וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור של שמחה: "כשגילינו שיש לנו בן, כל המשפחה צהלה"

בשיתוף גרבר

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 7:59

תינוק השנה של גרבר מוכיח לכולנו ששמחת החיים מנצחת. "הבחירה בדור לתינוק השנה הייתה רגע טהור של שמחה עבור כל המשפחה", אומרת אימו, דנה לופן, אלמנתו של ברק לופן ז"ל

תחרות תינוק השנה של גרבר. יח"צ,
תחרות תינוק השנה של גרבר/יח"צ

"בתוך כל הכאוס של האסון שקרה לנו, הבחירה בדור שלנו לתינוק השנה של גרבר היה רגע טהור של שמחה. זה משהו שלא עוסק בטראומה או בזיכרון אלא עוסק בשמחה טהורה ורגילה", אומרת דנה לופן, אלמנתו של ברק לופן ז"ל, שנרצח בפיגוע הירי בדיזנגוף בחודש אפריל השנה.

בתחרות "תינוק.ת השנה של גרבר" הנערכת בארץ זו השנה השנייה, נבחר דור בזכות שלל תכונותיו והסיפור הייחודי והמרגש שלו הממחיש כיצד הוא מעניק אור ותקווה לסובבים אותו ועוזר להתגבר על הקשיים.

"להורים של ברק יש רק נכדות וכשגילינו שיש לנו בבטן בן, כל המשפחה שמחה", מספרת דנה, יועצת חינוכית במקצועה, ואמא ליובל, עמית ודור, "ברק ממש שמח. הוא היה ספורטאי מצטיין ומחונן בקייקים וראה בדור ממשיך דרכו. אנחנו מעודדים גם את הבנות למצוינות ולספורט הישגי אבל יש משהו בחיבור של אבא ובן שברק חיכה לו, ביחד עם כל המשפחה".

דנה מוסיפה כי כשדור נולד הוחלט לקרוא לו כך כי הוא דור ממשיך בשושלת של משפחת לופן, משפחה ענפה ושורשית, ממקימי קיבוץ גינוסר. "ידענו שזה ילד עם המשכיות. וכך, ארבעה חודשים בלבד לאחר שדור נולד, קרה האסון ודור הוא כעת דור ממשיך של ברק", היא אומרת.

תחרות תינוק השנה של גרבר. יח"צ,
תחרות תינוק השנה של גרבר/יח"צ

איך שמעת על תחרות "תינוק.ת השנה של גרבר"?

"אמא שלי ראתה פרסום של התחרות של גרבר והציעה שנרשום את דור, שהוא תינוק חייכן ושמח. אני עניתי בציניות כי יש לי משפחה שלמה להעמיד על הרגליים, אבל במחשבה שנייה חשבתי שדור ממש מתאים למה שמחפשים. הוא תינוק שמח, בעל צחוק מתגלגל, יפה, מיוחד, חזק. הוא מתמסר בקלות ומוקף אהבה רבה וחיבוקים, על אף הדמות המשמעותית שהוא איבד רק לפני כמה חודשים", מספרת דנה, "החלטנו לרשום אותו לתחרות".

דנה ניסחה עם חברה טובה למה לדעתה דור מתאים להיות "תינוק השנה של גרבר", צירפה תמונה וקיוותה לטוב. "לא נרשמנו בעבר לתחרויות וגם לא זכינו בעבר בכלום, אבל בכל פעם שמסתכלים על דור הוא מחזיר חיוך שובה לב, מבינים כמה הוא מתאים לזכות. הוא אור בכל הכאוס הזה, יחד עם אחיותיו יובל ועמית", אומרת דנה.

"הוא לא יזכור כלום מברק, רק מתמונות ומסיפורים, אז אמרנו שנלך על התחרות כדי להכניס קצת קלילות בתקופה הקשה שעוברת עלינו. כשהתקשרו לבשר שדור זכה - היינו בהלם ושמחנו. זה היה רגע טהור של שמחה. רגע רגיל בחיי משפחה רגילה", מספרת דנה, "הבנות כמובן מעודדות אותו, משוויצות בו ובזכייה".

דנה מספרת שבין יתר התכונות של דור נמנות רוגע, נינוחות אך גם דעתנות. "הוא תינוק רגוע וחייכן אבל יודע להיות נינג'ה כשצריך, כיאה לילד שלישי במשפחה", היא מוסיפה ומספרת שהיא נהגה לאכול גרבר עד גיל מאוחר וכי הטעם האהוב עליה היה בננה-תפוח, "בתור ילדה, רק חיכיתי לשמוע את הקליק של הצנצנת כשנפתח הוואקום, ואני שמחה שגם דור אוהב גרבר".

תחרות תינוק השנה של גרבר. יח"צ,
תחרות תינוק השנה של גרבר/יח"צ

תחרות "תינוק.ת השנה של גרבר", שהגיעה זו השנה השנייה לישראל, הייתה חגיגה גדולה של התינוקות ומשפחותיהם ברחבי הארץ, המפיצים יחד עם גרבר אושר ושמחה בהלימה לערכי המותג. לאחר ארבעה שבועות של תחרות שבמהלכה שיתפו אלפי הורים בסיפורי תינוקות מרגשים ומעוררי השראה, בתמונות משמחות ואנקדוטות שמעניקות נקודת צחוק וחגיגה, בחרו צוות השופטים - דנה גרוצקי, צח סימון ורוית דגן - את התינוק הזוכה לשנת 2022: דור לופן. לדברי השופטים, דור מהווה סמל לערכים של תקווה, שמחה וניצחון החיים.

הסיפור של דור הוא סיפור מרגש הממחיש את כוחם של התינוקות בחיי המשפחה, כמה שמחה ותקווה גדולה הם מביאים וכיצד הם עוזרים להתמודד בתקופות קשות. דור זכה בתואר "תינוק השנה של גרבר" לשנת 2022 ובפרס לעיצוב חדר תינוקות חלומי בשווי 10,000 שקלים.

לדברי צאלה קוסטיקה, מנהלת שיווק בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה: "אנו נרגשים להביא לעולם את סיפורו המרגש של תינוק השנה של גרבר, דור לופן, שזכה בתחרות וקטף את התואר הנכסף. הסיפור של דור עומד בהלימה לערכי המותג מכיוון שהוא ביטוי של שמחה, אהבת החיים, אופטימיות ותקווה לכל התינוקות ומשפחותיהם ובפרט לאלה המתמודדים עם אתגרים והתמודדויות לא פשוטות. במהלך התחרות, התרגשנו מהזכות לתת במה לאלפי הורים בישראל לספר את הסיפור הייחודי של תינוקם ולחגוג את שמחת החיים שהם מכניסים לחיינו. אנחנו כבר מתרגשים וסקרנים לתחרות בשנה הבאה".

אגב, הדמות המיתולוגית שמככבות על צנצנות גרבר, אן טרנר קוק, הלכה לעולמה לפני כמה חודשים בגיל 95. היא הייתה רק בת חמישה חודשים כששכנתה ציירה דיוקן שלה. הדיוקן נשלח לתחרות של חברת "גרבר" בארצות הברית לפני כמעט 100 שנה ומאז הכל היסטוריה. דמותה הפכה למזוהה עם המותג עד עצם היום הזה.

בשיתוף גרבר
  • עוד באותו נושא:
  • גרבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully