וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריון שיק: איך להתלבש בסטייל כשהגוף מתחיל להשתנות?

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 7:57

אם פעם נהגו לטשטש את הבטן המתעגלת, היום הלוק ההריוני נהנה מכבוד וסטייל. הנה כמה המלצות לפריטים שילוו אותך לכל אורך הדרך, החל מהבאמפ ועד לחודש התשיעי

עוד שבוע עבר והעובר שבבטן שלך גדל ומתפתח, ומלבד העייפות או הבחילות את מתחילה להרגיש שקצת פחות נוח לך. הכפתור של הג'ינס לוחץ וחלק מהחולצות שלך מתרוממות בלי לשים לב וחושפות את הבטן שמתחילה להתעגל לה. עכשיו זה כבר רשמי, והגיע הזמן להתחדש במלתחה חדשה, או לפחות בכמה פריטים שהם מאסט שיענו על שני קריטריונים חשובים בו זמנית: 1. שיהיו נוחים 2. שיהיה להם שיק.

האם אפשר להישאר פאשניסטה גם כשאת בהריון? באאארור! בעזרת הבחירות הנכונות תוכלי להתלבש בסטייל ביומיום לעבודה וגם להפציץ באאוטפיט מחמיא לאירוע חגיגי. שלא לדבר על לנצל את הלוק התופח לתחפושת פורים מגניבה ומקורית.

הנה כמה המלצות לפריטים שילוו אותך לכל אורך הדרך, החל מהבאמפ ועד לחודש התשיעי והמכובד:

טיץ בייסיק הריוני

זה לא עוד טיץ, זה כנראה ה-טיץ שאת הולכת לחרוש עליו לאורך כל ההריון לכן כדאי שתצטיידי בכמה כאלה. טיץ שחור, עדיף עם גזרה שנקראת over the bump שמכסה את הבטן, הוא נוח, בייסיק, ומתאים פשוט להכל. צוותי אליו חולצה גדולה בגזרה גברית, סריג רחב בגזרת אוברסייז, טוניקה או סווטשרט שהחרמת לחצי השני וקיבלת מראה סופר קול ונעים במיוחד.

חולצה מכופרת גדולה

חולצת אוברסייז מכופרת היא מאסט לכל הריונית באשר היא. מעל טיץ, מעל ג'ינס (הריוני) וכמובן לצילומי ההריון שמתקיימים אי שם בחודש שמיני - זהו פריט על זמני שימשיך ללוות אותך גם אחרי ההריון. אגב, אם זוהי חולצת ג'ינס מכופרת תוכלי להשתמש בה בתור ז'קט קל מעל גופיה או חולצה צמודה.

אוברול שגדל ביחד איתך

אין על אוברלים בהריון, נכון? ביומיום זה אולי פחות מקובל, אבל הלוק של אישה הריונית באוברול שאורז אותה ואת הבייבי שבבטן טוב טוב הוא שיק לגמרי. את יכולה לבחור באוברול מבד מתנפנף או כזה מבד ג'ינס בשלל גוונים. רק שימי לב שיש אפשרות לשחק עם הכפתורים באזור המותניים, כדי שהאוברול באמת יוכל לשמש אותך גם בסוף ההריון כשיהיה שם פחות ופחות מקום...

טישרט היישר מהארון של בן הזוג

אם לבן הזוג שלך יש כמה חולצות חלקות עם צווארון וי עמוק את יכולה בהחלט ליהנות מהן בתקופת ההריון. כדי להימנע ממראה הפיג'מה, מומלץ ללבוש איתן מכנס צמוד (אך משוחרר ונוח במותניים) ולהוסיף אקססוריז כמו צעיף או תכשיטים שיוסיפו ללוק הלא מתאמץ הזה קצת גלאם נשי.

שמלה צמודה וסופר סקסית

מוזמנת לחתונה? סתם מתחשק לך לדפוק הופעה למסיבה של המשרד? זה הזמן להפגיז עם שמלה שהיא לא הריונית במהותה. אם בעבר נשים רבות היו נוהגות להתלבט מול הארון מה יטשטש להן את הבטן ההריונית, היום אפשר לומר שהמגמה השתנתה. כיום נשים לא מתביישות בגוף המתעגל והגדל, ומספיק לפתוח אינסטגרם או טלוויזיה כדי לראות מישהי מפורסמת עוטה על עצמה שמלה צמודה שמדגישה את הפלא שקורה שם בפנים. רק תדאגי שיהיה לך נוח בתוך השמלה ועשית את שלך.

תחפושת מקורית ומגניבה לפורים

יוצא לך להיות בהריון מתקדם בפורים? הרווחת. יש לך הזדמנות לנצל את השינויים בגופך לתחפושת מקורית שבוודאי תצליח להצחיק את כל החבר'ה. שימי גופיה קטנה שתחשוף את הבטן, ציירי לעצמך זיפים, לבשי ג'ינס ישן שלא נסגר עלייך כבר והוסיפי כובע מצחיה הפוך - והנה קיבלת תחפושת מדליקה של נהג משאית, מבלי לעבוד קשה.

אישה בהריון. ShutterStock
אישה בהריון/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully