וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאים שלפו בקבוק מים מישבן של גבר איראני - שהתבייש לספר לאישתו על הסיבה לעצירות

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 7:21

גבר איראני התבייש לספר לאשתו על הסיבה לעצירות ממנה הוא סובל והיא נאלצה לקחת אותו לביה"ח רק אחרי שלושה ימים של כאבי בטן עזים. הניתוח עבר בשלום והרופאים הסבירו שהסיבה הנפוצה למעשה כזה היא "קבלת סיפוק מיני"

הרופאים נדהמו: בן 70 תקע מזלג באיבר מינו/עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

גבר איראני נאלץ להתאשפז בבית החולים כדי לשלוף מפי הטבעת שלו בקבוק פלסטיק בגודל של 19 סנטימטרים. לא דווח מה גרם לגבר בן ה-50 לדחוף את הבקבוק לישבנו, אבל האיש ששמו לא פורסם חשש כל כך מהתגובה של אשתו למעשה שלו, ולכן הוא לא סיפר לה על זה במשך שלושה ימים בהם סבל מכאבים עזים.

אלא שהיא נאלצה לקחת אותו לבית החולים אחרי שהוא הפסיק לאכול, סבל מכאבי בטן איומים ועצירות. גם כשהגיע לטיפול אצל הרופאים, הגבר לא סיפר שהכאבים מהם הוא סובל נובעים מהעבודה שבקבוק של 250 מ"ל נמצא בתוכו, וזה התגלה רק אחרי צילום CT שעבר.

צילום CT של גבר עם בקבוק מים תקוע בישבנו. doi.org, צילום מסך
צילום CT של גבר עם בקבוק מים תקוע בישבנו/צילום מסך, doi.org

על פי הפרסום של הרופאים שטיפלו בו, הסתבר שהגבר רצה לדחוף רק את הקצה של הבקבוק לישבנו כדי שהוא יוכל לתפוס את הקצה השני שלו ולשלוף אותו החוצה. אלא שהתוכנית שלו השתבשה. הוא לא הצליח להוציא אותו והבקבוק נכנס עמוק לתוך המעי הגס שלו. הרופאים בבית החולים "האימאן חומייני" שבעיר סארי לא פירטו מה גרם לגבר לעשות זאת, אך מקרים כאלו בדרך כלל נובעים מרצון של האדם לקבל מהמעשה סיפוק מיני.

הגבר, בעל היסטוריה של דיכאון, הובהל לניתוח חירום בהרדמה מלאה. המנתחים שלפו בזהירות את הבקבוק מפי הטבעת שלו מבלי שהוא סבל מקרעים או דימום. למזלו של הגבר, הניתוח עבר בשלום מבלי שהבקבוק גרם לו לנזק מהותי. אחרי שלושה ימים של התאוששות הגבר שוחרר מבית החולים והופנה לקליניקה פסיכיאטרית.

והוא לא לבד

שנה תחת: לא תאמינו איזה דברים הגיעו לתוך ישבנים השנה

לכתבה המלאה

כשדנו בסוגיית ההחדרות של אביזרים לפי הטבעת באופן כללי, הרופאים ציינו כי רוב המקרים שבהם נתקעים חפצים בתוך פי הטבעת קורים אצל גברים בגילאי 30 עד 40. הם הוסיפו כי בעבר נמצאו תקועים בישבנים של גברים חפצים כמו נורות, בקבוקים, פחיות, תרסיסים ועוד.

חלק מהסיבות להחדרת חפצים לרקטום היו ניסיונות לטפל בעצירות או עקב הפרעות פסיכולוגיות, אולם לרוב מדובר בניסיון להגיע לסיפוק מיני. מומחים ממליצים לכל מי שרוצה להתנסות במשחק אנאלי לעשות זאת בצורה בטוחה ולהשתמש בחפץ עם בסיס רחב כדי למנוע ממנו ללכת לאיבוד בפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully