וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים האלה לא יכולים לנסוע לחרמון - אז החרמון הגיע אליהם

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 14:34

ילדים חולי סרטן המאושפזים בבית חולים לא יכולים לנסוע לטייל בשבתות וליהנות מכל מה שיש לארץ הזו להציע לנו, אז בארגון רחשי לב מצאו פתרון - והביאו את החרמון אליהם

ילדים חולי סרטן מתמודדים עם טיפולים ואשפוזים ארוכים, ונאלצים להיות בבידודים ממושכים ולהימנע מיציאה למקומות הומי אדם עקב מצבם. בדרך כלל, הילדים האלה רואים תמונות וסרטונים של חבריהם נהנים ומטיילים בימי כיף, טיולים ומסיבות - והם רק יכולים לחלום על זה.

ברחשי לב, עמותה לילדים חולי סרטן, החליטו לשנות את המציאות הזו, ולאפשר גם לילדים חולים כמה רגעים של נחת והנאה אמיתית. ברחשי לב הצליחו, בעזרתם של אנשי אתר החרמון, להגשים חלום ולהביא את החרמון אל הילדים שלא יכולים להגיע אליו.

אל בית רחשי לב בבית החולים ספרא לילדים שבמרכז הרפואי שיבא הגיעו השבוע משאיות מלאות בשלג על מנת שהילדים יוכלו לצאת מהמחלקה וליהנות מחוויית לבנה.

ילדים חולי סרטן מבלים בשלג במסגרת פעילות של רחשי לב. שמוליק קרויזר, רחשי לב,
"רגע עוצמתי שללא ספק שמעניק לילדים מנה של אנרגיה בדרך לניצחון במלחמה על החיים"/שמוליק קרויזר, רחשי לב

הילדים החליפו את מסדרונות בית החולים והחלוקים הלבנים במגלשות, תחרות בובות שלג, מלחמת שלג ופינוקים חמים וטעימים. הם שיחקו עם מנהל בית החולים ספרא פרופ' איתי פסח במלחמת שלג וזרקו עליו כדורים עם חיוך ואהבה. הפעילות היא חלק ממגוון פעילויות של ארגון רחשי לב על מנת לאפשר לילדים רגעי אסקפיזם וצבירת כוחות להמשך המלחמה על החיים.

"לראות את הילדים החולים מתנתקים מצינורות ועמודי הנוזלים והכימותרפיה לטובת מגלשות ומלחמת שלג, זהו רגע עוצמתי שללא ספק שמעניק לילדים מנה של אנרגיה בדרך לניצחון במלחמה על החיים", אמר שימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully