וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הצבאי לתנומה המושלמת למי שעייף ויש לו רק 8 דקות לישון

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 23:36

אושיית הטיקטוק ניק ויטלו שיתף טריק לתנומה מהירה אך מושלמת שלמד מהקומנדו הימי האמריקני. מנקרים מול המחשב ויש לכם הפסקה של 10 דקות בלבד? כדאי שתנסו את זה

האם נמצאה הדרך הכי טובה להילחם בעייפות באמצע היום?/מערכת סיפור בדקה

מי מאיתנו לא מצא את עצמו מנקר מול המחשב בעיצומו של יום עבודה, בעיקר לאחר ארוחת הצהריים? לפעמים זו כוס הקפה שמצילה אותנו, התאווררות קלה בחוץ או שאנחנו פשוט מחזיקים בכוח ושורדים איכשהו את שארית היום. לאושיית הטיקטוק ניק ויטלו - לו יש כמעט חצי מיליון עוקבים - יש שיטה מעולה לחטוף תנומה טובה כשיש לכם רק 10 דקות פנויות לכך. אפילו 8 יספיקו.

ניק, גורו בריאות שחולק טיפים לחיים טובים יותר בעמוד הטיקטוק שלו עם חצי מיליון עוקביו, טוען שלמד את הטריק הזה מאנשי "אריות הים"- הקומנדו הימי האמריקני. הוא מספר גם כי התנומה המהירה הזו תצרוך מכם רק 8 דקות - שלאחריהן תתעוררו עם כוחות מחודשים.

בסרטון מסביר ניק: "זה מה שאתם צריכים לעשות כשאתם סופר עייפים אבל יש לכם רק 8 דקות. רדו לרצפה, הניחו את הרגליים שלכם על המיטה ככה או על משהו גבוה, ספה, כל דבר". ניק נראה בסרטון מדגים את הטכניקה, כשהוא נשכב על רצפת הפרקט ומניח את רגליו על המיטה בזווית של 90 מעלות. הוא מוסיף: "הגדירו טיימר ל-8 דקות וקחו את התנומה הטובה ביותר שתהיה לכם בחיים. זה טריק של אנשי חיל הים וזה עובד".

תראו איך הוא עושה את זה:

הסרטון צבר כמעט 30 מיליון צפיות. בעוד שרבים פרגנו, התלהבו והבטיחו לנסות את השיטה בעצמם, אחרים תהו האם ב-8 דקות הם בכלל יצליחו להירדם. "8 דקות שהמוח הפעיל שלי יחשוב האם זה באמת עובד? איך זה עובד?..." כתב אחד ואחר הוסיף: "לוקח לי שעתיים להירדם, אז 8 דקות?!". צופה נוסף כתב: "אני אהיה חרד מדי לא להתעורר תוך 8 דקות כדי להירדם תוך 8 דקות" ואחר הוסיף: "אני יכול לא לישון במשך שנה ועדיין יקח לי יותר משעה להירדם". אחרים הסבירו שהטריק נועד לאנשים שגם ככה מרגישים שהם עוד רגע נרדמים מול מסך המחשב, כך שהגיוני שיקח להם שניות בודדות להירדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully