וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה אנשים הכי מתחרטים לפני מותם? לאחות הזו יש תשובה

21.3.2022 / 10:32

על מה אנשים מתחרטים לפני המוות? על השאלה הזו ענתה אחות שעובדת קרוב לעשור עם אנשים גוססים. אז מסתבר שרובם מתחרטים על אותם דברים

מוות הוא נושא שרובנו מעדיפים להדחיק, אבל הוא מסקרן כמעט כל אדם בעולם. אחד מהנושאים אולי הכי מסקרנים הוא מה עובר לאנשים בראש כשהם מסיימים את חייהם - על מה הם מתחרטים?

ג'ולי, אחות בהוספיס מארה"ב, חשפה כי מניסיונה, לאנשים רבים יש את אותן חרטות על החיים כאשר זמנם על פני האדמה הזה מגיע לקיצו. ג'ולי משתמשת בחשבון ה-TikTok שלה hospicenursejulie
כדי לעזור לחנך אנשים על מוות, לשבור מיתוסים נפוצים ולחלוק חוויות שחוותה בעבודה.

בסרטון TikTok אחד שפורסם בחשבון שלה, היא חשפה את החרטות השכיחות שחוו מטופליה רגע לפני מותם. ג'ולי פרסמה את הסרטון בתקווה שאנשים יקחו את העצה שלה כדי שלא יהיו להם אותן חרטות כשיסתכלו אחורה על חייהם.

לדבריה במהלך עבודתה היא שמעה חמש חרטות מובילות שאנשים התוודו עליהן לעתים קרובות לפני מותם.

"לרוב האנשים בסוף חייהם יש חרטות על כך שלא העריכו את בריאותם, לא העריכו את החיים, את הדברים הקטנים", אמרה ג'ולי. "מרביתם גם מתחרטים שעבדו כל הזמן ולא בילו יותר זמן עם משפחתם", הוסיפה. "אל תעבדו כל חייכם אם אתם לא צריכים, או שתהפכו אותם כך שלא תצטרכו. בלו זמן עם אלה שאתם אוהבים, לאו דווקא משפחה, אלא אלה שאתם אוהבים וגורמים לכם להרגיש נאהבים".

מהווידויים של המטופלים שלה, ג'ולי למדה "להיות ברגע, לחיות בהווה, להיות אסירת תודה, אל תקחו כמובן מאליו את הבריאות שלכם ואת הדברים הקטנים בחיים שלכם", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully