וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנקתי במשך שנתיים וחסכתי מלא כסף על תמ"ל. מגיעה לי הרמת חזה מבעלי"

14.9.2022 / 1:27

אם שהניקה במשך שנתיים דורשת מבעלה שישלם על ניתוח הרמת החזה שלה, בטענה שהגיוני שאת כל הכסף שהשניים חסכו על תמ"ל - היא תקבל לניתוח. הצופים שלה תהו האם יש בזה היגיון

האמא שהניקה את הבן של חברתה עוררה סערה/מערכת סיפור בדקה

אייברי וודס שיתפה בגילוי לב שלאחר שהניקה את תינוקה במשך שנתיים, היא רוצה שבעלה ישלם עבורה על ניתוח להרמת החזה שלה. היא הסבירה שזה "הגיוני שהוא ישלם על הניתוח" לאחר שהשניים חסכו המון כסף על תמ"ל.

בסרטון ששיתפה בטיקטוק, היא מחזיקה בזרועותיה את אחת משני ילדיה, כשעל גבי הסרטון נכתב: "לומר לבעלי שאני חייבת לקבל הרמת חזה במתנה אחרי הנקה במשך שנתיים וחיסכון של כל כך הרבה כסף על תמ"ל". בתחתית הסרטון היא הוסיפה: "זה בהחלט מגיע".

אנחנו לא יודעים לומר אם כמות הכסף שחסכה על תמ"ל באמת תואמת לעלות הניתוח, אך למרות שנראה שהסרטון של וודס, אחות ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בארה"ב, נעשה בהומור היא זכתה להרבה תמיכה בטיקטוק על התעוזה שלה. הסרטון צבר יותר מ-880 אלף צפיות וכ-20 אלף לייקים.

והנה היא מניקה:

ככה נראים השדיים שלה כיום

וככה הם נראו לפני ההנקות

"אמרתי את אותו הדבר לארוס שלי", הגיבה אחת הצופות. צופה אחרת אמרה: "כן אחותי! זה בערך 4,000 דולר שחסכתם על תמ"ל בתוספת בקבוקים, אחסון, מחמם בקבוקים וכל זה". נשים רבות הודו שגם הן אמרו את זה לבעליהן. אחרים תהו האם אכן ניתן להשוות בין העלויות.

וודס לא חשפה את תגובתו של בעלה לבקשה הלא צפויה שלה, אך משתמשת אחרת הפצירה בה: "כן, פשוט תעשי את זה. לא משנה מה הוא אומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully