וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול השיניים ששינה את חייהם של מטופלים רבים

ד"ר טל בראון בולוקן, מנהלת תחום אסתטיקה דנטלית בכללית סמייל, בשיתוף כללית סמייל

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 14:05

שעות בודדות של טיפול לציפוי שיניים שינה את חייהם של רבים: הכלה שלא הסכימה להצטלם, האלמנה שהחליטה לחפש זוגיות חדשה ובת ה-15 שהפסיקה להתבייש לראשונה מאז ימי הגן

טיפולי אסתטיקה דנטלית בכללית סמייל. אייסטוק,
טיפולי אסתטיקה דנטלית בכללית סמייל/אייסטוק

עבור אנשים רבים, חוסר היכולת לחייך לעולם בגלל מראה השיניים, גורם, עם הזמן, לחיוך הפנימי לכבות. אנשים רבים שוקעים לתחושות קשות, מאבדים מהביטחון העצמי וסובלים מדימוי עצמי נמוך. כשם שטיפולי הזרקות ופנים צברו פופולריות עצומה בשנים האחרונות, כך גם בעולם רפואת השיניים, באמצעות שילוב של טכניקות, חומרים וטכנולוגיות מתקדמות, טיפולי שיניים אסתטיים יכולים להחזיר את החיוך , לעיתים אפילו במפגש בודד. כמה מהסיפורים המיוחדים האלה נביא כאן.

רשת כללית סמייל מרחיבה לאחרונה את שירותיה בתחום טיפולי שיניים אסתטיים - יישור שיניים בקשתיות שקופות, הבהרת שיניים, כתרים מונולטים ללא מתכת בבסיס הכתר, שחזורים (סתימות) מחומרים קרמיים ומעל הכל טיפולים לציפוי שיניים בחומרים שונים - קומפוזיט (שרף מרוכב) וחרסינה.

לטובת סל הטיפולים החדש רכשה הרשת את החומרים מהאיכותיים ביותר בעולם ואת הטכנולוגיות המתקדמות והקימה את נבחרת כוכבי האסתטיקה של כללית סמייל. מדובר במספר רב של רופאי שיניים מכל רחבי הארץ שנבחרו בקפידה ועברו סדרה של הכשרות מיוחדות הכוללות קורסים, סדנאות והתנסויות מעשיות בשיטות הטיפול החדשות.

בעזרת חלקיקי זכוכית מעניקים לשן צבע ומראה חדש

מה מסתתר מאחורי הסיסמה "מהחומרים המתקדמים והחדישים ביותר בעולם"? ובכן, כיום ניתן לייצר בהתאמה אישית לכל מטופל ומטופלת ציפוי קומפוזיט (חומר הנקרא בעברית "שרף מרוכב") מהדור החדש. זהו חומר שעבר מניפולציות כימיות ופיזיקליות שונות המשפרים את איכותו באלפי מונים. הציפוי החדש חזק יותר, עמיד יותר (ולא מתכווץ כפי שהיה קורה בעבר) ומכיל חלקיקי זכוכית ומינרלי שקופים בצבעי שן, המקנים לו אסתטיקה ברמה גבוהה הרבה יותר מחומרים שהיו בעבר.

לכל אלה אפשר להוסיף את העובדה כי במפגש טיפול אחד או שניים, ובשעות בודדות אפשר להגיע למראה חדש ומשנה חיים ממש. הטיפול אינו כואב, ולא דורש תחזוקה מיוחדת. לאחר הטיפול יש להגיע כתמיד לביקורת מדי חצי שנה אצל רופא השיניים.

חיוך חדש בכל גיל

פתחנו ואמרנו כי מדובר בטיפול בעל השלכות מרחיקות לכת, ולא בכדי. במהלך השנים טיפלתי באופן אישי, כמו גם עמיתיי, במטופלות ומטופלים רבים שהעידו כי הטיפול פשוט שינה את חייהם לחלוטין, הנה ארבעה כאלה.

מטופלת ראשונה

לאחרונה הגיעה אליי נערה בת 15 שעברה טיפול אורתודנטי (טיפול ליישור שיניים). השיניים אמנם היו מסודרות היטב בקשת, אך היו לה שתי שיניים קטנות משני צדדי השיניים החותכות העליונות המרכזיות ("שיני ניצן"). היא סיפרה שמאז שהייתה ילדה קטנה תמיד צחקו עליה בשל כך. בתחילה, כשנפגשנו במרפאה, היא דיברה בפה סגור, שמתי לב שכשהיא צחקה היא הניחה את היד על הפה.

לאחר שעשינו לה ציפוי על השיניים הקטנות הצלחנו להביא למראה הרמוני, יפה ואחיד יותר. בתום הטיפול הביטחון העצמי שלה השתפר פלאים. כאשר היא באה לביקורת אחרי חצי שנה אי אפשר שלא היה להבחין כיצד דיברה בביטחון, צחקה בפה פתוח והיא גם סיפרה על השיפור בתחושות ובביטחון העצמי.

טיפולי אסתטיקה דנטלית ברשת כללית סמייל. ShutterStock
טיפולי אסתטיקה דנטלית ברשת כללית סמייל/ShutterStock

מטופלת שנייה

בחורה צעירה כבת 30 הגיעה לטיפול כחודשיים לפני חתונתה. הצעירה סבלה משן אחת שהייתה מאוד שקועה. כתוצאה מכך היא התביישה לחייך ואף דיווחה על חרדות מצילומי החתונה המתקרבים. כיוון שנותרו שבועות בודדים לא ניתן היה להציע לה טיפול אורתודנטי (יישור שיניים), לכן ביצענו ציפוי על השן השקועה והמראה השתנה ללא הכר. בסיום הטיפול היא ממש בכתה מרוב התרגשות ואושר, ולאחר החתונה שלחה לנו כמה צילומים מהאירוע עם חיוך מלא ורחב.

מטופל שלישי

גבר בשנות ה-50 הגיע אלינו עם שיניים עקומות ושחוקות. הוא בדיוק סיים טיפול שיניים מקיף במשנן באזור האחורי, אך מלפנים נשארו שיניים קדמיות עם מראה פגום. במפגש טיפול אחד הענקנו לו ציפויים לשיניים הקדמיות ומה שנחקק בי הייתה הפליאה שאחזה בו בתום הטיפול. הוא היה נרגש ו"בשוק" לדבריו. הוא חזר ואמר: "איך לא ידעתי על הטיפול הזה? איך לא עשיתי את זה קודם"? למה לא ידעתי שאפשר לעשות כזה שינוי בזמן כל כך קצר?"

מטופלת רביעית

מקרה נוסף ומרגש היה כאשר טיפלתי באישה מבוגרת, בסוף שנות ה-60 לחייה אשר התאלמנה חמש שנים קודם לכן. היא באה אליי וסיפרה שהיא מעוניינת "לחזור לשוק" ולחפש לעצמה זוגיות חדשה. למרות הופעתה המטופחת והמצודדת, מראה השיניים יצר לה בעיות אסתטיות ושל דימוי עצמי נמוך. מצב השיניים היה לא טוב - צבען היה כהה, הן לא היו מסודרות בקשת כמו שצריך, חלקן סדוקות ולדבריה זה מאוד הפריע לה. יחד ביצענו ציפויים שממש שינו את מראה הפנים שלה, כאילו הייתה צעירה בכמה שנים, ואכן עם ביטחון מחודש היא חזרה לחפש זוגיות.

לסיכום, טיפולי אסתטיקה דנטלית בכלל וציפויי שיניים בפרט, הופכים לפופולריים יותר ויותר, בכל קשת הגילאים. בחירה ברופא מיומן ומקצועי ושימוש בחומרים איכותיים וטכנולוגיות מתקדמות וחדישות יאפשרו למטופלים חיוך יפה וגם בריא.

לקביעת תור לציפוי שיניים בכללית סמייל >>

ד"ר טל בראון בולוקן, מנהלת תחום אסתטיקה דנטלית בכללית סמייל, בשיתוף כללית סמייל
  • עוד באותו נושא:
  • כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully