וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד לוולנטיינז: כתם הלידה הכי מדהים שראינו על תינוק

כזה עוד לא ראינו. ג'ורג'יה נולדה עם כתם לידה בצורת לב ובצבע אדום לפני כשנה, ולהורים נאמר כי הוא ירד לה בקרוב. שנה אחרי הלב האדום ממשיך לגדול יחד עם הילדה

סימן מקופידון? זה אולי הסמל המתאים ביותר לתינוקת שנולדה בפברואר, רגע לפני ולנטיין שנחגג היום בכל העולם. אז זה לא מפתיע שמיילדות לא האמינו למראה עיניהן כשג'ורג'יה וולץ' נולדה עם כתם לידה בצורת לב שנמצא בצד שמאל של בטנה, לצד הטבור שלה.

הרופאים שילדו את התינוקת לפני שנה כבר, אמרו לאמא ג'יין בת ה-37 ולבן זוגה ג'ו, מסטוק-און-טרנט, שככל הנראה סימן הלב ייעלם עם הגיל. אבל סימן הלידה הסימטרי של ג'ורג'יה רק ​​גדל ביחס אליה ונשאר בירור לקראת יום הולדתה הראשון שייערך בשבוע הבא.

ג'ורג'יה נולדה ב-22 בפברואר בשנה שעברה בעזרת ניתוח קיסרי מתוכנן. "סימן הלידה בצורת לב נמצא על בטנה של ג'ורג'יה והמיילדות לא האמינו כשהן הבחינו בו. ידענו שיש לנו ילדה ורופא הילדים נדהם כשהבחינו בסימון האדום על בטנו הקטנטנה של ג'ורג'יה", אמרה אמה.

"כשהיא נולדה לראשונה, זה היה רק ​​סימן אדום קטן, אבל בצורת לב מושלם", אמרה אמה. "מאז, הסימן המשיך לגדול. הרופאים חשבו שזה יתפוגג, אבל זה לא נעלם או דעך. ג'ורג'יה מתבגרת מהר, וכתם הלידה גדל איתה ובפרופורציה מושלמת".

"הילדה הקטנה עם לב האהבה המושלם"

כתם הלידה של ג'ורג'יה הוא שיחתן של המיילדות שלה ואנשי בריאות שמטפלים בה מאז שנולדה, אמרה אמה והוסיפה: "כל מי שפוגש אותה תמיד רוצה לראות את זה. היא ידועה בתור 'הילדה הקטנה עם לב האהבה המושלם' ואנחנו אסירי תודה שאין שום דאגות רפואיות בקשר לזה. זה פשוט חלק יפה וייחודי ממנה. עכשיו, כמעט בגיל שנה, ג'ורג'יה התחילה להבחין בכתם הלידה הייחודי שלה והיא די מוקסמת ממנו. היא אפילו ניסתה להוריד אותו והסברנו לה שזה חלק מהעור שלה".

אמה של ג'ורג'יה מתכננת כעת לעשות קעקוע לב אהבה בצד שמאל שלה, להעתיק את כתם הלידה הייחודי של בתה. "הייתי רוצה לעשות קעקוע תואם באותו מקום. אני באמת מקווה שאם זה יישאר ככל שהיא תתבגר, היא תאהב את זה כמונו לא תהיה מודעת לעצמה לגבי זה".

כתמי לידה הם סימנים צבעוניים על העור שנמצאים בלידה או זמן קצר לאחר מכן. הם נפוצים מאוד ורוב הסוגים אינם דורשים טיפול כלל אבל ייתכן שיהיה צורך לטפל בחלקם אם הם מפריעים לבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully