וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שנמשכת למטוסים מספרת על הקשר המיני שלה עם בואינג 737: "אולי נתחתן בקרוב"

12.3.2023 / 0:01

שרה רודו בת ה-23 מודה שהיא לא נמשכת לבני אדם אלא למטוסים - ומתעקשת שהיא מאוהבת בבאוינג 737 למרות שבינתיים נראה שהיא לא יכולה ממש להתייחד איתו: "נוסעים אחרים לא נותנים לי להישאר איתו לבד"

שרה רודו מדברת בתוכנית אירוח בערוץ SAT1 על אהבתה לבואינג 737/737AircraftSarah

צעירה מגרמניה חשפה שהיא נמצאת ב"מערכת יחסית אינטימית" עם מטוסים - ושהיא לקחה 30 חופשות קצרות בשנה האחרונה רק כדי לחלוק עם אהבתה רגעים אינטימיים בשמיים.

שרה רודו בת ה-23 מדורטמונד היא אובייקטופילית (מצב נפשי בו נמשכים לאובייקטים, מפתחים רגשות ונמשכים מינית לעצמים דוממים) ואחרי ניסיון לא מוצלח לצאת עם בני אדם, היא סוף סוף מצאה אהבה בטיסה הראשונה שלה בבואינג 737 - לא עם אחד הנוסעים אלא עם המטוס עצמו. היא מספרת שהיא מרגישה "אהבה סוחפת" כלפי מטוס הנוסעים שאותו היא מכנה כעת בן הזוג שלה.

היא הסבירה שהיא מאוהבת במטוסים כקונספט וכי יש ברשותה 60 דגמים קטנים ועוד שלושה גדולים איתם היא מעבירה את הלילות - ובהם היא רואה חלק מ"ישות קולקטיבית" אותה היא מכנה "דיקי". למקרה ששאלתם, היא אוהבת את הדגמים הקטנים שלה בדיוק כמו את הגדולים - כי אצלה הגודל לא קובע. מה שכן היא מאוד נמשכת לכנפיים שלהם: "זה החלק הכי סקסי אצלם".

אולם, לשמור על מערכת יחסים אינטימית עם מטוס בואינג 737 הוא לא דבר פשוט, מכיוון שהיא חייבת לטוס כדי לבלות עם בן זוגה - וגם זה אף פעם לא יהיה ללא נוסעים נוספים. בשנה האחרונה היא הזמינה לה 30 טיסות רק כדי להיות קרובה לאהובה.

עוד אנשים שנמשכים לחפצים
מחקר מדאיג: גברים רבים רואים בבובות מין "פרטנר רומנטי אידיאלי"

הגבר שנמצא בזוגיות עם הרכב שלו ומקיים איתו יחסי מין: "אוהב אותו עד מוות"


אובייקטופיליה היא משיכה רומנטית ומינית לחפצים ספציפיים, כולל מכוניות, מבנים או אפילו בלונים. אנשים שמאוהבים בחפצים מפתחים לעתים קרובות יחסים רגשיים, רומנטיים ומיניים עמוקים ומתמשכים איתם. מספר אקדמאים העלו תיאוריה שהמצב עשוי להיות קשור להפרעת על הספקטרום האוטיסטי.

ואם נגיד לכם שהיא לא לבד?

האישה שמאוהבת במטוס בואינג: "הקשר שלנו הוא גם פיזי"

לכתבה המלאה

אנשים שאוהבים חפצים עשויים להתמודד עם סטגימות, אבל לשרה ממש לא אכפת לדבר על התשוקה שלה למטוסים. היא אמרה ל-Mirror: "אני גאה להיות אובייקטופילית - זו מיניות נפלאה. הדבר העצוב היחיד הוא שאני לא יכולה להיות לבד עם מטוס אמיתי. טסתי הרבה בשנה האחרונה כדי להיות עם הבואינג לעתים קרובות ככל האפשר. לקחתי בערך 30 טיסות ותמיד שילבתי אותן עם טיול עירוני או חופשה. אני גם אוהבת לטייל ולגלות דברים חדשים בערים שאני מבקרת בהן. בזכות האהבה שלי טסתי לשטוקהולם, מאלמו, קופנהגן, בודפשט, וינה ופריז. גם ביקרתי לעתים קרובות בקטוביץ' שבפולין לסיור יום".

על אף ששרה מתקשה לבלות זמן לבד עם המטוס האהוב עליה, יש לה אוסף מרשים של דגמים שאיתם היא חולקת את המיטה. היא כל כך מסורה למטוסים שלה שהיא הוציאה יותר מ-4,200 דולר
על האוסף שלה. שרה סיפרה: "כרגע בבעלותי שלושה דגמים גדולים. הם עשויים מפיברגלס ועולים 4,000 אירו. יש לי גם הרבה דגמים קטנים, למעלה מ-60 בסך הכל - והם בהתאמה אישית. רבים הם מחברות תעופה או מסוכנויות נסיעות, כאשר הדגמים הגדולים יותר מגיעים לאורך של בין 1.25 מטרים ל-1.6 מטרים. יש לי גם חמישה קעקועים של מטוסים. החדש ביותר הוא 737-800 על האמה הימנית".

@sarah737lover Wenn mich jmd fragt wie lange ich mit meinem Flugzeug in einer Beziehung sein werde ✈️?ich werde für immer bei ihm bleiben❣️? #MeineLiebe #beziehung #flugzeug #boeing737800 #fürimmerundewig #meinliebling #Luftfahrt #zusammen #loveislove #charlie #objektophilie #objektophilia #loveintheair #niewiederohnedich #avgeek ♬ On the river Avicci - Daniel Burke

שרה גם פגשה לאחרונה מטוס חדש בשם צ'רלי, אבל מבטיחה שהיא לא בוגדת בדיקי שלה: "יש לי גם דגם חדש גדול יותר שנראה כמו דיקי, אבל יש לו כנפיים יותר מפורטות... קוראים לו צ'רלי". היא שיתפה בעבר כיצד לא יכולה להינשא באופן חוקי לבואינג שלה - למרות הקשר החזק ביניהם, אך כעת רמזה שייתכן וזה יהיה אפשרי: "כרגע יש תוכניות להתחתן עם סדרת 737. עם זאת, אני לא אעבור לחו"ל. בינתיים יש לי את הדגמים שלי ואמשיך לצאת לטיולים ולבלות עם מטוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully