וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול 8,000 - המצאה ישראלית מבטיחה להחליק לכם את הפרצוף

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:49

טיפול יחיד שאורך כחצי שעה עם תוצאות שאמורות להמשיך ולהתגבר בחודשים אחרי - הכירו את המכשיר החדש שחובבי האתסטיקה חייבים להכיר, והבונוס - הוא משלנו

לפני ואחרי מכשיר SOFWAVE. אתר רשמי, אתר רשמי
טיפול אחד, שינוי שמגיע אחרי כמה שבועות. אישה לפני ואחרי הטיפול החדש/אתר רשמי, אתר רשמי

זה לא סוד שבשנים האחרונות הפכו טיפולי האסתטיקה לשכיחים ונפוצים בקרב אוכלוסיות שונות - החל
מאנשים בגילאי ה-20, גברים ונשים, דרך אנשים שרוצים להראות יפים לאירוע יחיד וגדול וכלה באכלוסיה מבוגרת יותר שמבקשת להעלים את סימני הזמן.

ברוב המקרים פונים הלקוחות לשימוש בחומרי מילוי או בבוטוקס, אבל בשנים האחרונות התחזקו גם טיפולי האנטי אייג'ינג באמצעות מכשירים הפועלים על קרני אולטרסאונד ורדיו שהחליפו את הלייזר שנחשב קצת יותר מיושן. אחד המכשירים החדשים והכי מתקדמים בתחום, שהומצא עי ידי חברה ישראלית וקיבל את האישור של ה-FDA נחת בארץ וביקשנו לבדוק אותו אצל רופאת העור, ד"ר להבית אקרמן.

"פיצוח טוב יותר"

"טכנולוגיה של אולטרסאונד היא לא דבר חדש והיא נמצאת כבר הרבה מאוד שנים בתחום הזה. גם במרפאה שלי, אבל המכשיר החדש נראה כמו פיצוח טוב יותר", אומרת ד"ר להבית אקרמן שמשתמשת במכשיר ה-SOFWAVE החדש במרפאה שלה. "גלי אולטרסאונד מצליחים לעורר את העור לייצר באופן מוגבר סיבי קולגן. הפטנט במכשיר החדש הוא שהקרן חודרת לדרמיס לא לשכבת השומן התת עורי, כך שהיא לא פוגעת בו ובשרירים שמתחת לעור. הקרן מחחמת את הדרמיס ושם בעצם מיוצר הקולגן. האנרגיה מופנית לדרמיס מבלי לפצוע את השכבה העליונה".

לדבריה של ד"ר אקרמן, הבדל נוסף בין גלי אולטרסאונד ללייזר הוא שהפולסים המחממים מתניעים תהליך ייצור של קולגן, אבל בצורה טובה יותר, לעומת הלייזר שעושה את זה בצורה הרבה יותר אגרסיבית ועם תופעות לוואי רבות יותר. כך גם גלי הרדיו נחשבים לטיפול כואב יותר.

מכשיר SOFTWAVE. ליהי שורש, מערכת וואלה!
מכשיר ה-SOFWAVE/מערכת וואלה!, ליהי שורש

מה עושה המכשיר לעור הפנים שלכם?

מטרת ה-SOFWAVE היא למצק את עור הפנים והצוואר, להרים את הגבות והסנטר, לשפר את נראות העור ללא פרוצדורה פולשנית. עד כה נשמע טוב, אבל החלק אולי הכי טוב הוא שזה אמור לעשות את כל זה בטיפול אחד בלבד שאורך כחצי שעה וללא זמן החלמה.

הטיפול במכשיר מתחיל כחצי שעה לפני הטיופל עצמו באלחוש של עור הפנים. אומנם לא מדובר במזרקים או בטיפול פולשני, אבל זה לא אומר שהוא לא כואב. כחצי שעה לאחר מריחת משחת האלחוש נשכבים על מיטת הטיפולים ובמשך כחצי שעה מקבלים לעור הפנים פולסים קצרים ומדוייקים בחום של כ-60 מעלות שנבנים לפי מיפוי והערכה של הרופאה. כאמור לא מדובר בטיפול שלא כולל כאבים כלל, אבל ביחס למה שאמורים לקבל - זה שווה. גם בסיום הטיפול אין תופעות לוואי והעור נשאר מעט אדמומי לזמן קצר.

יתרונות וחסרונות

החלק אולי הכי הטוב הוא שמדובר בטיפול לא פולשני שצריך לעשות רק פעם אחת. עוד דבר שקסם לנו היה שהתוצאות, וכאן אולי חלק פחות יאהבו, מגיעות בהדרגה בעד 12 שבועות שלאחר הטיפול. אז מי שנזקקים לסיוע מיידי בנראות עור הפנים - הטיפול הזה לא בשבילכם. מי שרוצים שינוי שיראה טבעי - ואכן הוא טבעי - אבל לא שינוי דרסטי - הטיפול הזה יתאים יותר להם. בנוסף, הטיפול מתאים לכל סוגי העור.

ולצד כל האמור, מדובר בטיפול יקר שעלותו בין 6,000 ל-8,000 שקלים. אומנם טיפולי בוטוקס וחומצה נדרשים לרענון כל חצי שנה ועולים גם הם כמה אלפי שקלים בכל פעם. פה מדובר בטיפול יחיד. והתוצאות - שבועיים אחרי העור חלק יותר, אבל אנחנו עוד ממתינים לשינוי הגדול שאמור להגיע בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully