וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים תובעים את בנם: תביא נכד - או שלם 650 אלף דולר

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 9:57

זוג הורים מהודו החליטו לתבוע את בנם לאחר שלא הביא להם נכדים במשך השנים בהן הוא נשוי. בני הזוג המבוגרים טוענים כי הוציאו את כל כספם על בנם וכעת הם מצפים לתמורה

זוג הורים מצפון הודו תובעים את בנם היחיד. הסיבה: הבן, שנשוי כבר שש שנים והגיע לגיל 35, לא הביא ילד לעולם, ובכך מנע מהם את התואר "סבא" ו"סבתא" - כפי שכל אדם בגילם חפץ להיות. ההורים הציבו בפני בנם אולטימטום: אם לא יהיה לנו נכד תוך שנה, נתבע ממך פיצוי בסך 650 אלף דולר.

לפי דיווחים בעיתון The Times of India, בני הזוג שרי סגר (35) ואשתו שובנגי סינהא (31) טרם הגיבו לתביעה.

התביעה החריגה של ההורים, סנג'ייב (61) וסדאנה פראסד (57), שתגיע לדיון בבית המשפט בימים הקרובים, הוגשה כעילה של "הטרדה נפשית" בטענה כי בנם ורעייתו לא מתכוונים להביא לעולם ילד, שאיתו תכננו לשחק בגיל הפרישה, כשיהיו סבא וסבתא.

לפיכך הם דורשים סכום השווה לכל החסכונות שבהם השתמשו כדי לגדל את בנם, כולל הכשרתו כטייס בארה"ב, קבלת פנים לחתונה במלון חמישה כוכבים, רכב יוקרתי בשווי 80 אלף דולר וירח דבש בחו"ל. בנוסף, הם טוענים כי תמכו בבן כלכלית במשך שנתיים כשהיה מובטל. ההורים אמרו כי: "בקושי נשאר לנו כסף כי הוצאנו הכל על הבן שלנו".

עורך הדין של ההורים ארווינד קומאר סריווסטבה טען שהמקרה הוא "הראשון מסוגו באוטראקהנד וככל הנראה במדינה". הוא הוסיף כי דרישת ההורים "מוצדקת" וכי ציפיותיהם "אינן שגויות" " והיא נובעת "בגלל אכזריות נפשית".

עתירת ההורים שהתקבלה על ידי בית משפט מקומי בהרידוואר אמורה להידון בבית המשפט מחר (שלישי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully