וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא חשף: טריק העיניים שישחרר לכם את הלחץ היומיומי

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 10:09

דוקטור קארן ראג' שיתף סרטון למיליוני עוקביו ובו טריק פשוט שיסייע לכם להשתחרר' ולא תאמינו כמה זה פשוט ומועיל

תרגיל פסיכולוגי שיעזור לכם להפסיק לחשוב יותר מדי/@davidjpphillips

דוקטור קארן ראג' הוא רופא נחשב שמנצל את הידע הרפואי שלו כדי לחלק טיפים בחינם ל-4.7 מיליון העוקבים שלו בטיקטוק. באחד מהסרטונים האחרונים שלו ד"ר ראג', מנתח ומרצה באוניברסיטה יוקרתית בסנדרלנד, טען שיש לו טריק פשוט שיסייע לכם להירגע כשאתם לחוצים. בסרטון הקצר שהוא העלה לרשת, הוא הסביר איך אפשר להירגע באמצעות מבט לעבר שטח גדול, כמו למשל שמיים או ים.

הוא הסביר שאנשים שעובדים על מחשב וגולשים ברשתות החברתיות, מאבדים מהר מאוד את מיקוד הראייה ונהיים עצבניים. הוא טוען שכשאנחנו מתמקדים במשהו, הראייה שלנו מצטמצמת וזה מפעיל את מערכת העצבים שגורמת לנו ללחץ מיותר, אבל אם נחליף את החזון המוקדי שלנו לחזון פנורמי, זה יכול לשחרר לחץ.

ככה זה עובד

כך למשל, אם נבהה לשמיים זה יכול ממש להרגיע אותנו. זה נשמע אולי טיפ פשוט, אבל הרבה אנשים התלהבו בתגובות וטענו שהם ניסו את זה על עצמם. הטיעון הרפואי שלו היה שהראייה הפנורמית הזו מפעילה את מערכת העצבים הפאראסימפתטית שלנו (שאחראית לפעולות הרגעה ושימור כשהגוף נמצא במנוחה)מ והיא מפעילה את תגובת המנוחה שמפחיתה את הריגוש.

בקיצור, אתם מרגישים ששגרת היום יום שוחקת אתכם? רצוי מאוד שתקחו בכל יום כמה דקות הפסקה ותבהו בשמיים - ללא טלפון וללא שום גירוי חיצוני. זה יכול להשפיע פלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully