וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטפליקס של עולם הרפואה יכול להציל את חייכם

מוגש מטעם VODoctors

1.11.2022 / 9:09

במקום ללכת לאיבוד בגוגל בחיפוש אחרי תשובות לבעיות רפואיות הכירו את VODoctors, אתר פורץ דרך שהוא למעשה פורטל המידע הרפואי היחיד בישראל שמנגיש את כל המידע בווידאו בלבד ונותן מענה למגוון בעיות בריאותיות באמצעות שיחות והסברים עם רופאים מומחים

מכירים את זה שכשיש לכם בעיה רפואית אתם פונים לגוגל ומנסים למצוא ברשת מידע רפואי ופתרון מהיר ואז מוצאים את עצמכם מול בליל מידע אין סופי, מפחיד, שלא תמיד מדויק ועונה על הצרכים שלכם ואפילו מכניס אותכם לחרדה? אין אדם שזה לא קרה לו.

אם זה לא מספיק, מחקר ענק בדק ומצא כי יותר מ-50% מהמטופלים שיצאו מביקור אצל הרופא לא מבינים מה הוא אמר ומה האבחנה שלו.

בגלל בעיות כאלה קמו בשנים האחרונות קבוצות רבות ברשתות החברתיות המנסות לתת תשובות לשאלות רפואיות ואתרי רפואה המנסים לתת מענה לחרדה הרפואית והצורך לקבל מענה מידי ומהימן לבעיות רפואיות.

VODoctors - "הנטפליקס של עולם הרפואה" בא לענות על הצרכים האלה בדיוק - על ידי מתן מענה למגוון רחב של בעיות בריאותיות המונגש באמצעות שיחות והסברים עם רופאים מומחים, המסבירים בגובה העיניים ובשפה רפואית מדוברת את מהות הבעיה ומה ניתן לעשות, ואז להתכתב בוואטסאפ / מייל/ טלפון עם המרפאה ולקבל תשובה מוסמכת וברורה.

דף הבית של VODoctors. VODoctors,
דף הבית של VODoctors/VODoctors

מדובר באתר פורץ דרך שהוא למעשה פורטל המידע הרפואי היחיד בישראל שמנגיש את כל המידע בווידאו בלבד, זאת כיוון שמחקרים הראו ש-85% מהתוכן ברשת כיום נצרך בפורמט וידאו. הפלטפורמה בנויה כמבנה של שירות וידאו סטרימינג, המאפשר גלישה נוחה וקלה עם מנגנון חיפוש חכם ומדויק.

רינת דיין, הבעלים ומייסדת של VODoctors הסבירה ש"לאחר ניסיון של שלושה עשורים בענף הרפואה בתחום שיווק רפואי, שמתי לעצמי למטרה להגשים חזון מובהק וברור, אני קמה בבוקר במטרה להפיץ רפואה מתוך תפיסה חברתית. נכון שמי שמעביר ומנגיש מידע בפורטל הם רופאים מומחים מובילים בתחומם, אבל לא הם הגיבורים האמיתיים. הגיבורים האמיתיים הם צופים/מטופלים שצריכים לקבל רפואה איכותית, מידע אמין ומהימן שעונה בדיוק על הצרכים שלהם, כך שאדם יוצא מהרופא רק לאחר שהבין היטב את מצבו הבריאותי ומה הצעדים הבאים שעליו לנקוט בתהליך".

תחומים רפואיים ב- VODoctors. VODoctors,
תחומים רפואיים ב- VODoctors/VODoctors

כיום, כאשר אנשים מחפשים מידע רפואי ברשת, הם עושים את זה בשלל פורטלי רפואה, בוויקיפדיה, ויקי-רפואה, או באתרי בתי חולים וקופות חולים. מכיוון שמדובר בכמות גדולה של מידע בכלל ומידע רוחבי בפרט אנשים נוטים לאבחן את עצמם באופן מוטעה ושגוי על בסיס ההסבר שקראו. במטרה למנוע "אבחון עצמי" שכזה שעלול להיות מסוכן, ב-VODoctors הצופה יוכל לקבל מידע ראשוני ואז להמשיך התקשרות אישית עם הרופא להמשך התייעצות. צוות הרופאים המומחים יספק מענה מקצועי, תוך שהמומחים קשובים לכם ונותנים מענה גם לשאלות רפואיות בתחומים שטרם מופיעים באתר.

אבישי עשאל, בעלים ומייסד VODoctors אמר ש"לאחר שפיצחנו את מנגנון הנגשת מידע רפואי באמצעות פלטפורמת וידאו סטרימינג ראשונה מסוגה בישראל, האתגר העומד בפנינו היום הוא פיתוח של פורמטים נוספים להנגשת תוכן רפואי. זאת במטרה לכסות נושאים רפואיים עדכניים ולהגיע לקהלים פוטנציאליים חדשים הצמאים למידע רפואי מקצועי, איכותי ומהימן".

ואכן הפורמטים של הסרטים בפורטל מתוכננים מראש שלא להיות הרצאות של רופאים שמדברים מעל לראש של הצופה, אלא סרטים אינטראקטיביים המדמים את הביקור של הצופה/מטופל במרפאתו של הרופא. הרופא עונה על שאלות פופולריות, מעביר מידע בסיסי מפורק לגורמים, מעצים ומדגיש נושאים חשובים, נותן הסברים מפורטים ומקיפים כשמדובר במידע חשוב יותר לצופים ועם כל זה משתלבות כותרות ואינפו-גרפיקות שתומכות בהנגשה של המידע.

סוגי התכנים ב-VODoctors. VODoctors,
סוגי התכנים ב-VODoctors/VODoctors

ד"ר צבי אלון, רופא משפחה ורדיולוג בכיר, המשמש כמנהל הרפואי של פורטל VODoctors, הנו שותף מלא בתהליך הנגשת המידע הרפואי ועובד צמוד הן עם הצוותים המקצועיים בהפקת הסרטים: הבמאי, התסריטאי והעורך והן עם הרופאים המומחים המציגים את המידע בסרטים. כל זאת במטרה, להנגיש מידע רפואי ברור וקל להבנה המאפשר למטופל לקבל החלטה מושכלת לגבי מצבו הבריאותי והמשך הטיפול הדרוש.

אז לפני שאתם הולכים לאיבוד ואפילו מסכנים את חייכם בחיפוש אחרי תשובות רפואיות ברשת, אתם צריכים להכיר את VODoctors - פורטל וידאו רפואי חכם וראשון מסוגו בעולם לצפייה במידע רפואי וברופאים מומחים המובילים בישראל.

מוגש מטעם VODoctors
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully