וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה עם תינוק: מה צריך לקחת בחשבון?

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

22.5.2022 / 7:22

החלטתן לצאת לחופשה והבייבי מצטרף? הנה כל הדברים שכדאי לדעת לפני שאתן מזמינות נופש משפחתי

חופש עם הבייבי - יש שיגידו שזה לא חופש אמיתי, אבל תאמינו לנו ששינוי אווירה, אפילו אם אתן לא יושבות רגל על רגל בלי אף "מטלה", יכול להיות מבורך.

אז מה בעצם צריך לקחת בחשבון בבואכן להזמין חופשה אליה מצטרף גם התינוק שלכן? אספנו עבורכן כמה דגשים שכדאי שתשימו לב אליהן רגע לפני שאתן בוחרות נופש בהרכב שכזה:

נגישות

אחד הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם הוא נגישות. חשוב שתבדקו שיהיה לכן נוח להתנייד במקום האירוח עם תינוק קטן, כלומר - בעגלה. חשקה נפשכן בצימר גלילי מבודד עם נוף פנורמי? ודאו שיש גם שביל גישה נוח או מספיק מקום לנענע את העגלה בפנים הצימר אם תרצו לעשות זאת.

בנוסף, מלונות כפריים-הרריים או כאלו עם הרבה יחידות אירוח מפוזרות על פני שטח גדול יכולים להיות אטרקציה לילדים גדולים יותר שכן לרוב מתניידים בהם ברכב טוק טוק. לכן, עם תינוקות קטנים, זה עלול להיות מעט מסורבל. קחו זאת בחשבון.

אטרקציות

אם כבר הזכרנו את המילה אטרקציות, בואו נדבר עליהן. תינוק קטנטן לא זקוק לפעילויות ייעודיות, ואלה נהיות רלוונטיות ככל שהוא גדל. מה כן מתאים ממש מגיל לידה? מה שאתן עושות. חוף ים, בריכה (לשיקולכן מתי להכניס לתוך המים), מסלולי טיול קלים שמתאימים עם תינוקות במנשא וכו'. ככל שהתינוק גדול יותר כדאי שתכניסו ללו"ז החופשה גם אטרקציות בשבילו - גני שעשועים, פינות חי ועוד.

אוכל

תינוק ניזון בחודשי חייו הראשונים מהנקה או תמ"ל. אם הגעתן כבר לשלב של טעימות או ארוחות מוצקים מבוססות, חשוב שתהיו ערוכות לכך בחופשה שלכן. הסתכלו בתפריטים של מסעדות שתרצו לאכול בהן, ודאו שבארוחות במקום האירוח יהיה מה לתת לבייבי לאכול או לטעום והביאו איתכן מראש גרברים, סמודיז או דברים שהכנתן בעצמכן בבית.

לינה

האם מקום האירוח מספק עריסה או לול לבייבי? האם יש גם מזרון? את כל השאלות האלה יש לשאול טרם הזמנת החופשה כדי שתוכלו להיערך מראש. ומה זה אומר להיערך מראש? לארוז אתכן לול קמפינג או להחליט שהתינוק יישן ביניכם במיטה, למשל.

דרכי הגעה

קחו בחשבון גם את דרכי ההגעה לחופשה, ואח"כ ממנה הביתה. אם התינוק שלכן סובל בנסיעות ארוכות - אל תזמינו חופשה רחוקה מדי, או שתתכננו את הנסיעה עם הרבה עצירות בדרך. כמו כן, אפשר גם לתזמן את הנסיעה לשעות בהן התינוק אמור לישון. אם החופשה שלכן כוללת טיסה, ההיערכות שלכן צריכה להיות אחרת מבחינת הציוד שתקחו איתכן למטוס.

המלצות

אין חכמה כבעלת ניסיון, אז הקשיבו להמלצות של אמהות אחרות שכבר עשו זאת לפניכן. בררו היכן היו חופשות מוצלחות שלהן עם תינוקות, מה היו האתגרים שלהן והאם יש דברים חשובים לדעתן שכדאי שתשימו אליהם לב.

שתהיה לכן חופשה משפחתית מהנה!

טיסה עם ילדים. ShutterStock
טיסה עם ילדים/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully