וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה לדייט וסיכנה את חייה עם "נשיקת המוות"

26.10.2022 / 23:56

ג'אנל גונסאלס יצאה עם גבר והתנשקה איתו. למחרת היא קמה נפוחה לגמרי ואז גילתה: זה קרה לה בגלל משהו שהגבר אכל והיא אלרגית אליו

מרים דוקרה למאי מתה בגלל נשיקה מהחבר שלה/מערכת סיפור בדקה

ג'אנל גונסאלס יצאה לדייט עם גבר ויממה לאחר מכן היא קמה בבוקר וגילתה שהפנים שלה ובעיקר השפה העליונה התנפחו מאוד.היא העלתה סרטון לטיקטוק שבו היא הסבירה שמדובר בתגובה אלרגית שלה, אבל היא לא הבינה ממה היא נובעת, משום שהיא אלרגית רק למאכלי ים והיא לא אכלה משהו כזה בערב שלפני.

בסרטון שצבר כמיליון צפיות, ג'אנל הסבירה שהיא ניסתה לברר מדוע היא התנפחה ככה וסיפרה שהיא והדייט שלה התמזמזו והתנשקו עם לשון, אבל שהיא לא אכלה משהו שאסור לה. ליתר ביטחון, ג'אנל כתבה הודעה לגבר שהיא יצאה איתו ושאלה האם הוא אכל במקרה מאכלי ים לפני הדייט. הוא ענה לה שכן, הוא אכל שרימפס עם אורז מוקדם יותר באותו היום.

צפו בסרטון שלה

ג'אנל הבינה מיד שמה שקרה לה היתה תגובה אלרגית שנוצרה בגלל שהיא התנשקה איתו והוא אכל מאכלי ים. "זה לא בטוח אפילו להתמזמז עם גבר יותר", צחקה ג'אנל, "תיזהרו לכן בנות".

אלא שמסתבר שג'אנל היא לא היחידה שחוותה מקרה כזה. אחת מהצפות סיפרה שאחות שלה נישקה את הארוס שלה בבוקר של החתונה אחרי שהיא אכלה אבטיח והוא היה אלרגי לפרי, מה שגרם להם לדחות את החתונה בגלל שהוא חטף התקף בעקבות כך. "בעקבות ההתנשקות שלנו, גילינו שבעלי אלרגי לצדפות", כתבה מישהי אחרת.

מסתבר שתגובה אלרגית בעקבות נשיקה היא נדירה, אבל יכולה לקרות. יש לזה אפילו שם - "נשיקת המוות" וזה עלול להיות קטלני הרבה יותר מהמקרה של ג'אנל ולגרום לקוצר נשימה, בחילות, כאבי בטן, הקאות והתעלפויות ובמקרים קיצוניים אפילו מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully