וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שנולדה ללא עצם באף מציגה את היכולות שלו ומגיבה לטרולים המרושעים

17.11.2022 / 0:04

רומנה ברוינטיס הפכה למשפיענית רשת לאחר ששיתפה בביטחון שאין לה עצם וסחוס באף - והציגה כיצד הוא משתטח לגמרי ברגע שהיא לוחצת עליו. התגובות הלא מפרגנות לא הזיזו לה

האישה שנולדה ללא עצם באף/@romanabruintjes

הטיקטוק הפך לפלטפורמה פופולארית להעצמת מוגבלויות, כשרבים בעלי מוגבלות גופנית מציגים את מוגבלותם בגאווה וזוכים לרוב לפרגון מצד אלה שלעולם לא הרגישו שלמים עם הגוף שלהם. רומנה ברוינטיס היא אחת כזאת. רומנה נולדה ללא עצם אף וסחוס והיא מסוגלת בלחיצה להשטיח את האף שלה. על אף שבילדותה התביישה בזה, כיום היא משתמשת בטיקטוק כדי להוות השראה ומציגה לראווה את האף המעוך שלה בפני מיליוני צופים.

למשפיענית מהולנד יש כבר 65 אלף עוקבים בטיקטוק, כשמלבד מבנה האף המיוחד שלה - היא מציגה בפניהם את קולה המרהיב ושגרת האיפור שלה. באחד הסרטונים שלה חשפה שאין לה עצם אף וסחוס ושהיא מסוגלת למעוך את האף שלה. בסרטון שצבר יותר מ-21 מיליון צפיות כתבה רומנה את השאלה "יש לך עצם באף?". היא השיבה לשאלה כשהיא מסנכרנת את שפתייה לקולה של ג'סי ג'יי ששרה ושוב ושוב את המילה "לא". מיד לאחר מכן היא נראית לוחצת על האף שלה ומציגה בפרופיל כיצד הוא משתטח לחלוטין עקב היעדר סחוס ועצם. בסרטון דומה היא דחסה את האף שלה במקלחת ובאחר הציגה כיצד היא מסוגלת להזיז את הנחיריים בהתאם למוזיקה המתנגנת.

תראו איך היא עושה את זה:

וגם את זה:

רומנה נאלצה להתמודד עם לא מעט טרולים בתגובות. "את כמו וקנה מ'דברים מוזרים'", לעג לה אחד ואחר הוסיף: "את לא יודעת איך צרחתי כשראיתי אותך". היא בוחרת להתעלם מהתגובות הלא מפרגנות ומתמקדת באלו שכן. "אם הייתי מסוגל לעשות את זה, מעולם לא הייתי מפחד ללכת מכות", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "אני חושב שלכל בני האדם לא צריכה להיות שם עצם. זה מוזר שיש לנו אף קשה".

בתגובות היו גם כמה שהזדהו עם רומנה ושמחו ששיתפה את מצבה: "שלי משתטח לחלוטין", כתבה אחת ואחר הוסיף: "חשבתי שאני היחיד!". אחת נוספת כתבה: "גם לי אין סחוס! זה טריק המסיבות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully