וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנתחים חילצו בננה עטופה בקונדום שגבר אכל בהתקף זעם הורמונלי

1.2.2023 / 7:35

האדם "הבריא בדרך כלל" הודה כי הוא בלע את הקונדום המלא בננה במהלך "התקף זעם הורמונלי" 24 שעות קודם לכן - מה שגרם לחסימת מעיים חמורה

הטרנד הבריאותי המפתיע: אכילת קליפה של בננה/מערכת וואלה! News

במקרה הנחשב לראשון מסוגו בעולם, גבר בן 34 מארה"ב התאשפז בבית החולים לאחר שבלע בננה עטופה בקונדום בהתקף זעם הורמונלי.

בתיאור המקרה שפורסם בתחילת השבוע בכתב העת Cureus, נכתב שהחולה (ששמו לא פורסם) הגיע לבית החולים לאחר שחווה כאבי בטן, בחילות והקאות. הוא סיפר שהוא אינו מסוגל לצרוך שום אוכל או שתייה וכי לא היה לו יציאות במשך יותר מ-24 שעות, לפי דיווח של ה-Jam Press.

הרופאים ביצעו לו בדיקת CT, שחשפה כי למסכן יש בננה עטופה בקונדום שחסמה את המעי הדק שלו. המטופל, שעל פי הדיווחים יש לו היסטוריה של דיכאון, בלע את היצירה הזו ב"התקף זעם הורמונלי". הוא הובהל לניתוח, שם הצליחו הרופאים להסיר את הפרי ואמצעי ההגנה. התמונות הנלוות שצולמו לאחר הניתוח מציגות את הבננה המעוכה בתוך הקונדום לצד זוג מלקחיים כירורגיים.

צילום CT של מטופל שנמצא במעי שלו בננה עטופה בקונדום. cureus.com, צילום מסך
צילום CT של מטופל שנמצא במעי שלו בננה עטופה בקונדום/צילום מסך, cureus.com
צילום CT של מטופל שנמצא במעי שלו בננה עטופה בקונדום. cureus.com/, צילום מסך
הבננה חסמה את המעי הדק של המטופל/צילום מסך, cureus.com/

במאמר נכתב כי הוא "הכחיש כוונה לפגיעה עצמית או היסטוריה קודמת של בליעת גופים זרים". האיש אף התעקש כי לא היה על סמים באותה עת וגם לא היה שיכור - ועל פי הדיווחים מדובר באדם נורמטיבי לגמרי.

המטופל שוחרר לביתו שלושה ימים לאחר הניתוח, התאושש וחזר לחייו הרגילים. בדוח המקרה נכתב: "שבועיים לאחר הניתוח הוא ניזון מדיאטה דלת סיבים תזונתיים, ללא בחילות או הקאות. היציאות שלו נורמליות והכאב נשלט היטב". בבדיקה שנערכה שישה חודשים לאחר המקרה נכתב כי "המטופל ממשיך להראות דפוסי מעיים נורמליים. הוא הצליח לחדש לאט לאט את אורח חייו הפעיל ואינו נראה מודאג".

בננה עטופה בקונדום נמצאה תקועה במעי הדק של מטופל. cureus.com/, צילום מסך
התוצאה הסופית/צילום מסך, cureus.com/

זה היה המקרה הידוע הראשון של אדם שבלע בננה בתוך קונדום, לפי המחקר. המחברים ציינו כי חסימות מעי דק הן נדירות ובדרך כלל נובעות "מבליעת קונדומים מלאי סמים הנועדו להברחת סמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully