וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 4 הצילה את אמא שלה - בדרך הכי מתוקה שיש

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 10:03

מיה בת ה-4 ראתה את אמא שלה מתמוטטת לרצפה, ואז התקשרה למוקד והצליחה להזעיק עבורה עזרה. האזינו לשיחה המרגשת שלה עם מוקד החירום

מיה בת ה-4 ישבה לאכול ארוחת צהריים כשהיא ראתה פתאום את אמה רייצ'ל מתמוטטת לרצפה. בתושיה שלא אופיינית לגילה הצעיר, מיה לקחה את הטלפון של אמא והתקשרה למוקד החירום. כאשר המוקדן המופתע שמע קול של ילדה, הוא שאל אותה "מה את עושה עכשיו", ומיה פשוט השיבה "אוכלת ארוחת צהריים".

למרבה המזל המשך השיחה היה קצת יותר יעיל, ומיה הצליחה להסביר מה קרה לאמא (בערך, היא אמרה שאמא נפלה וישנה על הרצפה) ונתנה את השם והכתובת המדויקים, ואפילו פתחה את הדלת לפרמדיקים שהגיעו. כאשר אמה התאוששה, היא לא האמינה שבת ה-4 שלה ניהלה כך את האירוע, ואמרה שאפילו לא ידעה שהבת שלה יודעת לעשות את כל הדברים האלה.

האזינו לשיחה:

רייצל, בת 25 מהמפשיר, סובלת מהפרעה נוירולוגית תפקודית, מצב שעלול לגרום לתסמינים ולהתקפים דמויי שבץ. זו לא הפעם הראשונה שההפרעה גרמה לה להתמוטט, אך זה מעולם לא קרה כשהיתה רק עם בתה הקטנה. למרבה המזל בדיוק באותו השבוע לימדו את מיה בגן על אמבולנסים ומוקדי חירום, ולכן היא ידעה מה לעשות ברגע האמת.

"מיה ניסתה להעיר אותי אבל לא הצליחה. באופן מוזר, בית הספר של מיה בדיוק לימד אותם על 999 שבוע לפני כן. זה היה תזמון מושלם כי היא ידעה בדיוק מה לעשות", סיפרה רייצ'ל, "לא זכרתי מה היא אמרה, אבל כשהתעוררתי המשטרה והפרמדיקים אמרו שמיה התקשרה אליהם. לא האמנתי, לא ידעתי שהיא יודעת איך לעשות את זה. אמרתי, 'בת הארבע שלי התקשרה אליך בטלפון שלי?' והם אמרו 'כן, היא עשתה את זה ממש טוב'.

"אני ממש ממש גאה בה", הוסיפה האם הנרגשת, "אני מופתעת שהיא הצליחה לעשות את זה ושהיא ידעה מה לומר ונשארה כל כך רגועה ולא נבהלה". רייצ'ל הדגישה כי היא רוצה להודות מאוד לאדם שענה למיה במוקד, כי הוא עזר לה להישאר רגועה והיה סבלני מאוד. "הוא עשה עבודה ממש טובה. אני כל כך אסירת תודה על כל העזרה מהמשטרה והפרמדיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully