וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפטמה שלי נפלה כשהנקתי וכמעט חנקה את התינוק שלי"

30.10.2022 / 23:51

אם לששה ילדים מקליפורניה סיפרה לעוקביה בטיקטוק שהפטמה שלה נפלה במהלך הנקה וכמעט חנקה את בנה התינוק. היא ניסתה לחבר מחדש את הפטמה עם פלסטר - ללא הצלחה. הצופות נשבעו שלא יניקו עוד, אז היא מיהרה להרגיע

האישה שהפטמה שלה נפלה בהנקה/brookesobasic/Tiktok

אנחנו ממש לא רוצים להלחיץ אתכן. גם ברוק, אם לששה ילדים מקליפורניה, לא רצתה - אבל הסיפור שלה כל כך מטריד שנשים ששמעו אותו נשבעו שלא יניקו עוד לעולם. האם סיפרה בסרטון טיקטוק כיצד הפטמה שלה נפלה כשהניקה את בנה התינוק - וכמעט חנקה אותו.

"הצמדתי את התינוק שלי לחזה. הוא יונק ואז הוא עוצר פתאום", אומרת ברוק בסרטון, "אני מסתכלת למטה והוא סוג של נחנק. הפטמה שלי נפלה ונותרה לו בפה". הסיפור המטריד צבר קרוב ל-2 מיליון צפיות. האם בת ה-32 סיפרה שלפני התקרית המזעזעת הפטמה שלה החלה להשחיר בבסיסה ולהלבין בקצה שלה.

התקרית אירעה לפני 18 שנה. ברוק הוסיפה שהיא הייתה רק בת 15 אז - ולא הבינה מה קורה לגופה. היא ציינה ששינוי הצבע הוא סימפטום של ואזוספאזם, מצב בו בתום ההנקה או אחריה הפטמה מלבינה בעקבות ירידה בזרימת הדם לפטמה. עבור אמהות מניקות, מצב זה של היצרות כלי הדם יכול להשפיע על זרימת החלב מהפטמה ולעתים קרובות להעיד על כך שהתינוק אינו מחובר היטב לשד. ברוק גם ציינה נמק, רקמת פטמה מתה, כבעיה.

אולם באותו רגע מסויט - וללא כל מידע רפואי בהישג יד - ברוק נכנסה להיסטריה. "אני לא יודעת מה קורה לעזאזל", היא נזכרה והוסיפה שהייתה עם אמה ואחותה, שהאיצו בה לנסות לחבר את הפטמה מחדש. "אני שוטפת את הפטמה במים ומחזירה אותה", אמרה ברוק. לאחר מכן היא התקשרה לאחות מייעצת לעזרה. "האחות אמרה לי שאם הפטמה עדיין חיה ויש בה מספיק זרימת דם, היא באמת יכולה להדביק את עצמה למקומה מחדש", אמרה ברוק והוסיפה כי היא הציבה את הפטמה בחזרה על החזה שלה והידקה אותה במקומה עם פלסטר.

הנה הסיפור המלא בשני חלקים:

@brookesobasic #stitch with @brookesobasic I'm posting 2 parts to this to answer some questions and relieve fear. I'm not here to discus my age or validity.. #mamatok #storytime #breastfeeding ♬ Creepy and simple horror background music(1070744) - howlingindicator

בסרטון המשך היא חשפה שהפטמה לא התחברה מחדש. מה שנשאר הוא פטמה קטנה, שטוחה ומתפקדת. "הפטמה שלי לא מושלמת היום, אבל היא עדיין כאן", אמרה בצחוק, "זה היה היום האחרון שהנקתי את הילד הזה". על אף שבתחילה נשבעה "לעולם לא להניק שוב", ברוק התוודתה שהיא אכן הניקה את 3 התינוקות הבאים שלה לאחר הסיטואציה המלחיצה. "שמעתי שהנקה כואבת וקשה להסתגל אליה, אבל מעולם לא ידעתי שהפטמה שלי באמת יכולה להתנתק".

היא מנסה להרגיע:

לרבים מהעוקבים שלה במדיה החברתית לא היה שמץ של מושג שדבר כזה בכלל יכול לקרות. "עוד סיבה לפחד להיות אמא", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני לא מאמינה שדבר כזה באמת אפשרי". "הלסת שלי נשמטה. זה לא כאב לך?" שאלה אחת בתגובות - על כך הגיבה ברוק: "זה לא כאב בכלל. העצבים כבר נעלמו, חחח".

ועכשיו אנשים רוצים לקנות את הפטמה שלה:

ברוק הבינה שיצרה היסטריה בקרב נשים הריוניות או מניקות ובסרטון נוסף הבטיחה לצופות שלה שאיבוד פטמה בזמן הנקה הוא מקרה כל כך נדיר - עד שמומחים אפילו לא נתנו לזה שם רשמי. היא ציינה שהתקרית התרחשה לפני כמעט 18 שנים, לפני שגוגל איפשר פתרונות רפואיים או לפני שקבלת עזרה ברשתות החברתיות היה פופולרי כפי שזה היום.

היא הוסיפה: "זה היה עוד בתקופה שאמרו לנו לקרצף את הפטמות... בסביבות שבוע 36 להריון, כדי להקשיח את הפטמות", אמרה ברוק, שגם התוודתה שהיא הייתה מגרה באגרסיביות את הפטמות שלה בתקווה שהחיכוך יביא ללידה, "אז הפטמות שלי עברו סיוט עוד לפני שהתינוק נולד", היא התעקשה.

בסרטון נוסף ברוק גיחכה על הקריפים ברשת שהציעו לקנות את הפטמה הקטועה שלה. היא סיכמה: "אני מקווה שאף אחת לא מפחדת להניק עכשיו. זה היה רק בגלל שהייתי פסיכית לגמרי. כנראה", היא התבדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully