וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי ניתוח אף. אמא שלי נותרה בהלם ממה שהמנתח מצא שם"

9.1.2023 / 0:01

כוכבת הרשת אווה לואיז שכנעה את אמה לשלם עבור ניתוח האף שלה כי היא לא הייתה מסוגלת לנשום - רק שאז האם גילתה מה באמת עשתה הבת השובבה שלה. מעשיה לא אמורים להפתיע את האם שכבר נחשפה בעבר לסרטון של בתה מלקקת מושב אסלה במטוס

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

המשפחה של אושיית הרשת אווה לואיז גילתה את החשבון שלה למבוגרים/@realavalouiise

אושיית הרשת אווה לואיז, בת 24 מניו ג'רזי, שיתפה סרטון בטיקטוק (realavalouiise) בו סיפרה למיליוני העוקבים שלה על החוויה הסוריאליסטית שעברה בניתוח האף שלה. בסרטון, שצבר מעל 7 מיליון צפיות, סיפרה לואיז ששכנעה את אמה לשלם על ניתוח האף שלה בטענה שהיא "אינה מסוגלת לנשום". המנתח מצא מה באמת גרם לבעיה הנשימתית שלה - והאם נותרה מבועתת.

"הפעם ההיא שסיפרתי לאמא שלי שיש לי בעיות נשימה, שחייבים להסיט את המחיצה שלי ושהפתרון היחיד הוא ניתוח אף - ואז המנתח הפלסטי שלי שלף אבן ענקית של קוקאין מהנחיר שלי ממש מולה ואמר 'אני בטוח שאת יכולה לנשום עכשיו, מותק", היא כתבה מעל הקטע שבו היא מדגמנת את אפה המשופר לאחר הניתוח.

הנה היא מספרת את סיפורה:

@realavalouiise I still got the nose job tho !!!! I did some DAMAGEEE #snow #skiing #nosejob ♬ Anti-Hero - Taylor Swift

כך נראתה לאחר הניתוח:

והנה האף

עוד ניתוחים שהשתבשו
סיפר לרופאים שבלע מטען סלולרי, אך בעצם עשה דבר גרוע בהרבה
דוגמנית שהוציאה 100 אלף דולר על הגדלת הישבן הרסה אותו ע"י יותר מדי סקס

לואיז, שרצתה ניתוח אף מאז שהייתה בת 17, סיפרה שהיא "תימרנה" את אמה כדי שתשלם על הניתוח שלה. "היה לי כסף לשלם על זה בעצמי, אבל רציתי את זה בחינם. הצלחתי לתמרן אותה כדי לשלם על זה. אני רוצה לעבור אותו מאז גיל 17", אמרה לואיז ל-Jam Pres. היא הציגה את מצבה בדרמטיות בפני אמה וטענה שאם היא תשמע את הסאונד שהאף שלה משמיע, זה "יפחיד אותה" וישכנע אותה לשלם על ההליך הקוסמטי.

לאחר הניתוח, המנתח הראה לה ולאמה את האבן. "אני די בטוחה שהרופא חשב שזו רק נזלת, אבל אמא שלי ידעה מיד מה זה", אמרה לואיז. היא ציינה שאמא שלה כעסה עליה, אך היא נקרעה מצחוק ממש מולה. "כל מי שאני מכירה חשב שזה היה היסטרי לגמרי. החברים שלי ואני היינו משועממים לחלוטין בקולג', אז זה היה סיפור נהדר עבורנו", אמרה לואיז.

דוגמנית הרשת סיפרה שיש לה ניסיון עם סמים והתמכרה בעבר לקוקאין. "החבר שלי לשעבר היה סוחר סמים, אז היה לי מלאי בלתי מוגבל", היא אמרה. מאז שהשניים נפרדו, היא הפסיקה להשתמש בסמים והבטיחה שלא תחזור לשם. "אני לא עושה סמים יותר כי אני לא רוצה להרוס את האף החדש שלי. הוא יותר פגיע עכשיו מאז שהוא נותח. אני צריכה להיות זהירה", אמרה.

העוקבים של לואיז בטיקטוק היו חלוקים בדעתם לגבי מעשיה של כוכבת הרשת. "הכל כיף וצחוקים עד שמנקבים מחיצה", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף בהומור: "הייתי אומר 'אופס, איך שכחתי שזה שם' ופשוט לוקח את זה חזרה". היו כמה שטענו שהסיפור שלה לא אמיתי: "אין סיכוי שזה באמת קרה, אם זה היה קוקאין אמיתי, הוא היה מתמוסס", טען אחר ואחרת הסכימה: "אחותי זה היה מתמוסס עד אז".

כוכבת הרשת עלתה לראשונה לכותרות במרץ 2020 כשתיעדה את עצמה מלקקת מושב אסלה במטוס במסגרת "אתגר נגיף הקורונה" ודרבנה אנשים לפעול בצורה דומה. היא סיפרה גם שמשפחתה מחרימה אותה לאחר שסבתה גילתה אילו תכנים היא מפרסמת בחשבון ה-OnlyFans שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully