וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו בשורה עולמית": תוסף התזונה המהפכני ישים את ישראל על המפה?

בשיתוף סופהרב

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 10:56

ד"ר מיכאל ווינפאס מדבר על החשיבות של תוספי תזונה ומתייחס לתוסף המהפכני של סופהרב - Tab in Gum, שמיוצר בטכנולוגיה חדשנית. צפו

בווידאו: ד"ר מיכאל ווינפאס על התוסף של סופהרב/עריכה: גלעד מן מנהיים

מדוע חשוב לצרוך תוספי תזונה, מה היתרונות שלהם, האם הם מיועדים בעיקר לספורטאים ומה לגבי שחיקה בהתמדה? בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו לשלב תוספי תזונה בתפריט היומי שלהם, מכל מיני סיבות. אבל מה חשוב לדעת לפני שמתחילים, האם יש תוספים "טובים" יותר מאחרים, מה לגבי נשים בהריון ואיך נמנעים משחיקה? ד"ר מיכאל ווינפאס, רופא משפחה, עם התשובות לכל השאלות.

למה בכלל חשוב לצרוך תוספי תזונה?

"בעולם אידיאלי היינו רוצים שכל המינרלים והוויטמינים יגיעו מתזונה. אבל מה לעשות שאנחנו חיים בעולם שבו רוב התזונה שלנו מתועשת? קשה מאוד להגיע לאספקה נכונה של מינרליים וויטמינים רק מתזונה, ולכן נוצר מצב שרוב האנשים צריכים לקחת תוספי תזונה בהתאמה אישית".

יש תוספי תזונה טובים או בריאים יותר מאחרים?

"תוספי תזונה ממקור טבעי טובים יותר מאחרים. יש גם תוספים באיכות נמוכה יותר, עם הרבה סוכר, ואז גם היעילות יורדת. יש גם דבר שנקרא היענות טיפולית ותרופתית - אנשים לא נוטלים את התרופות שהרופא רשם להם. זה קיים גם בעולם תוספי התזונה. נוצר מצב שאנשים מתעייפים מלקחת תוספי תזונה, ולכן מנסים ליצור צורות מתן אלטרנטיביות. הבעיה היא כשמייצרים תוסף שהוא יותר נוח לבליעה למשל, אתה בעצם פוגע ביעילות שלו".

מה הסיבות שבגינן אנשים לא לוקחים תוספי תזונה?

"יש דבר שנקרא היענות טיפולית ותרופתית - אנשים לא נוטלים את התרופות שהרופא רשם להם. זה קיים גם בעולם תוספי התזונה. נוצר מצב שאנשים מתעייפים מלקחת תוספי תזונה, ולכן בשוק מנסים ליצור צורות מתן אלטרנטיביות. הבעיה היא שעד היום ייצרו תוספים שמצד אחד היו נוחים יותר, אבל לא הצליחו לשמר את האפקטיביות וכמות הרכיבים הפעילים".

מה הפתרונות החדשים לתופעה שנקראת "עייפות מכדורים" ואיך נמנעים מהשחיקה?

"לאחרונה יצאה מישראל בשורה של יצרנית התוספים הגדולה בארץ "סופהרב" - תוספי תזונה בפורמט של גומי לעיסה. הפורמט החדש נקרא Tab in Gum ומדובר בפטנט עולמי. זו טבליה המצופה בגומי לעיסה, עטופה במסטיק ללא תוספת סוכר שמשלב חומרי טעם וריח טבעיים. כך נוצרת אפשרות חדשה - ללעוס את התוסף כמו מסטיק, ובתוך דקה עד שתיים הגוף מקבל את הוויטמינים והמינרלים שהוא צריך, ואז כל חוויית הצריכה משתנה - לא חייבים כוס מים, אפשר לשים את התוספים באוטו וזה הופך להיות משהו שהוא כיף ומהנה. מצד אחד היעילות לא נפגעת, מדובר באותם רכיבים ובאותם מינונים פעילים, אך מצד שני הרבה יותר נוח ליטול את המוצר. מדובר בבשורה עולמית".

ומה לגבי נשים בהיריון?

"לנשים בהיריון באופן טבעי קשה יותר לבלוע טבליות גדולות, הן גם רגישות יותר לטעמים וריחות. המוצר החדש הזה משנה לגמרי את חווית הצריכה והופך אותה לפשוטה ומהנה, מבלי לוותר על אפקטיביות".

איפה אתה רואה את עולם תוספי התזונה בעוד כעשור?

"ככל שהחברות יצליחו ברעיון הדומה הזה של תצורת מתן אלטרנטיבית, תוך שמירה על היעילות, תוספי תזונה יגיעו לטווח רחב יותר של אנשים. מחקרים מראים שפחות מ-30 אחוז מהשוק מעוניין בטבליות, ולכן אני חושב שהמגמה הזו רק תלך ותמשיך".

לפרטים נוספים לחצו כאן >>

בשיתוף סופהרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully