וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפופיק הענק בעולם? מה שהצעירה הזו מסתירה ידהים אתכם

19.6.2022 / 23:50

אישה שנוהגת לחשוף בריקוד את הפופיק הגדול במיוחד שלה הפכה לסנסציה אמיתית ברשתות החברתיות כשרבים משבחים אותה על החשיפה העצמית, כשמנגד רבים טוענים כי מדובר בבעיה בריאותית שהיא חייבת לבדוק

כוככת הטיקטוק מציגה את הפופיק הביזארי שלה/@iam_amakae

כולנו צריכים להתגאות בגוף שלנו כמו שהוא ולאהוב אותו - זה חשוב ובריא ולנפש. זה בדיוק מה שעושה הצעירה הזו שקיבלה תשבוחות אחרי שחשפה את הפופיק הענק במיוחד שלה. משתמשת הטיקטוק צ'י, שנמצאת ברשת החברתית תחת השם @iam_amakae מציגה בדרך כלל סרטוני ריקוד כשהיא לובשת חולצות בטן שחושפות את הפופיק הלא שגרתי שלה.

צ'י מלגוס שבניגריה ממש לא מנסה להסתיר את הגוף שלה, והיא מציגה אותו לראווה בטיקטוק ובאינסטגרם. בקליפ אחד היא כתבה: "גוף מושלם, תאהבו את עצמכם", ובשני היא הוסיפה: "ביטחון עצמי, זאת אני". היא צברה יותר מ-3 מיליון לייקים בטיקטוק עם השנים.

היא לא היחידה שאוהבת את גוף שלה ואנשים רבים נוהגים להחמיא לה: "את יפה בכל דרך אפשרית, והפופיק הבולט שלך הוא הדרך להוסיף ליופי שלך", כתב אחד ושני הוסיף: "זה פשוט מושלם".

למרות שצ'י מעולם לא חשפה יותר מדי מידע על הפופיק שלה, אנשים רבים ניסו להציע תיאוריות על הדרך בה הוא נוצר: "הרופא ככל הנראה לא חתך את חבל הטבור שלה בצורה נכונה כשהיא נולדה כך שזה גדל משם. זה קרה גם לבן דוד שלי", הציע אחד ושני הוסיף: "זה נראה ממש כמו בקע טבורי שפשוט לא טיפלו בו".

טבור שמציץ החוצה הוא בדרך כלל גוש של עודפי עור שלא כואב ואינו מסוכן, אבל, כפי שציין אותו גולש, ישנם סיכויים שזרימת הדם לרקמות תתנתק במקרה שהיא נלכדת - מצב שנקרא בקע כלוא - מה שמוביל לתוצאות קטלניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully