וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מילה קוניס ואשטון קוצ'ר לא סוגרים את הדלת כשהם בשירותים?

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 7:47

זוג הכוכבים הווליוודים משתפים לא מעט בדרך שבה הם מגדלים את ילדיהם. וכשמודבר בהרגלי השירותים של המשפחה זה כמובן מעניין את כל העולם

השחקנית מילה קוניס ובעלה השחקן אשטון קוצ'ר מתוך וידאו שצילמו שקרא לתמוך באוקראינה בעקבות פלישת רוסיה. יוטיוב, צילום מסך
נוהגים לשתף. מילה קוניס ואשטון קוצ'ר/צילום מסך, יוטיוב

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר הם זוג אהוב עלינו במיוחד, שמקפיד בין היתר לשתף כל מיני סודות על הבית שבו הם מגדלים את ילדיהם - וויאט בן השבע ודימיטרי בן החמש. לאחרונה, השחקנית בת ה-39 סיפרה במהלך ראיון בערוץ E! כיצד "הדלתות תמיד פתוחות בבית, כולל זו לשירותים", מה שלדבריה עוזר למשפחתה לנרמל את כל סוגי "תפקודי הגוף".

"אין לנו דלתות סגורות בבית וזה כולל את השירותים", אמרה קוניס. "זה רק אחד מהדברים, לטוב ולרע, שאנחנו עושים כמשפחה כדי להבהיר לילדים שקיימים כל מיני תפקודים גופניים שהם נורמה מאוד סטנדרטית". הכוכבת הודתה שהיא הופתעה בעצמה מהשגרה שמשפחתה פיתחה, והוסיפה: "מעולם לא חשבתי שאהיה האדם שיוכל ללכת לשירותים עם דלת פתוחה".

ומה לגבי המקלחת?

זו לא הייתה הפעם הראשונה שקוניס דנה בהרגלי האמבטיה והשירותים היומיומיים של ילדיה. ביולי 2021, היא וקוצ'ר עוררו תגובות מעורבות לאחר הופעה בפודקאסט של דקס שפרד, שם הם חשפו שהם מקלחים את ילדיהם רק "כשאפשר לראות עליהם לכלוך".

הזוג גילה כי בבית שלהם נהוגה מדיניות מקלחות מאוד רופפת והדהימו רבים כשסיפרו כי בביתם מקלחות הן ממש לא חובה בכל יום. קוניס אף הרחיבה ואמרה שהיא ככל הנראה האחראית למדיניות הזאת, משום שגם אותה לא קילחו בתדירות גבוהה כילדה.

השניים שיתפו שגם הם עצמם לא מרבים להתקלח - קוניס אמרה שהיא שוטפת אזורים חיוניים בלבד וקוצ'ר אמר שהוא רוחץ את כל גופו לעתים רחוקות בלבד ואפילו אחרי אימון במכון הוא בדרך כלל רק שוטף פנים. אם כי ציין שהוא מקפיד לרחוץ את המפשעה ובתי השחי שלו מדי יום. יופי לשמוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully