וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ליולדות: מלונית חדשה לילדים חולים ומשפחותיהם הוקמה באיכילוב

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 9:09

יולדות באיכילוב מכירות כבר את התנאים של המלוניות המפנקות, אבל כעת יוכלו ליהנות גם משפחות של ילדים שנמצאים באשפוז ארוך בבית החולים וגרים במרחק של למעלה מ-35 ק"מ. בקרוב תפתח מלונית כזו גם בבית החולים רמב"ם

מלונית "לב פתאל איכילוב". איה בן עזרי,
מלונית "לב פתאל איכילוב" עבור ילדים מאושפזים עם מחלות מורכבות ובני משפחותיהם./איה בן עזרי

רשת מלונות פתאל ובית החולים איכילוב חנכו אתמול (שלישי) את מלונית "לב פתאל איכילוב" עבור ילדים מאושפזים עם מחלות מורכבות ובני משפחותיהם. טקס פתיחת המלון התקיים במעמד דוד פתאל, מייסד ומנכ"ל קבוצת פתאל, שיזם את הרעיון, תרם את מרבית הסכום להוציאו לפועל וממשיך ללוות את הפרויקט לצד פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב.

"מחובתנו כמרכז על-ארצי, לספק פתרונות לשירותי לינה למשפחות של חולים, בעיקר הורים לילדים חולי סרטן, בתנאים הטובים ביותר וללא תשלום משמעותי", אמר פרופ' גמזו, "אני מודה לדוד פתאל על ההתגייסות ורוחב הלב, תוך מתן התרומה והמעטפת המקצועית של הרשת לבית החולים".

מלונית "לב פתאל איכילוב". איה בן עזרי,
סטנדרטים גבוהים. 22 חדרים כאלה הוקמו/איה בן עזרי

המלונית החדשה תופעל בהתנדבות על ידי עמותת "רחשי הלב", והיא מיועדת להקל על מטופלים מהמערך ההמטו-אונקולוגי ילדים, מהמערך האונקולוגי מבוגרים וטיפול נמרץ מבוגרים וילדים, המתגוררים במרחק גדול מבית החולים (35 ק"מ ומעלה) וזקוקים לקבלת טיפולים רפואיים. וכמובן, גם על בני המשפחה שלהם.

המלונית, מעוצבת בסטנדרטים גבוהים, ממוקמת בבניין ראשונים בקומה השביעית, מרחק דקות הליכה מכל מחלקות האשפוז והמרפאות ומכילה 22 חדרים מעוצבים ומאובזרים, מתחמי פעילות לילדים, ספריה, מטבחון עם כיבוד קל, פינת קפה, כריכים וגלידות, לובי עם פינות ישיבה. בשעות אחר הצהריים יתקיימו פעילויות פנאי, חוגים, פעילות פרטנית וחוגים עם בנות שירות.

תוך מספר חודשים תיפתח מלונית נוספת לילדים, בסמוך לקריה הרפואית רמב"ם. "אני מתפלל ומקווה כי בסופו של יום המלוניות יהיו ריקות מאדם", אמר דוד פתאל וביקש להודות באופן אישי לפרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכלוב, "על השותפות ביוזמה הברוכה אשר תקל ולו במעט על משפחות הנמצאות בתקופה כה מורכבת בחייהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully