וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם השנה": אם תועדה נלחמת בגבורה ומצילה את בתה מדביבון משתולל

11.12.2022 / 23:43

תיעוד של ילדה שהותקפה בפתח ביתה על ידי דביבון משתולל ואמה הצעירה שמצילה אותה בגבורה הפך לויראלי ברשת, כשרבים מחמיאים לאם על שעשתה כל צעד אפשרי נכון כדי להציל את בתה

אמא מצילה את הבת שלה מתקיפת דביבון חולה/logan.kelsey.666

תושבת קונטיקט אמיצה זוכה להערכה ברשת ולתואר "אם השנה" לאחר שהצילה בגבורה את בתה מדביבון משתולל שנצמד לרגלה. סרטון של התקרית צבר 19 מיליון צפיות בטוויטר ועוד כמה מיליונים בטיקטוק, כשהצופים מפרגנים לה על אומץ ליבה מול החיה האכזרית.

"שמעתי אותה צורחת ומיהרתי לראות מה קורה. חשבתי שאולי היא טרקה את הדלת בידה, לא ציפיתי לראות דביבון תוקף אותה", סיפרה לוגן קלסי מק'נמרה ל-Storyful על התקיפה, שהתרחשה מוקדם יותר החודש בעיר אשפורד. "אם לא היה לי את התיעוד, לא הייתי יכולה לספר לכם בדיוק מה קרה שם. הכל קרה כל כך מהר". היא פרסמה את הסרטון בפייסבוק לפי בקשת בתה.

ככה זה נראה:

הסרטון, שצולם במצלמת האבטחה הביתית, נפתח כשהבת ריילי בת ה-5 נראית עומדת במרפסת הקדמית של הבית ומתכוננת לגשת לאוטובוס בית הספר. לפתע, דביבון ענק מופיע משום מקום, תוקף אותה ואוחז באחת מרגליה כשהוא מסרב להרפות. "תכננתי לעלות לאוטובוס ודביבון היה שם וניסה לתקוף אותי", אמרה ריילי הקטנה לרשת WFSB המקומית, "הוא לא רצה לרדת לי מהרגל".

בסרטון נראית הילדה צורחת באימה ומנסה להסיר ממנה את הדביבון ללא הצלחה. לוגן מיהרה אליה, תלשה מרגלה את הדביבון ובמקום להשליך אותו לחצר - דאגה קודם להביא את בתה למקום מבטחים ולהרחיק את השכנים. האם נראית אוחזת בצווארו של הדביבון שניות ארוכות ולבסוף משליכה אותו - רק אחרי שבתה נכנסה פנימה ועוברי האורח התרחקו. הסרטון מסתיים כשהאם נכנסת לביתה והדביבון ממשיך בדרכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בריאיון עם המשפחה:

עוד אמהות אמיצות
אישה נאבקה בפומה בידיים חשופות והצילה את בנה
צפו: האם זינקה והצילה את בנה מפגיעת רכבת


לוגן סיפרה שבתה והיא נותרו עם שריטות, אך מצבן טוב. היא מייחסת את היעדר הפציעות לעובדה שבתה לבשה ג'ינס ולא חותלות כמו שהיא עושה בדרך כלל. בסוף השבוע שלאחר התקרית, שירותי הדברת בעלי החיים סרקו את היער בחיפוש אחר הדביבון התוקף, אך הוא לא נמצא. לא ברור אם הדביבון סבל מכלבת, ולכן השתיים פנו לבית החולים לקבלת חיסונים כאמצעי זהירות. הן התבקשו לחזור לבדיקה כל יומיים במשך השבועיים הקרובים למעקב אחר השריטות.

כפי שציינו, הצופים מאוד התרשמו מהמעשה האמיץ של האם וכינו אותה "אם השנה". "האימא הזאת מדהימה", כתב אחד ואחר הוסיף: "הכוח של האם המגוננת אינו בדיחה". גם מומחי חיות בר שיבחו את מעשיה. ג'וף קרוקר, ביולוג חיות בר ממחלקת האנרגיה והגנת הסביבה של קונטיקט, אמר ל-FOX 61 שהדביבון בהחלט נראה חולה והאם עשתה את הדבר הנכון כדי להגן על משפחתה. "האם התנהגה בצורה מאוד הירואית", אמר. "אני חושב שהיא עשתה הכל כמו שצריך. על ידי הימנעות מנשיכה, הזהרת השכנים לשמור מרחק והרחקת הילדה למקום מבטחים". חלק מהצופים בחרו להתמקד בתגובה הרגועה של הדביבון לאחר שהושלך לחצר: "ציפיתי שהוא יעוט שוב על המשפחה אבל הוא פשוט הלך משם כולו רגוע". על אף גל המחמאות, לוגן אמרה שזה היה רגע מבעית וכי היא לא תיתן שוב לילדים שלה לצאת לחצר ללא ליווי מבוגר.

  • עוד באותו נושא:
  • דביבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully