וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים מזהירים שלא לחמצן שיער בבית: "לקח לו שנתיים להתאושש"

28.9.2022 / 8:30

משתמשת טיקטוק הציגה תוצאה הרסנית של השיער שלה לאחר שניסתה להבהירו בעצמה בבית. מומחים שנחשפו לסרטון שיתפו מדוע הלבנה או חמצון ביתיים אסורים בהחלט

זה מה שקורה כשמחמצנים שיער בבית/@aimegx

מקרה לא נעים של אישה שהרסה לעצמה את השיער בהבהרה ביתית עורר דיון נרחב ברשת, כשמומחים ניסו להסביר מדוע נשים ששוקלות לעשות את זה בעצמן חייבות לוותר על הרעיון.

הדיון החל כשמשתמשת הטיקטוק aimegx שיתפה את התוצאה ההרסנית של חמצון השיער שעשתה בעצמה בבית. בסרטון שעליו מופיע הטקסט "זו הסיבה שאסור להלבין שיער בבית" היא מציגה סדרה של תמונות מזעזעות של שיערה לאחר החמצון, ביניהן תמונה של גושי שיער ענקיים על המגבת, שיער תקוע במסרק וראש עם חלקי שיער חסרים. כלל הנראה היא הלבינה את השיער שלה יתר על המידה בניסיון להשיג את המראה המושלם והרסה לעצמה את השיער. היא כתבה: "זה היה לפני שנתיים במהלך הסגר. השיער שלי התאושש מאז. יש עוד דרך ארוכה לעבור אבל אני במסע לשיער בריא". לצד הפוסט היא כתבה: "זו אזהרה לעולם לא להלבין בעצמכן - בדיוק לפני שנתיים זה קרה לי".

תראו את הנזק:

הסרטון צבר מאז מיליון וחצי צפיות והוצף בתגובות - עם כמה שסיפרו כי חוו אסונות דומים. "מותק, אני בוכה בשבילך", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "גם אני הייתי שם. השיער שלי נשר בכמויות אבל התגברתי על זה". אישה נוספת כתבה: "זה קרה לי כל כך הרבה פעמים. אל תדאגי, השיער יחזור להיות בריא". משתמשת נוספת כתבה: "בדיוק עשיתי את זה לשיער שלי בבית. איבדתי כמה סנטימטרים אבל שמתי עליו ביצים ושמן זית במשך 20 דקות וזה תיקן הרבה מהנזק". צופה אחרת הוסיפה: "זה קרה לי ואז צבעתי אותו ישר בחזרה לשחור פוקס והוצאתי את כל הצבע. עכשיו יש לי שיער שנושר מכל הראש". אחרת כתבה: "קרה לי בפוני הקדמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

זה מה שעבר על השיער שלה במשך שנתיים:

מומחים מסבירים

ג'אנימה עבדאללה, מומחית שיער וקוסמטיקאית ב-therighthairstyles התייחסה לסרטון והסבירה שאסור להלבין או לחמצן שיער בבית - כי החומר לרוב חזק יותר מאשר זה שנמצא במספרות. ג'אנימה אמרה ל-Mirror: "הלבנה בבית היא לא רעיון טוב מכיוון שהעיבוד כנראה לא יהיה אחיד. עדיף להשאיר זאת לאנשי המקצוע. ברגע שאת מלבינה, השיער שלך נמצא במצב כל כך שברירי שאת לא יכולה לחמצן שוב מיד. לכן תצטרכי לחיות עם שיער לא אחיד".

היא הוסיפה: "בתהליך החמצון משתמשים גם בכמה מהכימיקלים הקשים ביותר במספרה. ספר ייקח בחשבון את מצב השיער שלך לפני חמצון. הוא עשוי אפילו לערבב עבורך נוסחה עדינה יותר כדי שזה לא יפגע בשיער שלך. אלא אם כן את עוסקת בתחום הזה, זה משהו שאת לא יכולה לעשות לבד. ערכות הלבנה בבית הן בדרך כלל חזקות יותר ממה שיש במספרות. המותג רוצה לוודא שזה עובד עבור כולם, כולל אלה עם שיער בריא ועבה שזקוק לעיבוד נוסף. ערכות אלה יכולות ממש להרוס את השיער שלך מכיוון שהן קשות ואינן יכולות לקחת בחשבון את מצב השיער וסוגו אצל כל אדם".

טים סקוט-רייט, הבעלים של המספרה The Hair Surgery אמר: "רוב תיקוני הצבע אצלנו במספרה הם תוצאה של חמצון ביתי. את עשוייה לחשוב שאת חוסכת כסף כשאת מלבינה בעצמה, אבל זה יעלה לך יותר בטווח הארוך כשתזדקקי לתיקונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully