וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה כדאי לקחת בחשבון לפני שסוגרים חופשה עם ילדים?

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 7:26

כשמדובר בחופשה עם ילדים, ישנם אלמנטים בבחירת מלון ולוקיישן שתצטרכו לקחת בחשבון, ואלו יכולים ממש להשפיע על הטיול שלכם לטוב ולרע. אז מה כדאי לקחת בחשבון רגע לפני שסוגרים חופשה עם ילדים?

יש מי שאומר שחופשה עם הילדים היא לא חופשה. יכול להיות שיש בזה משהו. בכל זאת, אתם תמצאו את עצמכם דואגים לאנשים קטנים, כאלה שלא בהכרח יודעים להירדם לבד, לאכול לבד או להקשיב לכם כשאתם מבקשים מהם לעשות משהו. עם זאת, אפשר גם ליהנות מלמלא אחר המשימות ההוריות שלכם במקום יפה, מפנק ועם אוכל טעים.

לבחירת המלון לחופשה יש משקל רב בכל טיול אליו תחליטו לצאת, ובד"כ תמצאו את עצמכם קוראים ביקורות, מסתכלים על תמונות, בודקים במפה קרבה למקומות קרובים ועוד. כשמדובר בחופשה עם ילדים, ישנם אלמנטים נוספים בבחירת מלון ולוקיישן שתצטרכו לקחת בחשבון, ואלו יכולים ממש להשפיע על הטיול שלכם לטוב ולרע. אז מה כדאי לקחת בחשבון רגע לפני שסוגרים חופשה עם ילדים?

חדר נטול סכנות

אתם הולכים לישון בו זמן מה ולכן חשוב שהוא יהיה בטוח עבור הקטנטנים שלכם. ומהו חדר בטוח? למשל כזה שאין בו מדרגות תלולות לקומת גלריה (שמיועדת לרוב לילדים, אבל לא קטנים מדי), מרפסות עם גדר לא צפופה מדי (כזו שתינוק עלול לעבור דרכה) או ריהוט זכוכית חד.

בנוסף, בריכה פרטית בחדר יכולה להיות מאוד מפנקת, אבל רק אם יש לה מיגון מתאים שיכול למנוע אסון ברגע אחד של חוסר תשומת לב, כמו שער או גדר.

נגישות במלון

מלון שחדריו פזורים על הר והניידות ברכבי גולף יכול להישמע, על פניו, כיעד חלומי לחופשה, אבל עם ילדים קטנים? פחות. כדאי לבחור במלון עם דרכים נוחות ונגישות, בלי להיות תלויים בהסעות או בעזרה של אורחים נדיבים. תוכלו לברר פרטים אודות נגישות המלון באתר הרשמי שלו ואף להתייעץ עם שירות הלקוחות.

פעילויות לילדים במלון או לאורך היום

חשוב לזכור שמה שכיף לכם, לא בהכרח כיף לילדים שלכם. אולי נסיעות ארוכות ברכב וצפייה בנוף משגע יכולות להספיק לכם, אבל הילדים שלכם ירצו יותר. מה זה יותר? אטרקציות שמותאמות להם - פארק שעשועים, מוזיאון מתאים לילדים, ים ובריכה, או מלון עם kids club, מגלשות מים ועוד.

כמו כן, אתם מכירים את הילדים שלכם הכי טוב ויודעים מה הם יאהבו ומה פחות, לכן אל תנסו לכפות עליהם מוזיאון מגניב ככל שיהיה, אם זה לא מסוג הפעילויות שהם נהנים בהן כרגע, או בכלל.
שירותי בייביסיטר

שווה לבדוק, לא בטוח שתשתמשו. מלונות רבים מציעים שירותי בייביסיטר ביום ובערב כדי לאפשר להורים לצאת לבדם או פשוט לישון שנ"צ. כדאי לבדוק אם המלון שמוצא חן בעיניכם מעניק שירות שכזה, ואם כן - מי הם הבייביסיטרים שהוא מציע. האם דוברי אנגלית, האם יש להם הכשרה מסוימת וכמובן כמה זה יעלה לכם.

הגעה נוחה אל המלון וממנו

נניח שבחרתם במלון מעולה, נוח, כיפי ונגיש לילדים אבל רחוק מאוד משדה התעופה, דורש טיסה פנימית נוספת ואף נסיעה ארוכה ברכב עד אליו - האם זה שווה את זה? לא בטוח. כשמטיילים עם ילדים, כדאי לבחור במלון שנמצא בלוקיישן נוח, כזה שלא לוקח יותר מדי זמן להגיע אליו, בעיקר בחו"ל. גם הילדים הנוחים ביותר נוטים לאבד את זה אחרי "בילוי" ארוך מדי בשדה תעופה, במטוס ואחר כך על הכביש.

אם אתם נוסעים עם הילדים למלון בארץ, התאימו אותו לאופי של הקטנים שלכם. ילדים שנרדמים בנסיעות יקלו עליכם את בחירת המלון ותוכלו לבחור בכזה המרוחק שעות נסיעה מהבית שלכם, אבל אם זה לא המצב, כדאי שתבחרו בלוקיישן עם נסיעה קצרה יותר לטובת כל המעורבים.

גם אם אתם משוכנעים שאתם בוחרים במלון kids friendly לכל הדעות, כדאי תמיד לקרוא חוות דעת ולקבל המלצות של הורים אחרים שהיו בו עם הילדים שלהם. יכול להיות שניסיון, טוב או פחות טוב, של משפחה אחרת ישפיע על ההחלטה שלכם ויוכל להפוך את הטיול שלכם למוצלח הרבה יותר.

טיסה עם ילדים. ShutterStock
טיסה עם ילדים/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully