וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה אושפזה אחרי שכלבה שלשלה לה על הפנים בזמן שישנה

עודכן לאחרונה: 1.10.2022 / 23:46

תושבת בריטניה אושפזה לשלושה ימים בבית החולים עם זיהום חמור לאחר שהכלבה של בתה עשתה את צרכיה בתוך פיה בזמן שישנה

כלב מלקק פנים של אישה/Craftosterone

אמנדה גומו בת ה-51, תושבת בריטניה, רק רצתה לשנו"צ כשחיית המחמד של בתה, כלבת הצ'יוואווה בל, חשה לא בטוב ושלשלה על פניה - הישר לפיה.

"ישנתי את שנת הצהריים שלי כשבל לצידי, כמו תמיד, כשלפתע הרגשתי משהו מותז לי לתוך הפה", אמרה גומו ל-South West News Service, "זה היה מגעיל והמשכתי להיגעל במשך שעות לאחר מכן. פשוט לא הצלחתי להוציא את הטעם מהפה שלי".

בתה של גומו לקחה את בל לווטרינר, שם אובחן אצל הכלבה חיידק קיבה. מאוחר יותר באותו יום, גומו עצמה החלה להציג כמה מאותם תסמינים של הכלבה החולה - והיא פנתה במהירות לקבלת טיפול רפואי.

הרופאים רשמו לה משככי כאבים להתכווצויות שחוותה בבטנה - והורו לה לשתות הרבה מים כדי להוציא כל זיהום אפשרי.

עם זאת, הסימפטומים שלה החמירו במהלך 48 השעות שלאחר מכן, כשההתכווצויות בסופו של דבר התפשטו לכל גופה. "ההתכווצויות החמירו עד שיכולתי להרגיש אותן בכל הגוף - אפילו ברגליים", סיפרה גומו, "הייתי כל כך מיובשת מהמחלה ומהשלשולים שהכליות שלי הצטמקו לחצי מגודלן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

האישה הבריטית הזעיקה אמבולנס והובהלה לבית החולים המקומי. הרופאים אבחנו אצלה זיהום במערכת העיכול שעבר דרך הצואה של בל אל פיה יומיים קודם לכן. גומו אושפזה במשך שלושה ימים במהלכם הזינו אותה באלקטרוליטים ובגלוקוז שאיבדה במהלך החוויה הקשה.

היא צילמה סלפי של הפנים שלה בבוקר שאחרי

והאשמה עליה

"הייתי מאושפזת במשך שלושה ימים עד שהם שטפו את הזיהום החוצה בניקוז", סיפרה גומו, שסובלת בנוסף ממחלת קרוהן. "בתעודת השחרור שלי נכתב שסבלתי מזיהום במערכת העיכול שנגרם על ידי כלב שעשה את צרכיו בפי - דבר שהרופאים לא היו עדים לו בעבר", הוסיפה.

היא שוחררה בסופו של דבר מבית החולים ואומרת שהיא כעת חשה בשיפור. בנוגע לכלבה, גם היא התאוששה מהחיידק אך היא לא מוזמנת לישון במיטתה של גומו בזמן הקרוב. היא הוסיפה: "סלחתי לבל על התאונה הקטנה שלה ואני עדיין אוהבת אותה בכל לבי, אבל אני בהחלט אחשוב טוב יותר באיזו תנוחה נישן בעתיד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully