וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: לקבל טיפול רפואי מבלי לצאת מהבית

בשיתוף כללית

19.3.2023 / 7:08

שירות רופאי עור און־ליין של כללית מאפשר לקבל ייעוץ טלפוני או דיגיטלי עם רופאי עור מומחים ואף לקבל מרשמים והפניות. מה יתרונות השירות וכמה זמן הוא חוסך? יצאנו לבדוק

רופאי עור און־ליין בכללית/יח"צ

לא רק ששירות רופאי העור און־ליין של כללית מתאים למרבית המקרים, הוא אף חוסך זמן יקר. באמצעותו, ניתן לקבל מענה רפואי טלפוני או דיגיטלי מרופאי עור מומחים מבלי לצאת מהבית. יצאנו לבדוק מה יתרונות השירות וכמה זמן הוא באמת חוסך.

"שירות רופאי העור און־ליין של כללית הוא הגדול ביותר בארץ אם לא הגדול ביותר בעולם. כל מטופל יכול לקבל מענה דיגיטלי ברשת", אמר ד"ר גיא שלום, מנהל רפואי של שירות רופאי עור און־ליין של כללית, מומחה לרפואת עור ומין. "השירות מתאים למרבית המקרים - כוויה, אקזמה בעור, תפרחת, עקיצות. יקבלו מענה בצורה זרירה ומהירה. השירות נוח מאוד וחוסך בזמנים. השירות הזה ניתן בחינם והוא זמין כמעט בכל היום. משאירים פנייה ואנחנו חוזרים אל המטופל".

ד"ר ראיד ח'ורי, רופא בשירות רופאי עור און־ליין של כללית, מומחה לרפואת עור ומין, הוסיף: "באמצעות השירות אנחנו יכולים לתת מענה ועזרה למטופל מרחוק. בשיחה טלפונית אנחנו יכולים להגיע לאבחנה ולהתאים טיפול".

השירות פועל בשעות הבאות: ימי חול: מ־8:00 עד 22:00., ימי שישי: 8:00 עד 13:00, באמצעות אתר כללית, מוקד *2700 או באפליקציה

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully