וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טס לניתוח פלסטי בטורקיה כדי לחסוך כסף. זה נגמר רע מאוד

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 13:54

ד' שמע דרך הטיקטוק על רופא טורקי שמבצע ניתוחים קוסמטיים להצמדת אוזניים בעלות נמוכה משמעותית מעלות הניתוח בישראל, והחליט ללכת על זה. כשהוא חזר לארץ הוא הבין שהוא שילם מחיר בריאותי כבד

ד"ר מיכל בנקלר מסבירה מדוע חשוב להיזהר מניתוחים פלסטיים בחו"ל/דוברות קפלן

ד', בן 21 ממושב בשפלה, רצה, כמו רבים אחרים, לעבור ניתוח אסתטי להצמדת האוזניים. לדבריו, עלות הניתוח הקוסמטי בארץ עמדה על כ-20 אלף שקלים, וזה לא היה אפשרי עבורו. לאור העלות הגבוהה, חיפש ד' אפשרויות אחרות דרך האינטרנט. הוא שמע דרך הטיקטוק והאינסטגרם על בית חולים בטורקיה שמבצע את הניתוח, בעלות נמוכה באופן משמעותי - כ-1,800 דולר.

ד' רכש כרטיס טיסה, הזמין מלון וטס לטורקיה לבצע את הניתוח. לאחר הניתוח, כשהוא עדיין שם, הוא התחיל לחוש ברע. יומיים לאחר הניתוח גם החל לסבול מדימומים מהאוזניים, אבל הרגיש שהוא לא מקבל שם את המענה שהוא מרגיש שלו הוא זקוק. הוא חזר לארץ והתאשפז במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. בבית החולים הוא אובחן עם עם זיהום באוזניים, שמתבטא בין היתר בדימום, מוגלה ועד לכדי עיוות באחת האוזניים. הוא קיבל טיפול אנטיביוטי ואושפז להשגחה.

"הטיפול במקרה היה מורכב במיוחד"

"המטופל הגיע לבית החולים כשהוא סובל מכאבים. בבדיקה ראשונית באזור התפרים בו בוצע הניתוח, לצד דימום, נמצאה גם מוגלה. יתרה מזאת, ניכר היה כי אחת האוזניים אף התעוותה", סיפרה ד"ר מיכל בנקלר, מומחית לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי קפלן, "למזלו של המטופל, העובדה שבחר להגיע מהר יחסית לטיפול בישראל, מנעה הידרדרות קשה יותר במצבו וסיבוכים נוספים".

ד"ר בנקלר הוסיפה כי הטיפול במקרה היה מורכב. "בשיחה עימו הוא ניסה להסביר לנו את כל הפרטים שהוא ידע לגבי הפרוצדורה שעבר בטורקיה, אך ללא דוח ניתוח ומבלי שמתאפשר לנו לדעת בדיוק מה היה ובאילו תפרים השתמשו, קשה מאוד להחליט על המשך הטיפול". הרופאים החליטו לטפל בו בשני סוגי אנטיביוטיקה ולאשפז אותו למעקב. "כאשר ראינו שמצבו השתפר, החלטנו לשחרר אותו, ואנחנו ממשיכים במעקב בכדי להבין אם העיוות שנוצר הינו בגלל הדלקת או כתוצאה מסיבוך אחר, שיחייב אותו לעבור ניתוח לתיקון הנזק שנוצר".

עוד בוואלה!

"בגלל הסלפי": עלייה במספר הגברים שעברו ניתוחים פלסטיים בישראל

לכתבה המלאה
אוזנו של אדם שעבר ניתוח פלסטי בטורקיה שהסתבך. דוברות קפלן,
ייתכן שיצטרך ניתוח נוסף לתיקון העיוות. אוזנו של ד'/דוברות קפלן

"לאחרונה אנחנו עדים לעלייה במספר המטופלים המגיעים לקפלן לאחר סיבוך של ניתוחים קוסמטיים המתבצעים בחו"ל. ניכר, כי לא מעט רופאים ובתי חולים כאלו מחזיקים מערכת משומנת של יחסי ציבור שעובדת דרך הרשתות החברתיות - בטיקטוק, בפייסבוק ובאינסטגרם - הכל במטרה לשכנע שהמחיר משתלם ושאין בכך סיכון", אמרה ד"ר בנקלר, "אבל חשוב לזכור שאפילו ניתוח פשוט יכול להסתבך, וצריך שלמטופל תהיה מעטפת תומכת לא רק בניתוח עצמו, אלא לאורך כל תהליך ההחלמה. כאשר המטופל עובר הליך כירורגי בחו"ל, אין לנו דרך לדעת מי הם אותם מנתחים ומה ההכשרה שלהם. לכן יש יתרון משמעותי לעבור את הניתוח אצל רופא מומחה מוכר על ידי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. כך תהיו בטוחים יותר ותוכלו לקבל טיפול טוב ומדויק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully