וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאים הוציאו קילו וחצי של מטבעות מבטנו של אדם. איך זה קרה?

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 8:55

האיש התלונן על כאבי בטן והגיע לבית חולים. הרופאים נדהמו לגלות כי בבטנו נמצאות 187 מטבעות. לא פחות. איך ולמה זה קרה?

אנחנו שומעים לא מעט מקרים על ניתוחים מוזרים בהם רופאים מוציאים חפצים שונים מגופם של אנשים, וגם הפעם מדובר במקרה לא רגיל. רופאים הסירו 187 מטבעות מקיבתו של גבר לאחר שהגיע לבית חולים והתלונן על "נפיחות" ו"כאבי בטן".

התגלית המביכה התגלתה כאשר האיש, מלינגסור, הודו, הובא לבית חולים על ידי משפחתו כשהוא חווה כאבים והקאות. אך לאחר בחינת האיש, חובשים בבית החולים Hangal Sri Kumareshwar נדהמו לגלות שהוא בלע יותר מקילו וחצי של מטבעות. המטופל, שסבל מבעיה פסיכיאטרית, בלע את כמות המטבעות במשך חודשיים עד שלושה חודשים.

ד"ר אשוואר קלבורגי הסביר כיצד הרופאים גילו את התגלית המזעזעת, ואמר ל"מירור" הבריטי כי "המטופל סבל מבעיה פסיכיאטרית. הוא הגיע לבית החולים והתלונן על הקאות ואי נוחות בבטן. על סמך הסימפטומים שלו, עשינו צילום רנטגן ואנדוסקופיה ומצאנו מטבעות בבטן. אז, החלטנו לנתח אותו, הבטן התרחבה מאוד והרבה מטבעות נתקעו במקומות שונים בבטן".

בתמונות מהאירוע המוזר ניתן לראות את כמות המטבעות העצומה שהוסרה מהאיש מפוזרת על פני שולחן בזמן שתמונת רנטגן מראה אותם יושבים בצורה מסודרת בבטנו. ד"ר קלבורגי אישר כי הוא כעת בדרך להחלמה, והוסיף: "אחרי שעתיים של ניתוח, שלפנו את כל המטבעות. בעקבות הניתוח החולה טופל גם במחסור במים ובבעיות קלות נוספות. נכון לעכשיו הוא במצב יציב ומדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully