וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שמיליוני גברים לא מצליחים לעשות את תנועת היד הזאת - ונשים כן

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 0:48

הזוג ג'מי ורוס הציגו למאות אלפי העוקבים שלהם כיצד הם מבצעים את "אתגר המרפקים". האתגר כרוך בהצמדת האמות זו לזו ויישור המרפקים. בעוד היא עושה זאת ללא בעיה - הוא לא מצליח להשאיר את הידיים צמודות

אתגר המרפקים שרק נשים יכולות לעשות/@_byjemmi

את תנועת היד הפשוטה הזאת נשים מצליחות לעשות ללא בעיה - בעוד גברים לא. מה שהפך מהר מאוד ל"אתגר המרפקים" קורא לנשים וגברים לבדוק האם הם מסוגלים להציב את האמות שלהם זו לצד זו וליישר את המרפקים כך שהאמות ישארו צמודות. על פי התיאוריה של הזוג ג'מי ורוס - כל אישה תעמוד באתגר בעוד שלגברים יווצר רווח בין האמות.

בסרטון קצר שצבר כמעט 3 מיליון צפיות, ג'מי מסן דייגו מבצעת את התנועה ע"י הנחת האמות צמודות זו לזו מול פניה והורדתן באיטיות. החבר שלה רוס חוזר על אותו תרגיל - וג'מי מוכיחה איך אצלו נוצר בין האמות רווח. תראו את זה:

"אתגר המרפקים" הוא דוגמא נוספת להבדלים המשונים באנטומיה של גברים ונשים. למעשה, לג'מי ורוס יש מגוון סרטונים בטיקטוק המדגימים פעולות שנשים מסוגלות לעשות וגברים לא - ולהפך.

אז האם רק נשים מסוגלות לבצע את האתגר הזה? התשובה היא שלרוב כן. האנטומיה הגברית והנשית שונות בעשרות דרכים - חלקן ברורות באופן הנראה לעין אך אחרות, כגון זו, אינן. ג'סטין מהמכון לאנטומיית האדם מסביר שההבדלים בין המינים שאינם חשובים לרבייה נקראים "מאפייני מין משניים".

לדבריו, המרפקים, הכתפיים והמפרקים של נשים שונים בצורתם בהשוואה לגברים - כך שאישה תוכל לכופף את זרועותיה יותר בקלות. לנשים יש כתפיים צרות יותר וירכיים רחבות יותר ולכן "זווית הנשיאה" של המרפק והאמה קטנה יותר כדי לאפשר לידיים להתנוענע בחופשיות, ללא מאמץ ומבלי להיתקל בירכיים בזמן הליכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הנה ההסבר המלא לזה:

הסרטון עורר אלפי תגובות, עם כמה שהתנגדו לטענות: "אני לא יכולה לעשות את זה ואני בת", כתבה אחת ואחר הוסיף: "אני מניח שאני בת כנראה... אני בן ואני יכול לעשות את זה". גבר נוסף כתב: "אני יכול לעשות את זה, אבל אני ממש רזה וזו כנראה הסיבה".

בעוד היו כמה גברים שטענו כי הצליחו - אחרים הודו שזה בלתי אפשרי. "לא משנה כמה ניסיתי, תמיד נותר מעט רווח", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "ניסיתי בבית. זה ממש נכון. אני מצליחה והחבר שלי לא".

עכשיו תורכם

נסו את אתגר המרפקים

אני גבר ולא הצלחתי
אני גבר והצלחתי
אני אישה ולא הצלחתי
אני אישה והצלחתי
1286 משתתפים

הנה עוד אתגר שרק נשים יכולות לבצע אותו:

ולכאורה רק גברים יכולים לעשות את זה:

כפי שציינו, אתגרים ויראלים המתאימים רק לאחד המינים קיימים ברשת מזה שנים. אחד מהם שעשה הרבה רעש ברשת הוא "אתגר הכיסא" שלכאורה רק נשים מצליחות לעמוד בו.

האתגר הוא כזה: עומדים מול הקיר, לוקחים שניים או שלושה צעדים לאחור ומתכופפים עד שהראש נצמד לקיר. בזמן שאתם בתנוחה המוזרה הזאת, תפסו בידכם כיסא או שרפרף והרימו אותו קרוב לחזה. עד כאן גם גברים וגם נשים יעמדו במשימה. הקטע הקשה מגיע בדיוק אחרי: כשהכיסא קרוב לחזה שלכם נסו להתיישר חזרה. נשים יצליחו להתיישר בקלות בעוד גברים יאבדו את שיווי המשקל שלהם ויפלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully