. החלופות יכולות להיות ציפוי שיניים המבוצע באמצעות חומר קומפוזיטי שנחשב לזול אך אינו מחזיק מעמד לאורך זמן.

רשת פרפקשן פועלת משנת 1999 על ידי רופאים מומחים ובכירים המשלבים בעבודתם ציוד טכנולוגי חדשני, לצד חוויית שירות מעולה. חזונה של הרשת הוא לשפר את חיי המטופלים ולהבטיח לכל מטופל חיוך יפה ופה בריא, זאת באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וצוות מקצועי.

ליצירת קשר ולפרטים נוספים פנו כאן או בטלפון 077-9979781

בקרו אותנו גם בפייסבוק ובאינסטגרם

לעמוד המרפאה באתר דוקטורס

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • שיניים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully