וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם השנה": מתבגרת גילתה שהבריון שמתעלל בה מזה שנה הוא אמא שלה

3.1.2023 / 23:50

קנדרה גייל ליקארי ניהלה מסע בריונות ברשת נגד הבת שלה, תוך שימוש בסלנג "צעיר" כדי לגרום לזה להיראות כאילו אחד מחבריה לכיתה הוא זה שמטריד אותה. כעת היא עומדת בפני עונש של עד 15 שנות מאסר

האמא שהתעללה בבתה ברשת במשך שנה/@realstorieswithrose

נערה מתבגרת שסבלה מבריונות ברשת גילתה שהטרול האנונימי מאחורי הודעות השנאה שקיבלה במהלך השנה האחרונה הוא... אמא שלה! קנדרה גייל ליקארי ממישיגן התעללה בבת שלה ברשת, תוך שימוש בסלנג צעיר כדי שלא תעלה על זהותה. היא נעצרה בדצמבר האחרון לאחר חקירה שנמשכה שנה, אליה נקראו מומחי FBI כדי לסייע בחיפוש אחר הביריון.

על אף שליקארי השתמשה ב-VPN (רשת פרטית וירטואלית) במטרה להסוות את מקור ההודעות ופלפלה את ההודעות שלה בסלנג צעיר - שגרם להן להיראות כאילו נכתבו בידי נער או נערה, הבלשים הצליחו בסופו של דבר לקשור בין ההודעות לליקארי.

תמונת המעצר של קנדרה גייל ליקארי. Isabella County Jail, צילום מסך
תמונת המעצר של האם המתעללת קנדרה גייל ליקארי/צילום מסך, Isabella County Jail

לאחר שהקורבן פנתה לאמה לעזרה, היא דיווחה לכאורה על הבריונות לרשויות. היא אפילו הרחיקה לכת ושיתפה פעולה עם אמו של החבר של בתה דאז כדי "לעזור" למצוא את בריון הרשת ששלח לילדה המסכנה עד תריסר הודעות ביום. בתחילה, רשויות בית הספר לא יכלו לעזור ולרשויות אכיפת החוק המקומיות לא היו את המשאבים לאתר את האשם.

התובע במחוז איזבלה, דיוויד ברברי, אמר לתחנת הרדיו המקומית WKRC: "כשהתיק הגיע לראשונה למשרדנו, זה היה מוזר וכמעט קשה להאמין". הוא הוסיף כי מדובר במסע מתמשך של התעללות: "אנחנו מדברים על כמה מאות הודעות טקסט, יש יותר מ-1,000 דפי טקסט בתיק". ברברי אמר כי ההודעות היו "בעיקר הודעות טקסט מטרידות, משפילות ומרושעות".

אולם, לאחר שמומחי מחשבים מה-FBI זיהו שההודעות הגיעו מהטלפון של ליקארי, היא נשברה בחקירה והודתה במסע הבריונות נגד בתה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מפקח בית הספר ביל סיטי, וויליאם צ'ילמן, אמר שליקארי בת ה-42 הייתה מאמנת כדורסל בבית הספר של בתה בזמן המעשים שלה. ליקארי הועמדה לדין ביום שני, ה-12 בדצמבר - ושוחררה בערבות של 5,000 דולר.

שימוש במחשב לביצוע פשע הוא עבירה פלילית בארה"ב, עם עונש פוטנציאלי של עד 10 שנות מאסר. ליקארי הואשמה גם במעקב אחר קטין ובשיבוש מהלכי משפט - שניהם עלולים לשאת 5 שנים נוספות מאחורי סורג ובריח. נכון לשעה זאת לא ברור אם ישנן מספיק ראיות כדי להעביר את התיק למשפט והדיון בנושא נדחה ל-12 בינואר, ללא שניתנה סיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully