וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ראשונה מדיאטנית: קבלו המלצה לארוחת ערב שיש בה הכל

בשיתוף דנונה "היוגורט הראשון שלי"

27.6.2022 / 7:31

כדי שהארוחה שאתם מכינים לילדים שלכם תהיה מזינה, היא צריכה די הרבה דברים - ויטמינים, מינרלים, שומנים טובים, חלבונים איכותיים ופחמימות. איך מכניסים את כל הטוב הזה לארוחה אחת? הנה הצעה שהילדים שלכם יאהבו במיוחד

כדי שארוחת הערב אתם מכינים לילדים שלכם תהיה מאוזנת ומזינה, היא צריכה לשלב בתוכה ויטמינים ומינרלים, שומנים טובים, חלבונים איכותיים ופחמימות - שהם מקור חשוב לסיבים תזונתיים. וכמובן - היא צריכה להיות מעוררת תיאבון.

שאלנו את שני ארד, הדיאטנית של שטראוס, איך בונים ארוחת ערב שתהיה טעימה וכיפית, אבל גם מגוונת ומזינה. ארד הרכיבה לנו ארוחה מושלמת שכל ילד ישמח לאכול:

שטראוס יוגורט. יח"צ,
ארוחת הערב צריכה לשלב בתוכה ויטמינים ומינרלים, שומנים טובים, חלבונים איכותיים ופחמימות/יח"צ

ירקות ופירות

המקור הטוב ביותר לוויטמינים ומינרלים הם ירקות ופירות, כמובן. הפתיעו את הילדים והגישו לשולחן האוכל צלחת ובה גם ירקות וגם פירות, לדוגמא: מלפפון, תות ותפוז. הפירות אמנם מתוקים, אבל הם לא חייבים להיות קינוח, את הירקות אתם יכולים להגיש כירקות בייבי, וכך גם אם הילדים לא אכלו ירקות באותה ארוחה תאכלו להחזיר אותם בשלמותם למקרר.

ביצים כמקור לחלבון

ביצים הם מקור מצוין לחלבונים ולשומנים טובים, והם גם מאכל שאפשר להגיש במגוון דרכים. לכן, זה לא מפתיע שהן הפכו לארוחת הערב הנפוצה והאהובה ביותר. הציעו לילד מקושקשת, ביצה קשה, חביתה או ביצת עין - כל צורת הגשה עובדת, ויש מקום ליצירתיות ואפילו לשיתוף של הילד במלאכת ההכנה.

יוגורט כמקור לחלבון סידן וויטמין D

"היוגורט הראשון שלי" של דנונה הוא יוגורט שמותאם במיוחד לילדים - בגודל הגביע, במרקם, בטעם ובתיסוף הוויטמינים והמינרלים. ממש כמונו, ילדים אוהבים מנות קטנות ומרגשות שמתאימות לאחיזה לכף ידם הקטנה. בנוסף, גודל המנה מותאם כך שהיא 'תופסת' רק חלק מהארוחה ולא את כולה, וכך ניתן לשמור על ארוחה מגוונת יותר.

מבחינת מרקם, "היוגורט הראשון שלי" מגיע במרקם סמיך כדי לאפשר לילד ולילדה לאכול באופן עצמאי. הוא גם מכיל תוספת ויטמין D וסידן.

דגנים מלאים ושומנים טובים

בתחום הפחמימות, כדאי להרגיל את הילדים לדגנים מלאים, ולהגיש בארוחת הערב מיני פיתה מחיטה מלאה או לחם מלא, שעשירים בסיבים תזונתיים. לצד הלחם, או בתוכו, תלוי מה הילדים אוהבים - ניתן להגיש טחינה, אבוקדו או חמאת בוטנים, לתוספת שומנים טובים.

בתיאבון

בשיתוף דנונה "היוגורט הראשון שלי"
  • עוד באותו נושא:
  • שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully