וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת הנה בא: מתנות מומלצות לגיל שלוש

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 10:19

יום הולדת שלוש מתקרב וכולם שואלים אתכן "אז מה לקנות?". עשינו לכן סדר והכנו רשימה של המתנות שיתנו מענה לצרכים של הילד שלכן (ואותן הוא גם הכי ישמח לקבל)

התינוק הקטן שרק לפני דקה נולד כבר גדל ואוטוטו הוא חוגג יום הולדת שלוש. איך הזמן טס, נכון? מאחר ואתן תמיד מחפשות את המשחקים והצעצועים שיסבו לו הנאה, יאתגרו אותו ויסייעו לשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא, אין כמו יום הולדת כדי להצטייד בכאלה, בין אם תכוונו את המשפחה או החברים המבקשים לקנות לו מתנה ובין אם תרכשו בעצמכן.

אינה פארי, מאמנת הורים, ילדים ובני נוער, מנחה קבוצות העצמה, סדנאות, קורסים והרצאות בשיטת החינוך המונטסורי, משתפת אותנו במתנות שבעיניה הן מאסט לגיל שלוש, ומסבירה על אילו צרכים הן באות לענות. אז תכינו את הרשימה - אנחנו מתחילים:

בורדי - Wobble

למעשה מדובר בלוח עץ מעוקל, עליו אפשר להתנדנד או לטפס והוא נותן מענה לצורך בתנועה, עובד על שיווי על משקל ומעל הכל - על דמיון ויצירתיות. תוכלו למצוא בשוק גדלים שונים, וכן ציפויי לבד לנוחות מקסימלית.

ערסל

עם כל הכבוד לשאיפה שלכן להצטייד במשחקים מוציאי אנרגיה, חשוב שהילד שלכן יידע למצוא גם רוגע ושלווה, לכן אינה ממליצה על ערסלים מכל מני סוגים, שיכולים לייצר לילד מקום לרגיעה לצד תנועה וכך לענות על הצורך של איזון הוויסות החושי.

משחקים בעלי מרקמים שונים

כל מרקם הנותן מענה לתנועה - הרי הוא מבורך. תחת ההגדרה הזאת נכנסים חול קינטי או משחקים ואביזרים הקשורים למים.

אביזרים שהם בעצמם בתנועה (או מעודדים אותה)

מכוניות מהירות, כדורים, מסלולי מכשולים - כל אלה יתנו מענה לצורך התנועתי האנרגטי של הפעוט, לצד אביזרים כמו מקפצה, טרמפולינה או מתקן קליעה לסל.

כלים ואביזרי בית מותאמים לילדים

הדרישה לעצמאות בשיאה בגיל שלוש, לכן כל משחק שיאפשר עצמאות לילד נחשב להצלחה. מה תוכלו למצוא תחת ההגדרה הזאת? לא מעט: מתלה כביסה, מטאטא ויעה, שואב אבק ואפילו מכונת כביסה - כולם מוקטנים ומתאימים למידותיו של הילד. אם הילד שלכן נהנה מהכנת אוכל ביחד עם בני הבית, תוכלו לשתף אותו בחוויה ולדאוג עבורו לסכין או חותכן בטיחותיים לילדים שיאפשרו לו לקחת חלק במטבח.

כלי תחבורה

זה הזמן לאפשר לילד מרחב תנועה לצד עצמאות, ואחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא באמצעות כלי תחבורה. אופניים בשלל סוגים, קורקינט, גלגיליות - חשבו למה הילד שלכן הכי יתחבר והכניסו אל רשימת המתנות המתהווה.

ילד משחק בצעצועים בחדר מבולגן. ShutterStock
אין כמו יום הולדת כדי להצטייד בצעצועים שיסבו לילד הנאה, יאתגרו אותו ויסייעו לשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully