וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שהעלה לרשת תמונות של ארוחות הזויות שאכל - אושפז בבית החולים

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 7:05

ג'ייסון יובאנוביץ' נאלץ לעבור ניתוח בכיס המרה בגלל זיהום שנגרם לו כנראה מהאוכל המוזר שהוא אוכל. אבל הוא מתעקש שזה לא יגרום לו ללמוד לבשל: "אשאל את הרופאים שלי האם האוכל שאני אוכל גרם לזה"

חלק מהארוחות שאכל ג'ייסון יובאנוביץ' בחייו/@superpedjason/Instagram

גבר רווק משפילד שנהג להעלות לאינסטגרם תמונות של ארוחות ערב ביזאריות שאכל, אושפז בבית החולים בגלל בעיות בבטנו. ג'ייסון יובאנוביץ' נוהג להעלות תמונות של שילובי אוכל מוזרים כמו רביולי עם פודינג, רצועות חזיר עם דגים ועוד. בתקשורת הבריטית דווח שכעת הוא חשף שהוא נאלץ לעבור ניתוח בכיס המרה בעקבות הרעלת מזון שחווה לפני חודשיים, שגרמה לו לזיהום חמור.

בעקבות החדשות הללו, ג'ייסון כעת טוען שהוא ישתמש בחשבון האינסטגרם שלו, שם יש לו כ-35 אלף עוקבים, כדי להראות לרופאים את הדיאטה שלו ולבדוק אם יש לה השפעה על מצב בריאותו המידרדר.

הנה "טעימה" מהארוחות המוזרות שלו

הוא הסביר: "אני עומד להראות לרופאים את חשבון האינסטגרם שלי כדי לשאול אותם אם האוכל השומני שאני אוכל תרם להידרדרות במצבי הבריאותי. ירדתי הרבה במשקל ואני סובל מהרבה כאבים. הרבה אנשים מתעניינים בי באינסטגרם ושואלים על מצבי".

רק בחודש שעבר ג'ייסון אמר שהוא לא מבין למה עושים עניין מהארוחות שלו וגם הודה שהוא לא ממש אוהב לבשל והוא חוסך זמן בעזרת "ערבוב של כמה מצרכים". אלא שלמרות הבעיות הבריאותיות שככל הנראה נגרמו לו בגלל מה שהוא אוכל, הוא מתעקש להמשיך לאכול ארוחות מוזרות ולא ללמוד לבשל אוכל אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully