וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילי בת ה-4 חולמת ללכת בכוחות עצמה - והיא צריכה אתכם בשביל זה

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 14:54

מילי נחום אובחנה עם תסמונת הפוגעת ביכולתה לעמוד, לשבת וללכת ללא תמיכה. אחרי מספר ניתוחים וטיפולים רבים בארץ, הצוות שמטפל בה כבר לא יכול לעזור לה והדבר יחיד שיוכל לשקם אותה הוא ניתוח בארה"ב. לשם כך המשפחה צריכה את עזרתכם

תרומה למילי/באדיבות המשפחה

מילי נחום בת ה-4, ילדה יפיפייה, חייכנית, חכמה ומלאת שמחת חיים, נולדה עם האבחנה הנדירה ארתרוגריפוזיס - תסמונת שגורמת לפגיעה במפרקי הגוף בעצמות ובגידים. התסמונת פוגעת ביכולתה של מילי לעמוד, לשבת וללכת ללא תמיכה, ומגיל חודש אין ספור טיפולים ו-3 ניתוחים קשים מורכבים וכואבים, עד שלבסוף המליץ הצוות הרפואי הבכיר לעבור לבית חולים במיאמי המתמחה בתסמונת זו.

לדברי משפחתה, מילי חייבת להגיע באופן מיידי לארה"ב, לסדרה של שלושה ניתוחים אצל ד"ר יעקב פלדמן, כולל ניתוח בעמוד השדרה שישפרו את איכות חייה ויאפשרו לה ללכת כמו כל הילדים בגילה. ואולם, למרות ההמלצה של הצוות בשניידר, קופת החולים מסרבת לממן את הניתוחים והעלויות הנגזרות שעומדות על כמיליון שקלים. עלות הניתוחים בלבד עומדת על 800,000 שקלים, והיא לא כוללת שהייה, כלכלה וטיסות.

מילי. באדיבות המשפחה
מילי צריכה את העזרה שלכם/באדיבות המשפחה

ההורים של מילי פתחו במבצע גיוס תרומות כדי לסייע לבתם, ועד כה נתרמו רק 28 אחוזים מהכסף שהם כ-286,000 שקלים. כעת המשפחה מבקשת את עזרת הציבור בתרומה קטנה כגדולה. לתרומה דרך האתר.

ניתן לתרום גם בהעברה בנקאית:
בנק הפועלים
סניף 532
חשבון מס' 575148 ע"ש מילי נועה נחום

לאישור תרומה יש להעביר את אישור העברה לפקס : 03-9215566 או למייל: kavlachayim@kavlachayim.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully