וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמת פנים וטיפול בקמטים בלי מראה מלאכותי: הכירו את הרדיאס

ד"ר האדי עבוד, בשיתוף zap doctors

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 7:35

טיפולים אסתטיים בחומצה היאלרונית ובוטוקס עוזרים אמנם להעלמת קמטים, למילוי נפח ולשיפור מראה הפנים, אבל יש להם גם כמה חסרונות, וכאן בדיוק נכנס הרדיאס - חומר איכותי ובטיחותי שיתרונותיו רבים

רדיאס הרמת פנים. ShutterStock
בשורה תחתונה: רדיאס הוא חומר איכותי ובטוח, המאפשר לנשים וגברים רבים לשפר את מראה הפנים לאורך זמן/ShutterStock

נרצה בכך או לא, השנים עוברות ועור הפנים שלנו מושפע מהזמן שחולף. אם חציתם את גיל 30, אתם ודאי מתחילים להבחין בשינויים באיכות העור ובמרקמו - קמטוטים, נפילות ומראה פחות חיוני. למרבה המזל, כיום ישנם טיפולים אסתטיים שמאפשרים לשפר את מראה הפנים באופן משמעותי ולהשיב באופן מסוים את הזמן לאחור.

בין המוכרים ביותר בין הטיפולים הללו נכללים טיפולי מיצוק בשיטות בלתי פולשניות כמו גלי רדיו ואולטרסאונד וגם, כמובן, טיפולי הזרקה כמו בוטוקס וחומצה היאלרונית שנחשבים לפופולריים במיוחד.

נא להכיר: רדיאס

אחד החומרים היעילים ביותר לטיפולי פנים, אם כי מבין הפחות מוכרים, הוא הרדיאס. מדובר בחומר מילוי המבוסס על סידן, הנמצא באופן טבעי ברקמות הגוף ויתרונותיו רבים. בין היתר, הוא מאפשר לחדש את העור בעומקו וכל טיפול באמצעותו למעשה מסייע בבניית רכיבים חיוניים כמו קולגן ואלסטין, האחראים העיקריים על מראה העור, גמישותו ומרקמו.

בניגוד לחומצה היאלרונית שלרוב מחזיקה בין שלושה חודשים לחצי שנה, הרדיאס מאפשר ליהנות מתוצאותיו במשך שנה עד שנה וחצי.

יתרון משמעותי נוסף נוגע לתוצאה הסופית שמתקבלת בשימוש בחומר זה. חשוב לדעת כי בניגוד לחומצה ההיאלרונית שלעתים רבות שימוש בה גורם לשינוי במבנה הפנים או למראה מנופח, השימוש ברדיאס, לעומת זאת, מאפשר להשיג תוצאות טבעיות ומעודנות.

גם כשמדובר בבטיחות, הרדיאס מאפשר למטופלים ליהנות משקט נפשי. מדובר בחומר ותיק שמשמש את עולם האסתטיקה כבר שנים ואף קיבל את אישור מיהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA וכן תקן מטעם הרגולטור האירופאי.

אישה מחייכת. ShutterStock
למרבה המזל, כיום ישנם טיפולים אסתטיים שמאפשרים לשפר את מראה הפנים/ShutterStock

באילו אזורים נהוג להזריק רדיאס?

בדרך כלל מומלץ להשתמש בחומר זה בעצמות הלחיים, בצידי האף, בקמטי "מריונטות" לצד הפה וגם לצורכי עיצוב ופיסול פנים כמו למשל עיצוב סנטר, עיצוב קו לסת ואפילו לצורך העלמת ורידים בכף היד. התוצאה נראית לעין מיד לאחר ההזרקה.

מה לגבי חסרונות?

למרות היתרונות שצוינו, חשוב לדבר גם על חיסרון מסוים שכרוך בשימוש. בעוד שחומצה היאלרונית ניתנת לפירוק, את הרדיאס לא ניתן לפרק. משמעות הדבר היא שאפקט של הזרקה ברדיאס לא ניתן לביטול ובמקרה כזה יש להמתין עד שאפקט החומר יתפוגג. למרות זאת, חשוב לציין שכאשר הטיפול מבוצע בידיים מיומנות, הסיכוי שהמטופל לא יהיה מרוצה מהתוצאה נמוך, ולכן במקרה כזה מדובר בסיכון קטן ביותר.

בנוסף, ייתכנו תופעות לוואי קלות כמו אדמומיות במקום ההזרקה או נפיחות, אשר לרוב חולפות בתוך זמן קצר.

אגב, טיפול ברדיאס אינו חייב להחליף טיפול מסוג אחר. ניתן לשלב טיפולי הזרקה נוספים כמו בוטוקס וחומצה היאלרונית, בהתאם לצרכים ולרצונות של כל מטופל ומטופלת.

בשורה תחתונה: רדיאס הוא חומר איכותי ובטוח, המאפשר לנשים וגברים רבים לשפר את מראה הפנים לאורך זמן. הוא מאפשר להשיג אפקט של הרמה, נפח וגם משפר את מרקם העור.

ד"ר האדי עבוד הוא מנהל מרפאת שיניים ואסתטיקה בשפרעם; מדריך רופאים בתחום האסתטיקה זה יותר משש שנים

ליצירת קשר ולפרטים נוספים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ד"ר האדי עבוד, בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • קמטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully