וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיי השתנו מקצה לקצה": טחורים - הקרם שמקל על הכאבים

מוגש מטעם REBECCA

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 17:13

רקטוקל עשוי מחומרים טבעיים ותמציות צמחים ומקל לחלוטין על תסמיני טחורים: "נעלמו הכאבים, הגרד ואי הנעימויות. אני נדהמת כל פעם מחדש"

רקטוקל. יח"צ,
רקטוקל/יח"צ

מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאתם חושבים על המילה טחורים? סביר להניח שמדובר בהקשר שלילי כלשהו - כאבים, לחצים ועוד. אלא שטחורים הם ממש לא מה שחשבתם, ולמעשה לכל אחד ואחת מאיתנו יש טחורים, להם תפקיד חשוב מאוד בגופנו.

טחורים הם למעשה כלי דם שנמצאים בחלק התחתון של פי הטבעת. תפקידם לסייע לנו לשלוט על היציאות שלנו ולדעת להפריד בין נוזל, מוצק וגזים. אז איפה מתחילה הבעיה? במקרים מסוימים, אותם כלי דם צונחים, נמתחים או מתרחבים וגורמים לדלקת שבאה לידי ביטוי בכאבים חזקים.

כאן בדיוק נכנס לתמונה רקטוקל של מותג תוספי הבריאות והתזונה "REBECCA" - תכשיר המכיל חומרים טבעיים ותמציות צמחים, אשר מקל באופן ניכר על התסמינים הנגרמים מטחורים כמו גירוי, גרד, נפיחויות וצריבה.

רקטוקל, שבין מרכיביו ניתן למצוא שמן שקדים, חמאת שיאה, קמומיל, זרעי ארניקה ועוד, הוכח כפתרון יעיל ומוצלח לטיפול בטחורים, כבר מהשימוש הראשון.

רקטוקל. יח"צ,
רקטוקל/יח"צ

"חיי השתנו מקצה לקצה"

"לאחרונה עברתי ניתוח לטיפול בטחורים", אומרת שולמית שהתנסתה ברקטוקל. "ההחלמה הייתה קשה וכללה סיבוכים שונים ואשפוז. הכאבים היו בלתי נסבלים. חיפשתי פתרונות להקלה על הכאב והגעתי לרקטוקל בהמלצת חברה. נכנסתי לאתר של רקטוקל, והזמנתי דרכו בקלות את הקרם, שאותו קיבלתי תוך פחות מ-24 שעות. ביום הראשון הרגשתי שכבר פחות כואב ולאחר 5 ימים חיי השתנו מקצה לקצה. אין שום סיכוי שלא יהיה לי בבית קרם וסבון אחד לפחות. הפסקתי לקחת משככי כאבים. אני לקוחה מרוצה, שהפסיקה לזוז באי נוחות ולסבול מכאבים עזים ולכן אמליץ לכל אחד ואחת מכם".

"לאחר תקופה ארוכה שבה אני סובל מטחורים הזמנתי קרם וסבון לאזור פי הטבעת בשם רקטוקל", אומר משה. "כלום לא עזר לי עד אותו הרגע שניסיתי. הסבון מרגיע ומפסיק את הכאב והקרם פשוט מדהים! אני לא מסוגל להפסיק להשתמש בזה. גיליתי את המושיע שלי ואני ממליץ בחום".

"מאז ומתמיד אני פעילה", מוסיפה נחמה, לקוחה מרוצה נוספת. "בשנות ה-40 התחלתי לסבול מכאבים עזים באזור פי הטבעת - טחורים. לכאבים לוו גרד, צריבה ואי נעימות. לאחרונה פניתי דרך הצ'אט באתר של חברת "רקטוקל" ושיתפתי אותם. הנציגה הייתה קשובה וסימפטית. היא המליצה לי על קרם וסבון. אכן, קניתי מיד וכבר למחרת המשלוח הגיע. אימצתי לעצמי שגרה של ניקיון בסבון ומריחת קרם באזור פי הטבעת ומהר מאוד הרגשתי שינוי מקצה לקצה. נעלמו הכאבים, הגרד ואי הנעימויות. אני נדהמת כל פעם מחדש".

רקטוקל. יח"צ,
רקטוקל/יח"צ

קצת על חברת "REBECCA"

מותג תוספי הבריאות והתזונה הוקם בישראל על ידי משפחת פרז. החברה נקראה על שם רבקה, הסבתא המיתולוגית והאגדית של המשפחה, שהכינה שיקויים רפואיים ממתכונים סודיים שעברו במשפחה מדור לדור. הידע הרפואי נצבר במהלך דורות על גבי דורות והתגלגל בין בני המשפחה, כשבדרך הוא מתפתח, משתפר ומשתדרג עד לכדי שלמות.

כיום, חברת "REBECCA" משווקת מגוון רחב של עשרות תוספי בריאות ותזונה איכותיים ומובילים המבוססים על הידע והמסורת המשפחתית רבת השנים בשילוב ידע קליני נרחב, חומרי גלם איכותיים והטכנולוגיות המתקדמות בעולם.

למבצעים ולהזמנה ישירה ונוחה של מוצרי רקטוקל להקלה בתסמיני טחורים, היכנסו>>

מוגש מטעם REBECCA
  • עוד באותו נושא:
  • טחורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully