וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוח של זמן 1 על 1 עם הילדים: אתר תוכן חדש הושק לרגל יום המשפחה

בשיתוף תנובה

19.2.2023 / 7:39

לרגל יום המשפחה השיקה תנובה אתר תוכן חדש בנושא זמן איכות בין הורה לילד, הכולל סדרת הרצאות מקוונות בנושאי הורות ומשפחה, טיפים ותכנים מעשירים. בין המרצים: ד"ר מיכל קדרון, פרופ' יורם יובל, אפרת לקט ועוד. הפרטים בפנים

זמן אחד על אחד בין הורים וילדים הוא חיוני וקריטי למערכת היחסים. זמן האיכות החיוני הזה הוא כוח אמיתי, שמשפר את מערכת היחסים באופן משמעותי, מגדיל את הביטחון העצמי של שני הצדדים ומסייע בהתגברות על אתגרים שונים. לרגל יום המשפחה, ובעקבות ההצלחה משנים קודמות, השיקה תנובה אתר תוכן חדש תחת הנושא "לזמן אחד על אחד יש כח מיוחד".

באתר החדש ניתן למצוא סדרת הרצאות מעשירה, כתבות וטיפים בנושא ומגוון כלים ותכנים ממיטב יועצי ההורות. מתחם התוכן החדש נותן מענה להורים לפעוטות, לילדים ולמתבגרים, עם גישות ונקודות מבט שונות.

אפרת לקט. יח"צ,
אפרת לקט/יח"צ

כל ההרצאות שמציעה תנובה באתר החדש יהיו ללא עלות, בהנחיית מיטב המומחים באונליין, בהם ד"ר מיכל קדרון, פרופ' יורם יובל, אפרת לקט ועוד. כלל התכנים יהיו זמינים לצפייה ללא עלות באתר "זמן משפחה" של תנובה החל מ-14.2.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה: "אנו גאים להוביל זו השנה השלישית ברציפות מהלך ליום המשפחה שנותן ערך אמיתי ומאפשר להורים לקבל כלים להתמודדות עם אתגרי הורות ומשפחה, מפי טובי המומחים ולחסוך מאות שקלים בכל הרצאה".

"הסיסמה 'לגדול בבית ישראלי' מבטאת ערכים של משפחה, בית וישראליות המזוהים ישירות עם תנובה", הוסיפה בצר. "אנו מזמינים הורים להצטרף לחוויה המיוחדת ולקבל שלל טיפים וכלים שיאפשרו להם ליצור זמן איכות 1:1 עם ילדיהם".

יורם יובל. אביב לוסקי,
יורם יובל/אביב לוסקי

למה בכלל צריך זמן 1 על 1?

אחת ההרצאות שניתן למצוא במתחם החדש נוגעת באחד הנושאים החשובים לכולנו - למה בכלל צריך זמן 1 על 1 ועל מה הוא משפיע? בהרצאה, מביא פרופ' יורם יובל מחקרים שמראים עד כמה משמעותי זמן איכות הורה-ילד עבור הילדים וגם עבור ההורים. מעבר לתחושת ביטחון ושייכות שהיא קריטית לילדים, זמן 1 על 1 גם יכול לשפר את ציוני הקריאה בגילים צעירים.

הרצאה נוספת שעלתה באתר נוגעת באויב הגדול ביותר של זמן 1 על 1. קל מאוד לחשוב שזמן המסכים של הילדים שלנו לא מאפשר להם באמת להתחבר אלינו ולהיות איתנו בזמן איכות של הורה וילד. אלא שיעל מן שחר, חוקרת בתחום הפסיכולוגיה של הטכנולגיה, מדברת בהרצאה על גישה אחרת: איך להתחבר לילדים הדיגיטליים שלנו דווקא דרך המסך, להפסיק לפחד מהמסכים ולהתחיל לייצר זמן 1 על 1 עם הילדים שלנו דרכם.

ומה בנוגע להורים שאין להם זמן? האם הם בכל זאת יכולים לתת זמן איכות לילדיהם? בהרצאה נוספת מסבירה יעל טוקר, מנחת הורים בגישת אדלר, שעל אף שזכינו להיות הורים בתקופה הכי אינטנסיבית בהיסטוריה, ישנם רגעים קטנים לאורך היום שבהם אפשר לשלב תשומת לב מיוחדת לילדים שלנו, גם בלי לפנות לזה חלון זמן מיוחד

את כל ההרצאות, התכנים והטיפים ניתן למצוא כאן>>

בשיתוף תנובה
  • עוד באותו נושא:
  • תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully