וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 13:41

האם ידעתם שכללית מציעה שירות רפואת עור און־ליין ובדיקות מעבדה מהבית? מוזמנים לגלות את כל השירותים הנחוצים של קופת החולים המובילה שיהפכו את החיים שלכם לקלים ונוחים יותר

רופאה צעירה ויפה. ShutterStock
כללית - ארגון הבריאות המוביל בישראל עם כ-4.8 מיליון לקוחות/ShutterStock

בעידן הדיגיטלי של ימינו, כולנו יודעים שאפשר לקבל אישור מחלה מרופא/ת המשפחה באפליקציה של קופת החולים, או להזמין תור לגניקולוג/ית בלחיצת כפתור מבלי להמתין על הקו. אבל האם ידעתם שכללית מציעה בין השירותים הרבים שלה גם ייעוץ עם רופא עור און־‏ליין, בדיקות מעבדה מהבית ומכשיר אולטרסאונד ביתי להיריון? אנחנו מודים שאנחנו לא ידענו! מתברר שקופת חולים כללית, ארגון הבריאות המוביל בישראל שיש לו 4.8 מיליון לקוחות, מעניק מגוון שירותים, שרבים בכלל לא מודעים אליהם. מדובר על שירותי בריאות ורפואה מתקדמים שמאפשרים לחסוך הרבה מאוד זמן ומשאבים, מקצרים את זמני ההמתנה לשירות, מעניקים פתרונות מידיים והופכים את החיים לקלים ונוחים הרבה יותר. אז הנה לפניכם כמה שירותים ייחודים של כללית שכדאי לכם להכיר.

ניתוח הסרת משקפיים. ShutterStock
ניתוח לייזר לתיקון קוצר ראייה בעלות מסובסדת/ShutterStock

הסרת משקפיים בלייזר לתיקון קוצר ראייה

סובלים מקוצר ראייה וחולמים להיפטר מהמשקפיים? ניתוח לייזר יאפשר לכם ליהנות מראייה טובה יותר ללא התערבות פולשנית. מדובר בניתוח יעיל במיוחד, אלא שברפואה הפרטית העלות שלו גבוהה מאוד. אז יש לנו חדשות טובות בשבילכם: לקוחות כללית מושלם פלטינום, בני 18 ומעלה, יכולים לעבור ניתוח לייזר לתיקון קוצר ראייה בעלות מסובסדת! הניתוח מתבצע במרכזים רפואיים שבהסדר בהשתתפות עצמית נמוכה. אחרי הניתוח הזה גם אתם תיווכחו לראות שמשתלם להיות לקוחות של כללית.

לפרטים נוספים על השירות

רופאי עור און־ליין

התעוררתם בבוקר ונחרדתם לגלות שיש לכם פריחה משונה בפנים? תשמחו לדעת שאין צורך לרוץ למרפאה או להמתין לתור לרופא/ת עור. במסגרת שירות רופאי עור און־ליין של כללית, תוכלו להתייעץ עם מומחים ברפואת עור מבלי לצאת מהבית. השירות מיועד למקרים של פריחה בעור, פצעי בגרות, התפרצות של מחלות עור כמו פסוריאזיס והרפס, תגובות אלרגיות, פצעים בעור, פיגמנטציה אצל נשים לאחר לידה, כתמים שונים בעור, עקיצות ונשירות שיער ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח טופס לייעוץ עם רופאי עור, לשלוח תמונות של בעיית העור שלכם והרופאים ייצרו עמכם קשר. באמצעות השירות תוכלו לקבל אבחון, המלצות להמשך טיפול, הפניות ומרשמים לתרופות. מדהים!

לפרטים נוספים על השירות

בדיקות מעבדה בבית

כבר הרבה זמן שאתם צריכים לעשות בדיקת דם, אבל אתם דוחים את זה שוב ושוב כי אין לכם זמן או חשק להגיע למרפאה? אז אם אתם מוחמד לא בא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד. כללית מציעה לכם שירות מעבדה עד הבית - אח או אחות מוסמכים עם כל הציוד הרפואי הנדרש יגיעו עד אליכם הביתה, למקום העבודה או לכל מקום שתבחרו, יערכו לכם בדיקת דם ו/או בדיקת שתן ויעבירו את הבדיקה למעבדה. מעבר ליתרון הגדול של חיסכון בזמן, הרבה יותר קל להתמודד עם הפחד מהמחטים כשאתם יושבים בסלון שלכם. אז עכשיו כשאתם יודעים שניתן לעבור בדיקות בזמן שמתאים לכם והיכן שנוח לכם, מעכשיו אין תירוצים!

לפרטים נוספים על השירות

סדנאות בכללית

אתם רוצים לאכול בריא יותר, להיכנס לכושר, להיראות ולהרגיש נפלא. אחת הדרכים הטובות ביותר לאמץ הרגלים חדשים היא באמצעות סדנה קבוצתית. אין צורך לעבור את התהליך הזה לבד. לקבוצה יש כוח השפעה עצום עלינו והיא זאת שיכולה להגביר את המוטיבציה שלנו לבצע שינוי באורח החיים. בכללית אפשר להצטרף למגוון סדנאות, כמו כללית באלאנס - קבוצות לשינוי הרגלי אכילה של כללית, סדנה לילדים ולמשפחה לאורח חיים בריא ולמניעת עודף משקל, קבוצת ההליכה של כללית בצפון, וסדנת פעילות גופנית לנשים בהריון. מעבר לכך שהסדנאות של כללית יעזרו לכם להגשים את המטרה שלכם, הן גם בעלות נמוכה ונוחה לכל כיס.

אמא וילדה מתייעצות עם רופאה אונליין. ShutterStock
ייעוץ מקדים בשיחת וידאו מבלי לצאת מהבית/ShutterStock

התפתחות הילד און־ליין

ידוע כי לכל תינוק וילד יש את קצב ההתפתחות שלו, אבל לעיתים יש חשש לבעיה התפתחותית. במקרה כזה, על מנת לבדוק זאת ולתת לילד/ה שלכם את המענה המתאים, יש לעבור אבחון בתחום התפתחות הילד. כדי לחסוך את זמן המתנה לפגישת ייעוץ (וידוע שזמן הוא מצרך נדיר להורים), כללית מציעה לכם ייעוץ און־ליין מקצועי עוד לפני פגישת האבחון. איך זה עובד? אם יש חשד לבעיה התפתחותית, תקבלו הפנייה מרופא/ת הילדים לאבחון בהתפתחות הילד, לקלינאי/ת תקשורת, פיזיותרפיה או ריפוי בעיסוק. לאחר קבלת הפנייה, במקרים המתאימים, יצרו אתכם קשר ויאפשרו לבצע ייעוץ מקדים בשיחת וידאו מבלי לצאת מהבית. כבר בשיחה אתם עשויים לקבל הנחיות לתרגולים שאפשר לעשות בבית ולקבל תשובות לשאלות שלכם. נכון שזה גאוני?

לפרטים נוספים על השירות

US ביתי

את בהריון? בשעה טובה. הנה שירות בלעדי בכללית עבור נשים הרות שלא תמצאי באף קופת חולים אחרת! אם את מודאגת לגבי העובר שגדל לך בבטן ורוצה לוודא שהכל בסדר, אין צורך לכתת את רגלייך לבדיקת אולטרסאונד אצל רופא/ת הנשים, במוקד או בבית החולים. לקוחות כללית מושלם יכולות לרכוש מכשיר אולטרסאונד ביתי של חברת Pulsenmore שמאפשר לערוך בדיקת אולטרסאונד בקלות, במהירות ובנוחות. המכשיר קטן וידידותי ויעניק לך תוצאות מדויקות של הדופק העוברי, תנועות העובר וכמות מי שפיר. כל שעלייך לעשות הוא להיכנס לאפליקציית כללית און־ליין, לשכב על הספה, למרוח על הבטן התחתונה ג'ל ייעודי ולסרוק את האזור עם המכשיר. הסריקה תישלח לפענוח של רופא מומחה ואת תקבלי מענה ממוקד שזמין משעה 08:00 עד 22:00 שבעה ימים בשבוע. עם אולטרסאונד ביתי של כללית, את יכולה להיות הרבה יותר רגועה, לעבור את ההיריון בשקט נפשי ולאפשר לקרובי משפחה נוספים לצפות בעובר או בעוברית.

לפרטים נוספים על השירות

מעבדת קורונה בקופת חולים כללית במחוז מרכז 21 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
מדובר בחלק זעום מהשירותים החדשניים שכללית מציעה לכלל לקוחותיה/ראובן קסטרו

אלה הם רק חלק זעום מהשירותים החדשניים שכללית מציעה לכלל לקוחותיה. זאת בנוסף לפריסה הרחבה בארץ - 1,500 מרפאות שמאפשרות לקבל שירות בכל מקום בארץ, אפליקציה מתקדמת לניהול בריאות המשפחה, שירותי רפואת און־ליין מתקדמים כמו רופאי ילדים און־ליין, מכשיר TYTO המאפשר לרופאים לבצע בדיקות מרחוק, לאבחן ולייעץ, אפליקציית כללית Active, ללקוחות כללית מושלם, המסייעת לשמור על הבריאות, לעקוב אחר יעדים ומתגמלת במתנות - מוצרי בריאות וספורט שווים, הנחות משמעותיות בטיפולי רפואה משלימה, בית מרקחת און־ליין, שירות באמצעותו ניתן להזמין תרופות ומוצרים אחרים במשלוח עד הבית, טיפול נפשי טלפוני ללא עלות ומגוון אדיר של שירותים ייחודיים לנשים הרות.

זה הזמן להצטרף לכללית

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • כללית
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully