וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שיער, גם עור וגם ציפורניים: תוסף התזונה שמשנה את חוקי המשחק

בשיתוף סופהרב

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 18:01

תוסף התזונה הייחודי שפיתחה סופהרב מספק את הבסיס המושלם לטיפוח 360 ומכיל את כל המרכיבים שצריך, כולל קולגן פטנטי, חומצה היאלורונית, ביוטין, חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים. עדיין לא נכנסתן?

סופהרב ביוטי 360. יח"צ,
על פי ההערכות, כ-40% מהנשים סובלות מנשירת שיער/יח"צ

המראה החיצוני חשוב לרובנו וכידוע, עם השנים אנו נחשפות לגורמים רבים המשפיעים על מראה העור והשיער שלנו. הרצון לשמור על מראה צעיר ומטופח מביא אותנו לחיפוש אחר פתרונות לשיער בריא, מבריק ושופע, עור צעיר ומוצק וציפורניים חזקות ויפות. מה שלא כולן יודעות, זה שמוצרי הטיפוח החיצוניים הם רק חלק מהפתרון. הבסיס לטיפוח המושלם מתחיל בכלל מבפנים. תוסף תזונה חדש שאתן פשוט חייבות להכיר, מביא איתו בשורה לתחום הטיפוח. הפרטים בפנים.

רגע לפני שאת מחפשת פתרון חיצוני

רבות מאתנו, במיוחד בתקופה זו, מחפשות מענה לנשירת השיער וטיפוח העור. השאלה הנשאלת היא האם אנחנו מחפשות במקומות הנכונים? מסתבר שמוצרי הטיפוח הקוסמטיים, לא נותנים לנו מענה שלם לטיפוח שאנחנו מחפשות, אם לא נקבל את כל הרכיבים התזונתיים שהגוף שלנו זקוק להם. הגוף שלנו מייצר תאים חדשים כל הזמן והתהליכים האלו מתרחשים מבפנים החוצה ולא הפוך!

מה משפיע על מראה העור, השיער והציפורניים?

ישנם רכיבים המיוצרים באופן טבעי בגוף שלנו, כמו קולגן וחומצה היאלורונית החשובים לעור בריא ויפה וחלבוני קרטין, המרכיבים את השיער, הציפורניים ואת שכבת העור החיצונית. כדי שתהליכי הייצור הפנימיים יתרחשו בצורה טובה, הגוף שלנו זקוק למגוון של מרכיבים, בהם הוא משתמש כאבני הבניין, כמו חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים שונים, אותם אנו אמורים לקבל באופן יומיומי דרך התזונה. לצד השינויים שמגיעים עם הגיל, מחסור בכל אחת מאבני הבניין הנחוצות, ישפיע על מראה העור, השיער והציפורניים ומכאן שהפתרון ברוב המקרים הוא בכלל פנימי. אם פעם הנטייה היתה לחפש רק מוצרי טיפוח חיצוניים, היום המגמה משתנה והמודעות לתוספי ה"נוטרי קומסטיקה" עולה.

מודאגת מנשירת השיער?

לנשירת שיער סיבות רבות, החל מגנטיקה, מצבים בריאותיים שונים, חוסרים תזונתיים, שינויים הורמונליים ואפילו מתח. נשירת שיער יכולה להופיע גם לאחר החלמה ממחלות ויראליות מסוימות ונתונים מהשטח מראים כי מדובר בתופעה נפוצה ביותר. ההערכה היא שכ-40% מהנשים סובלות מנשירת שיער.

לפרטים נוספים ורכישה>>

סופהרב ביוטי 360. יח"צ,
ביוטי 360 היא פורמולה חכמה וייחודית בשוק תוספי התזונה/יח"צ

טפחי אותו מבפנים

מאז ומתמיד, שיער מלא ומבריק נחשב סמל לנשיות ויופי ואכן, הוא החלק הבולט ביותר במראה החיצוני שלנו. יום שבו השיער לא מסתדר אפילו זכה לכינוי "יום שיער רע". כן, זה נשמע יותר טוב באנגלית. השיער שלנו חשוף כל הזמן לתנאי הסביבה המשתנים, טיפולים במספרה ותכשירי טיפוח כימיים, אך מה שמשפיע יותר מהכל, זה מה שמגיע (או לא מגיע) מפנים.

ההזנה שהעור שלך באמת זקוק לה

כבר לקראת גילאי ה-30 וככל שאנו מתבגרות, קצב הייצור של הקולגן והחומצה ההיאלורונית יורד, דבר המשפיע על מראה העור. סימני הגיל מתחילים לצוץ, העור נראה פחות מוצק והלחות בו נשמרת פחות טוב. זה השלב שרובנו מתחילות לחפש תכשירים קוסמטיים לשיפור המצב וזה גם בדיוק הזמן, להתחיל לדאוג לאספקת אבני הבניין שיזינו את העור מהכיוון הנכון. זכרי, מריחת תכשירים קוסמטיים משפיעה על השכבה החיצונית של העור (אפידרמיס). הייצור של הקולגן והחומצה ההיאלורונית מתרחש בשכבת העור הפנימית (דרמיס) וחומרי ההזנה מגיעים אך ורק דרך כלי הדם, מבפנים. השילוב המנצח לטיפוח מושלם הוא זה שמכיל את כל המרכיבים שהעור שלך צריך: קולגן, חומצה היאלורונית, חומצות אמינו ואת כל מגוון הוויטמינים והמינרלים החשובים, כגון אבץ, ביוטין, ויטמין C, סיליקה וויטמין E.

האתגר האמיתי: לא תמיד יודעים מה חסר

אחרי שהבנו שאבני הבניין הן הבסיס לטיפוח המושלם, איך נדע מה חסר לנו מבין כל הרבה רכיבים? מחסור בוויטמינים ומינרלים מסוימים, ניתן לאתר באמצעות בדיקת דם פשוטה, כמו חוסר בברזל למשל. לעומת זאת, מרכיבים אחרים וחשובים לא פחות, עלולים להיות חסרים לגוף ואותם דווקא לא ניתן לאתר דרך בדיקות הדם. לדוגמה, במקרים רבים של נשירת השיער, בדיקות הדם תקינות ועל פניו הכל בסדר ובכל זאת, הרצפה והמקלחת בבית מספרות לנו אחרת. במקרה כזה, הדרך הטובה ביותר, היא לקחת קומפלקס המשלב את כל הרכיבים יחד. מי שמחפשת מענה לנשירת השיער, בוודאי תשמח גם 'על הדרך' לשפר את מצב עור הפנים שלה ולחזק את הציפורניים, והפוך.

התוסף שמשנה את כללי המשחק

הבשורה מגיעה מחברת סופהרב, שפיתחה תוסף תזונה ייחודי המספק את הבסיס המושלם לטיפוח 360 ומכיל את כל המרכיבים שצריך- גם לשיער, גם לעור וגם לציפורניים. אז במקום לנחש מה חסר ולקחת כמה תוספי תזונה במקביל, היום אפשר לקבל הכל בצורה מרוכזת, בתוסף אחד!

בנות, הגיע הזמן להתקדם לדור החדש של תוספי הטיפוח ולקבל מענה אמיתי ומקיף, כזה שמגיע מבפנים. ביוטי 360 החדש מבית סופהרב, מכיל קולגן פטנטי נחקר, חומצה היאלורונית, MSM, חומצות אמינו ואת כל הוויטמינים והמינרלים החשובים לטיפוח השיער, העור והציפורניים.

למה דווקא ביוטי 360?

ביוטי 360 היא פורמולה חכמה וייחודית בשוק תוספי התזונה. בעוד שהמתחרים מציעים פתרון יחיד וממוקד למטרת טיפוח העור או לחילופין תמיכה לחיזוק השיער, ביוטי 360 היא פורמולה חכמה להשפעה משולבת.

לפרטים נוספים ורכישה>>

בשיתוף סופהרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully