וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני צמחונית ואומרת לכם - כל הצמחונים מרמים ואוכלים בשר"

2.1.2023 / 23:58

משתמשת טיקטוק מטורונטו פרסמה סירטון ויראלי בו היא טוענת שכל הצמחונים מרמים מדי פעם עם ארוחה של בשר, וגרמה לחלק מחברי הקהילה לצאת מהארון: "מי שאומר לכם אחרת, משקר. אני מרמה מדי פעם עם בייקון"

לכל צמחוני יש את מנת הבשר שאיתה הוא "מרמה"/@baligrilledcheese

צעירה שטוענת שהיא צמחונית חשפה ברשת משהו שחבריה לא יאהבו לשמוע - היא טענה שכל הצמחונים מרמים ואוכלים בשר מדי פעם. משתמשת הטיקטוק מטורונטו, שכותבת תחת שם המשתמש @Baligrilledcheese גרמה לסערה אמיתית בסירטון ויראלי שצבר מעל 4 מיליון צפיות בשבוע.

"אם תשאלו אותי אני אשקר ואגיד לכם, 'לא. אני לא אוכלת בשר, אף פעם, אף פעם, אף פעם. אני אוהבת חיות'", היא הודתה בסירטון בן 27 שניות בזמן שהיא אוכלת פיצה עם תוספת פרושוטו מול המצלמה. "את הפיצה הזאת אני אוכלת אחת לכמה חודשים, ואני אומרת לכם - כל צמחוני אחר מרמה מדי פעם. ואם הם אומרים לכם שהם לא מרמים לעולם, הם משקרים לכם".

הסרטון שחולל סערה

הם כל הצמחונים מרמים ואכלים בשר מדי פעם?

אני צמחוני ולא מסכים
אני צמחוני ומסכים
אני לא צמחוני ולא מסכים
אני לא צמחוני ומסכים
1760 משתתפים

רבים מהעוקבים שלה טענו שהיא לא באמת צמחונית, למרות שהיא טוענת שהיא כזאת במשך שבע שנים. אחרים הסבירו שהבחירה שלא לאכול בשר היא לרוב בחירה אתית ומוסרית, ולאו דווקא מטעמי דיאטה כזאת או אחרת.

היא גם ענתה למבקרים

@baligrilledcheese Replying to @Caroline I googled that fact! Veggie police were out for me ?#vegetarianlife #veggietales ♬ original sound - Baligrilledcheese

"את בוגדת באמונות שלך ובבעלי החיים, מה לעזאזל את אומרת פה?", כתב אחד המגיבים ושני הוסיף: "את לא באמת צמחונית".

האם היא יכולה לקרוא לעצמה צמחונית?

עם זאת, היו צמחונים אחרים שהודו שמה שהיא אומרת הוא נכון, ושגם הם מדי פעם מרמים, "אני לא חושבת שכל הצמחונים עושים את זה, אבל בוודאות יש חלק גדול מהקהילה שכן עושים זאת", הודה אחד והוסיף: "אני מרמה עם בייקון מדי פעם". שני הוסיף ואמר: "אל תתני להם לשקר לך, את כל כך צודקת, החולשה שלי זה מקצ'יקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully