וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מדובר בבדיחה: קבלו 630 אלף שקלים עבור תרומת צואה

10.11.2022 / 0:00

סירטון ויראלי שהופץ לאחרונה חושף כיצד ניתן להרוויח עד כ-180 אלף דולר בשנה תמורת תרומה של הצואה שלכם ומה עומד מאחורי החברה שמוכנה לתת לכם את הכסף הזה

צואה של אנשים בריאים יכולה להציל חיים/HumanMicrobes

בחורה צעירה חשפה איך ניתן להרוויח עד כ-180 אלף דולר (יותר מ-636 אלף שקלים) בשנה, על ידי תרומה של הצואה שלכם. כן. מה ששמעתם. רבים מאיתנו חושבים שהצואה שלנו היא פסולת, אלא שהיא יכולה להיות מאוד שימושית ולעזור לנו להרוויח הרבה מאוד כסף .

משתמשת טיקטוק בשם Isafidelino פרסמה את הטריק משנה החיים הזה, שיכול לעזור לכם להשיג לא מעט כסף. בסירטון היא מסבירה: "רוצה לעשות כסף מתרומה של הצואה שלך? אני לא משקרת, תיכנס ליומניקורבס (humanmicrobes), לחצו על תרומה, ואתם יכולים להרוויח עד 180 אלף דולר בשנה". לפי הקליפ, תורמי צואה פוטנציאליים ב-HumanMicrobes.org, יכולים להרוויח 500 דולר לכל "תרומה. אם יש לכם פעולת מעיים בריאה כל יום, זה יצטבר ויגיע ל-180,000 דולר בשנה פשוט ישיבה על אסלה.

כצפוי, התגובות היו מגוונות. "מה? הייתי הופך לביליונר", כתב אחד ושני הוסיף: "מצאתי קריירה חדשה". אבל מגיב אחר חשף: "פניתי אליהם כבר לפני תשעה חודשים, ולא שמעתי מהם מאז", ואחר שיתף: "הם רוצים אותך רק אם אתה ספורטאי אולימפי בערך, אחרת לא תקבל אגורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זה מה שהם עושים עם הצואה שלכם

על פי האתר של הארגוןן הם מחפשים את ה-"0.1 אחוז של האנשים שהם בריאים, שומרים על תזונה בריאה ושהצואה שלהם תהיה חסינה למחלות". הסיבה שהחברה עושה את הגיוס של מה שנקרא באופן רשמי "תרומת צואה", היא למטרה נעלה מאוד.

הארגון מסביר: "רוב האוכלוסיה בחסרה המדורנית סובלת מבעיות בריאות שפוגעות במיקרוביוטה של מערכת העיכול. המטרה שלנו זה למצוא את ה-0.1 אחוזים מהאוכלוסיה שבריאים מספיק כדי להפוך לתורמי צואה באיכות גבוהה ולקשר אותם עם רופאים, חוקרים, ניסויי מעבדה ואנשים שצריכים לאזן מחדש את המיקרוביום שלהם במעיים. אנחנו מתמקדים כרגע בתורמים מארצות הברית וקנדה, אבל אנחנו פתוחים לקבל תרומות גם ממדינות אחרות ומוכנים ללכת מסביב לעולם אם ניתן לשלוח את התרומה קפואה".

הם מוסיפים כי המטרה היא למצוא פיתרון למחלת מעיים בשם קלוסטרידיום דיפיסל. על פי הסטטיסטיקה המחלה הזאת תוקפת כחצי מיליון אמריקנים בכל שנה, כ-29 אלף אנשים בשנה מגיעים למצב קריטי בחודש הראשון של האבחון שלהם במחלה - שנגרמת לרוב בעקבות נטילת אנטיביוטיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • צואה
  • קקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully